< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moja abeceda

A-aerodrom,auto,autobus, artičoka(xd),Apolonija, Ankica
B-banana,bljak,
C-car,carstvo
D-drakula(xd),dinamo,Duje,Domagoj,
E-evanescence,ela
F-folirant,fikus
G-goran (moj ujak),grad
H-hamburger,halloven,hard rock
I-indijanac,Ivan, Inga, Igor, Ivana(teta)
J-jabuka,jama,Josip(joja),Jelena, Jozefina
K-kulja,klapa
L-link,lipa,Leonarda
LJ-ljubomoran,ljubav
M-mama,marte, mir, Mario
N-ne,nadnarav
NJ-njihanje
O-obitelj,opatija
P-prostor,prazno
R-riba,rak
S-starke,sara(MAJA AK ČITAŠ OVO ZNAŠ NA KOG MISLIM),Silva(dada), sestra
T-traka,tina, tata
U-uvoz,utroba
V-vladar,vladavina,Vito(ujak)
Z-zlato,Zdravko(ujak)

Ja Ja Ja I sAmO jA

ime:Ivan
prezime:nije važno

što slušam:Avril Lavigne,
Evanescence,nickelback,
sether,breaking benjamin,
haustor,hladno pivo,MCR
S.O.A.D.,linkin park ,kaiser
chiefs, pekinška patka,
fraktura mozga,revolts,
Sweeney Todd,lustra,lordi,
ramstein,motus,children of
bome,kiss,nirvana i kid rock


što volim:volim avril lavigne,
autobuse,vlakove,tramvaje,
kompjuter,msn,ljude koji su
normalni i samog sebe

ne volim: narodnjake,
dvolične ljude,rapere,
ljude koji su nasilni i to.

imam puno slika od avril i to je to

linkovi

Blog.hr
dorsica
forična od forične cure
dizajni forever
spotovi
cura najbolja frendica
ovo je blog od kojeg sam uzeo ovaj dizajn
cura od stila lol
my sister
ninica
emo girl
ana ana crna ana xd
Arsenal-Croatia Site
Arsenal-Croatia forum za navijace i simpatizere Arsenala ^^

moja lampa


Get Yours @ NackVision

četvrtak, 19.07.2007.

Idem na more 25.7 nemoj te mi od 25.7 pisati komentare

E da ovako ljudi još bute uživali tek do 25.7 i od tada nemojte ništa radit na mom blogu do 20.8.
Idem na more napokon.
Mislim nemojte ništa radit na blogu kao nemojte pisat komentare sve do 20.8 dok ne čujete kak mi je bilo na moru.
More je meni najdraže.
Obožavam se kupat.
E da idem ja i još na novo otvoreni bazen u utrinama.
Taj bazen je baš dobar nema boljeg.
Ako nemate drugih stvari za radit odite se tam kupat.
E da jedino od 9 do 11 sati je odmorko dođi te.
ajd poz čujemo se do 20.8.



| komentari (24) | print | # |

utorak, 10.07.2007.

Dudu će ipak koristiti arsenalu.
Pa kolko god mi bili žalosni on je nama napravio od dinama svijetski klub.
Kolko su god izgubili utakmica dudu je podignuo dinamo na svako postolje 1 hrvatske nogometne lige.
Pa nije sve tako crno tu ima i nešto dobro da je dudu napravio puno za dinamo a nadajmo se i za arsenal.
Igrači milana su stavili komaentare za dudujev dolaak u arsenal.
1. komentar: "I ja bih u hrvatskoj ligi zabio 34 gola"
2. komentar: "Nasmijavate me? Da Silva da zamijeni Henryja? Pa on je prije zamjena za Aliadierea!"
3. komentar: "Ne treba nam još jedan prosječan napadač, potrebna nam je svjetska klasa"
4. komentar: "34 gola u hrvatskoj ligi? Hmmm, da... Beskoristan je"
5. komentar: "Iduće godine Arsenal igra Intertoto".
A i bilo je dobrih komentara.

6. komentar: "Eduardo zabija puno golova, a iskreno govoreći, prošle nam je sezone to nedostajalo. Ne treba nam veliko ime samo zato što je Henry otišao. Sretan sam što smo dobili igrača s međunarodnim iskustvom koji redovito zabija golove"
7. komentar: "Vjerujte Wengeru, siguran sam da nam je doveo još jednog izvrsnog igrača. Nitko nije vjerovao ni u Van Persija, Fabregasa, Hleba, Rosickog i Adebayora, a pogledajte što su postigli"



| komentari (40) | print | # |

subota, 07.07.2007.

ej ljudi evo me dudu otišo na 4 sezone u arsenal

Ej ljudi evo me.
Ljudi mrzim maminja kaj je dao arsenalu dudua.
Dudu nema dinama bez tebe.
Nemogu vjerovat kaj je napravio maminjo.
Maminjo dođeš na sljedeču utakmicu ne pojavljuj se na istoku i sjeveru.
Jel šta nam znači ak nema dudua?
To je katastrofa.
Budučnpst ostaje na modriću i čorluki.
Dečki morate igrat ko nikad dosad imate sad nove nade Vedrana Čorluku i našeg Luku Modrića.
Na kraju slika od čorluke dudua i modrića

[IMG]http://img527.imageshack.us/img527/4844/dudutw1.th.png[/IMG]

[IMG]http://img256.imageshack.us/img256/8127/lmodricxb8.th.jpg[/IMG]

[IMG]http://img412.imageshack.us/img412/1250/corlukapf0.th.jpg[/IMG]



| komentari (0) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.