srijeda, 25.04.2007.

ŠtAfEtA!!!!!!!!!

evo i meni štafete.......... naravno.......... nisam znao šta da napišem i sada moram štafetirati........ uglavnom....... riječi koje sam dobio su: mlijeko, cura, stepenice, jezero, čarape.......... te mi je riječi zadala jedna moja zakon frendica Matea............ mogla si još teže riječi zadat!!!! .......... haha šalim se naravno........ ja ću nešta napisati pa ćemo vidjeti jeste li zadovoljni il ne........ pa da ja započnem......


Jednog dana iza nedjelje ja se probudio i prvo što sam napravio je bilo da sam upalio komp........... taj dan nisam imao za ućit zato što je bio 8. mjesec i bili su praznici..........haha. oko 2 popodne su mi došli moji najbolji frendovi..... Ivan, Sale, Goran i Marjan......... i kod mene samo bacili fucu na kompu....... kako je vani bilo jebeno vruće....... ožednili smo.......... i odgazim ja do svoga friđa i kad ono nema hladnog soka....... šta ću sada.......a vode nema, pukla je vodovodna cijev...........i šta ću? ništa ja lijepo izvadim 2 litre hladnog mlijeka i ponudim dečke.......... i tako smo nekih 2 sata pili mlijeko........... nakon nekoliko sati ošli smo se kupat na Odru......... došli tamo bacili kojeg Ribana ( za one koji ne znaju to je igra koja se igra u vodi), picigina, polomili se koji put na lijani, bacili koju partiju bele i onda ošli.......... gdje? naravno do mene........... bili smo ispred moje kuće nekih 20-tak mina i otišli se spremat za grad......... ja sam uletio u kuću i vidio da moja stara nešta kuha....... ja reko idem provjerit šta je za većeru...........čudan mi je bio miris dok sam se približavao loncu........ ja onak sav znatiželjan otvorim lonac...... kad ono....... ČARAPE!!!!!........ ŠTA???? pomislih........ koji je ovo k****??? šta ću to imat za većeru??? šta sam Bogu skrivio??......... dok sam ja izbezumljen letio po kući, moja stara me smirila i objasnila mi šta se događa........ naime, kolko sam skužio iz njezine priće ona je prokuhavala te čarape...... al neam pojma zašto........ uglavnom, nakon šoka ošo sam se spremit za grad...... nakon nekog vremena, moja ekipica i ja, krenuli gaziti prema gradu........ taj dan sam sreo galone starih frendova i frendica.......... kupili smo piće i sjeli na naše staro mjesto na Rokichu........ nakon dužeg vremena sreli smo jednog mog frenda......... prićali smo s njim i onda nas je on pozvo da idemo s njim kampirat na jezero...... mi onak svi hepi, rekli može, naravno, zašto ne........... i prošlo je dosta vremena i naravno morali smo krenuti doma........ na putu do Saletove kuće, vidli smo tolko dobrih cura, da smo oslijepili........... oći su nam ispadale, a i par puta smo zapeli za stup......... kada smo došli do Saleta, razišli smo se i svatko svojoj kući krenuo............kada sam došao doma onda su počeli pravi problemi........... kako sam si malo popio, počelo mi se vrtit i felšat u glavi........sve je dobro prošlo dok se nisam popiko i pao niz stepenice...... uff to je boljelo......... sav onakav izprebijan i polomljen + pripit lego sam u svoj krevetac...... slijedeći dan sam se probudio sav u masnicama i bolovima........ više nikada piti!!!!


Matea ja se nadam da si zadovoljna........ pozzzzzz svima

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fotke......
Koliko ljudi posjećuje moj blog???.........Početak 07.06.2007.

free web counter

free web counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni......
Zovem se Dario, živim u Sisku, kvart Zeleni Brijeg popularno zvan Zelenjak, ulica Podravska 12..... Kako sam dobio nadimak? To se i ja pitam..... prije 7 godina, dok smo na livadi igrali nogomet, moj me jedan frend nazvo Ljubo....i od tada tako mi je nadimak.... iako mi je ime Dario, svi me znaju po nadimku.... Šta slušam? U biti ja slušam sve vrste zike, ali preferiram metal.... a uz to što slušam metal, sviram i tamburice.... malo čudan spoj...jako čudan.... Idem u Tehničku školu za računalno tehnićara u strojarstvu....A ljubav? E tu nemam nikakve sreće... tak da o tome neću ni prićati... Ja se nadam da će vam biti dosadan blog kao što je i moj život....


Evo ako se netko želi dopisivati samnom (moš mislit....) evo mog MSN-a i ICQ brojčeka....

MSN: ljubo_0108@hotmail.com
ICQ: 433-647-881


Free Music

Free Music



Free Music
LiNkOvI......
Blogovi mojih cool frendova

Sale
Maja
Matea
Vinca
Ivićka
Ado
Berek
Biseri iz moje zatvorske čelije.......
evo malo provala i gluposti za kojih nema objašnjenja

Prof: Tržiću, tvoja inteligencija je vrlo upitna......

Prof: Kako se troše mehaničke stijene?
Tržić: trošimo ih bagerima!!!

Sat povijesti....mir i tišina svi prate nastavu......
Iveljić: aaaaaa
Prof: Šta je??!!
Iveljić: Vidio sam Isusa sada
Prof: O čem ti??
Iveljić: a neee, neee........to je bio Nikola Tesla.......
Iveljić: ček ček......
Iveljić: evo javlja mi Tesla da će Isus doć za 15 min sam da nađe parking.......

Prof: Vi ništa ne učite......živite u zabludi
Toni: Profesorice ja živim u Petrinji.......

Pod tjelesnim.....Matković uletava u dvoranu bos
Prof: Matkoviću, šta si bos došao u dvoranu???
Matković: Pa nisam stigao zavezati tenisice.....
Prof: pa da izvadiš prst iz šupka, možda bi i stigao.......