15.05.2008., četvrtak

Zašto me dugo nije bilo

Evo kako naslov kaže reći ću vam zakaj me dugo nije bilo zato kaj je moj stari iskopčao internet pa nisam mogao na msn i na blog.Eto sada kada sam to izjasnio sada vam je srce na mjestu ja bar mislim.I u to vrijeme dok me nije bilo sa, se uspio ozljediti po ruci(ne brinite se nisam se rezao po žilama)završio sam u bolnici na šivanju nije nikaj strašno ne brinite se preživjeti ću.U školi sam i dalje propalica psujem ko manijak i tako naravno psujem profesorima jer su glupi profi iz matiše sam rekao da zapiše 5 puta da joj ja jebem mater i pošalje me psihologici i malo popričao sa njom i ona je rekla da nije razgovarala sa normalnijim dečkom i zadržala me cijeli sat ja se naravno nisam žalio kaj da vam još pametno kažem hmm stvarno neznam pa vas pozdravljam do sljedečeg puta poooozzzzzzzzz.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com