This is my empire,and here i am the emperor ;)

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

STAR WARS
online roulette

free counter


MY love
www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




Za mene je Star Wars definitivno najbolji film svih vremena...čaroban i jednostavno prekrasan,priča nam prekrasnu priču,i to je svijet u kojem bih ja voljela živjeti,pun avantura,borba između dobra i zla,jedija,raznih izvanzemaljaca,hiperpogona...uf što bih voljela da sam u SW realnosti...


Linkovi

Što ja volim... :)
Ok dosta onih spika volim svoje bližnje bla bla...ok njih volim,volim i dosta svojih prijatelja...
ali kad se treba gubidaniti...onda ja to radim ovako :

igrajuči pc igrice,tipa :

trenutno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a prije sam igrala(nadam se da ćete prepoznat bg)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja prva(doduše prva mi je bila jedinica)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

vječno opsjednuta...jer igra je fenomenalna...:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OD konzola prve su mi Nintendo...a znam daj e stara al volim se igrat na (to mi je bila prva njem. riječ- 64 )
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dodam još naknadno :)






E da---volim i nogomet,i moj najdraži igrač jaaako dugo bio je Zizou(Zinedine Zidane)...Tako mi je žao kaj je otišao al što se može,tješi me pomisao da ima nasljednika,naime njegv sin je ko on talent

21.04.2007., subota

Prigodna odječa za krizmu

Bliži se krizma,pa tako i slatke brige oko obleke i cipela.Doduše večini mojih frendica,a i vjerovali ili ne frendovima to nisu slatke brige već ogromne muke!!!
Stoga sam odlučila ovaj post posvetiti tome...
Nikako ne oblačite minjake i neprimjerene odječu.Ima tako lijepih damskih haljina i to...Usto ovo damsko ne shvačajte preozbiljno jer je grozno vidjeti curu od 14-15 godina u haljini do poda do grla usto da je katastrofa,ispod špseva niako ne oblačite šarene i dječje štrample...
Krizma je svečanost i to je vaš dan te morate zasjati...

ŠTO NIKAKO NEMOJTE ODJENUTI AKO STE CURA:

-minjak u bilo kojem smislu
Image Hosted by ImageShack.us

Tajice su u zadnje vrijeme full u modi-ali nisu za krizmu :)
Image Hosted by ImageShack.us

primjerena duljina svakako,bapski -totalno
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Traperice-u slučaju dečkiju,možda -eventualno-ali cure -vi ste dame-krizma je svečanost-traperice no way!!!
Image Hosted by ImageShack.us


MOJE PREPORUKE -i povoljne cijene:

299 kn :) Image Hosted by ImageShack.us
fino i sakoič gore primjereno je za crkvu

fini komplet-sako i svečane hlače isto znaju biti prekrasne na visokoj i vitkoj curi:
Image Hosted by ImageShack.us


ako očete šivati evo par primjera:

Ljubičasta je po meni veoma lijepa boja-a ovakva haljina doima se i svečeno,nije komplicirana za sašiti,samo treba uzet dobar materijal:
Image Hosted by ImageShack.us

bijela je uvijek u modi... :)
Image Hosted by ImageShack.us

uska gore,a širi se od bokova:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




uska sexy cute haljina i gore neki veo,bolero primjereni su također,
a kasnije kad se fešta,i dalje ste mrak:

Image Hosted by ImageShack.us

nemojte se bojati crne boje -iako je krizma

Image Hosted by ImageShack.us

a ako osvježite vrpcom svijetle boje,crna haljina više nije tako monotona:

Image Hosted by ImageShack.us

ko voli smeđu:

Image Hosted by ImageShack.us



ON može

trapke i sako=svečano
Image Hosted by ImageShack.us

Ne preporučujem -odijela-ono mladi ste pa kaj bute bili konzerva,ali ako neko voli,ima i tu lijepih stvari:
no Hugo Boss rules ima odjela mrak od 1500 kn stoga ko je voljan utrošiti toliko,obvezno posjetiti hugo boss dučan u Kaptol centru...imaju fakat sve veličine!!!

ovakve hlače + neki pulover
Image Hosted by ImageShack.us

odijelo :)
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:51 - Komentiraj (32) - Isprintaj - #