*


Aaaah.Samo da kažem da sam blog zapustio ,ako je iko primjetio.Rijetko chu šta na njega više napisati.Jednostavno ne da mi se više.Da i ne sjecham se kad sam zadnji put napisao neko djelo.Da na stanci sam što se tiche pisanja,na stanci za koju ne znam koliko che dugo trajati.To bi bilo sve.

taste my scithe (34) in your face

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



vidjeti komentare:da/ne?

O MENI

-živim u Osijeku
- 17 god.
-pošten čovjek
-blizanac sam
-cesto zaboravan
-naj boja-pa šta reći "black is my friend"
-naj životinja -vuk-obožavam ih -pre zanimljivi su mi-



Naj Glazba koju slušam:
-Amorphis
-Children of bodom
-Arch enemy
-Blind guardian
-Apocalyptica
-Ensiferum
-System of a down
-Anal mandica
-Đubrivo
-Septica
-Disturbed itd.ovi su mi najbolji dalje mi se ne da nabrajat

Things i like:
-jesen ,proljece
-iznenadjenja
-Dobre prijatelje
-Pisat pjesme i priče(iako sam malopuno lijen)
-Čitati knjige i pjesme
-Prirodu,planinarenje,šume
(daju inspiraciju)

Things i dont like
-Tračanje
-Nezahvalnost
-pretvaranje u nešto što nisi
-stvarati lažne dojmove o sebi il drugim osobama
-foliranje

Najdraža knjiga:ONO
Najdraži pisac:Stephen King

MSN

none_ofakind@hotmail.com

blogovi koje stalno posjećujem(il od sada)

Goshia.blog.hr
fantasydreams.blog.hr
carminaburana666.blog.hr
necronomica.blog.hr

slikice


<$ArhivaLinkoviDatum$>


Malo smrti za ljepši ugođaj:)





target=_blank>

Skullovi


target=_blank>




wolfs and werewolfs








Vampire and other stuff








Spotovi