EMBRACE LAVEY'S WORDS AND THY REWARD IS TO COME...

četvrtak, 13.04.2006.

weee!!! kaj god

Znate ja sam skužio da ostatak mojih frendova uopće ne brine za svoji blog, osim žabice
koji ,ako se to uopće može nazvati brigom za blog, radi nove blogove zato jer adrese starih zaboravi bang i zato
sam ja odlučio nastaviti nalaziti inspiraciju za pisanje svojih blogova! weeeeeee.... ono mogo bih prepričavat
svoje partijanje na ribnjaku makar bi bilo bolje da ne jer bi mi cura to kad-tad skužila ( cerek Maja cerek
, ak ovo čitaš nemoj mi prvo u školi nabit u jaja a onda me pustit da govorim, jer ču onda izgubit i ovo treće jaje koje
mi je ostalo eek ). znaš Maja, moram ti priznati da sam te varao i to gadno, skoro svaki dan i samo to želim
ispustit iz sebe,pa evo njene slike da vidiš s kakvom se to osbom trebaš natjecat. A evo je i u omiljenoj aktivnosti
Image Hosted by ImageShack.us . Evo sad kad sam to izbacio iz sebe,mislim
da bi smo to trebali proslaviti na najbolji moguči način i to količinski da to izgleda ovako: party party party party
party party party party party party party party party
party party party party party party party party party
party party party party party party party
- 00:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0