petak, 11.08.2006.

Everything is gonna be alright ?

Photobucket - Video and Image Hosting


Dug oporavak slijedi ...
Neznam jel kraj svemu ovome ...
jer...
ja nemogu više...
nemogu više...
fizički ni psihički...
sve sam sjebala...
sebe sam sjebala..
teško se nosit s tim ...
teško...
osjećaš se kao da ti je netko komad mozga odgrizao...
jesam li dobila što sam htjela...
jesam..
jesam li sretna...
neznam ...
jer jednostavno moji osjećaji su postali prazni...
neznam hoću li nastaviti ..
a vjerovatno hoću čak i nakon prisilne pauze..
jer mi je JAKO potrebna..
valjda će se popraviti stanje..
Sve je otišlo k vragu...
jede me jede...
i ONA...za koju sam mislila da je moja srodna duša ponovno nađena..
sve je obična farsa bila...a kako i da bude nešto trajno kad smo sve što smo zajedno radile radile nesvjesno i u svrhu zabave..
Neznam ni sama kako sam podnijela razočaranje, a jednostavno je došlo. Pras !
Moji osjećaji jednostavno su upola nestali jednog trenutka, jednostavno se žaruljica upalila i ja sam shvatila da to nije to.
Jer nemože to biti to, ako se ti trudiš iz petnih žila i daješ nekome svu svoju ljubav i svaki svoj osmijeh koji je postao rijedak pokušavaš toj osobi uputiti a ne dobiješ upola toliko. Tako da nije puno boljelo, jednostavno sam shvatila da ne zaslužuje to što joj dajem i da moram ići dalje...iako je ona još uvijek tu i bit će još neko vrijeme, ali moja ljubav ograničena je na kapaljku, a s time i moje strepljenje, razumijevanje i sve vezano uz prijateljstvo, jer mnogo puta sam se opekla i nemogu si više to dopustiti, pogotovo ne sada.
U čemu je problem?
Zašto sve što radim loše ili dobro, vrati mi se tri put gore...
Jer istina je...
čim mi se počne nešto lijepo događati, beeem! Nestane u trenutku i to naglo, da što više zaboli. Jel ja sve uništim ili nešto drugo je u pitanju...
Da li me Bog kažnjava zbog toga što griješno pokušavam zatomit bol ponekad ..
ili zato što ponekad poželim se osjećat sretno i normalno među drugim ljudima...
ako je to moj grijeh najveći nek me odma vrag nosi u pakao...
Al kriva sam, kriva sam za sve što mi se događa...
Lažem samu sebe..
ma bit će sve ok...
izvuć ću se ja...

<< Arhiva >>