18.01.2006., srijeda

admiration

evo,ovih dana uopce ne spavam.maksimalno cetiri sata dnevno.danju sam po cijeli dan na faksu(predavanja,seminari,knjiznica...) a nocu gledam australian open,prvi grand slam turnir sezone u tenisu.tako provodim ovih zadnjih par dana nakon sto sam se oporavio od problema sa zelucem.
na faksu je prava ludnica.mora se uciti non stop.nemam jos nikakvih ispita ni nista ali sad se rade najvaznije stvari bez kojih se ovdje ne moze proci.za europsko pravo te su stvari trivijalne i kod nas se niti ne uce ali ovdje su primarne.neki suci poput lorda denninga,lorda dyssona i mnogih drugih su toliko vazne karike u lancu britanskog prava da ako ne znas apsolutno sve o njima(npr;kako su im se zvale zene,gdje su se rodili i svakojake druge gluposti),nemas teoretske sanse da prodjes godinu.zato sam se napokon prihvatio knjige,pohvatao konce i nadam se da cu spreman docekat ispite u petom mjesecu.
no, kako bih mogao dobiti svoju potrebnu dozu sporta,onda sam se odlucio gledati nocu a bas se potrefilo da je australian open poceo tako da i na tom planu ne gubim puno i nastavljam svoju ovisnost o pracenju sporta,a tenis mi je jedan od zanimljivijih(sigurno iza nogometa,a tu negdje sa rukometom,skijanjem,hokejom,biatlonom i jos pokojim).
tako eto provodim dane u londonu.nista vise,nista manje.ponekad s kolegama s faksa odem na rucak ili pice i to je ustvari sve sto postoji trenutacno.takav je uostalom zivot studenta(svakodnevno strebanje) i takav mora biti i moj ako zelim vratiti sve u mene ulozeno od strane mnogih ljudi a ponajprije ako zelim ispuniti neke svoje snove u buducnosti.
danas sam od prijatelja cuo da ce se bijelo dugme ponovo okupiti naredno ljeto i odrzati koncerte u splitu,ljubljani,skoplju,banja luci,kanadi i americi.buduci da sam bio na onom koncertu u zagrebu,koji je bio fantastican,mislim da bi ovi navodni iduci koncerti bili pun pogodak.i na ova prva tri koncerta su stadioni bili krcati i bila je prava ludnica,sta bi tek bilo u ovim manjim mjestima?!mislim,jasno je meni da oni to sviraju samo zbog novca ali nije bitno,opet su koncerti perfektni i muzika ona prava,bas za sire mase i sve generacije.toliko o toj temi.
sad bih htio malo pisati o ljudima kojima se ja divim.pritom ne mislim na ljude iz svoje blize okoline vec na one svjetski poznate licnosti.bas sam danas o toj temi pricao s dvojicom kolega na faksu i oni su mi obadvojica rekli da se najvise dive isusu i majci terezi.ma sve ja to postujem ali kad su oni mene pitali na koga se ja ugledam moj odgovor kao iz topa je bio-alex del piero.oni su mi se poceli smijati ali kad sam im fino sve objasnio priznali su svoju gresku.ne divim se ja del pieru zbog njegovog nogometnog umijeca,niti zbog toga sto je prvi strijelac juventusa u povijesti(186 golova),niti zbog iceg glamuroznog oko njega.ja se tom covjeku divim zato sto je prije 12 godina(kad je on imao samo 20 godina,ali vec bio zvijezda u italiji) dosao u moj rodni grad,sarajevo.grad u kojem je tad bjesnio rat i grad gdje su ljudi ginuli jedan za drugim.a on je dosao,donio pomoc,pozvao sve strane na mir i prosetao se gradom.nakon tog dogadjaja jos je vise puta dolazio u sarajevo i stalno slao pomoc(u obliku novca i poglavito hrane).a zasto?!samo zato sto mu je bilo stalo do ljudi,do zivota.od tog trenutka del piero je za mene postao ikona,covjek na koga bi se svi trebali ugledati;jedan od rijetkih koje nije iskvario novac i slava.on je s tim naucio zivjeti,a i dalje ostati prirodan,dobar...spreman pomoci.
nije on jedini.mnogi su dolazili za vrijeme rata u bosnu i pomagali ali del piero je meni ostao u sjecanju a jos kad sam ga upoznao(mislim,ne znam ja njega,jednom smo razgovarali u zivotu,ali ipak....) samo je potvrdio moje misli.
eto,toliko od mene;nadam se da se ne smijete mom izboru osobe.volio bih da mi napisete kome se vi divite,tko je na vas ostavio najjaci dojam u zivotu.
a sad odoh ja gledati naseg ljubicica,dobro mu ide,zasad.pozdrav svima.LL&P.
- 02:13 - Komentari (32) - Isprintaj - #

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis zivota jednog obicnog hrvatskog provincijalca u sredistu svijeta