četvrtak, 12.04.2007.

Još jedan "dosadan" dan u gradu......

pozzzz, evo mene opet........ jeeeeeeeeee........ sigurno ste češkali moj novi post.....hehe..... evo sada uz pjesme System Of A Down-a pišem novi post o današnjem, odnosno jućerašnjem danu..... o glupostima koje su se dogodile u gradu i naravno .......... na orahu.smijeh...... u zadnje vrijeme taj nam je orah jako priraso srcu i gotovo svaki dan smo na njemu....... Mogli bi mu dati ime? Šta mislite?....... sjetite se nekojeg kul i fensi imena pa ga napišite....... a mi ćemo izabrati.......... hehe....... pa da ja započnem priću.smijeh.......

Naravno po običaju ja moram uvijek prvi biti u gradu zato što sam imao probu.bang..... Sale je išao sam oko 19 h, ja barem mislim, a Ivan i Marjan su išli oko 20-20:30 h, bar ja mislim, tak su mi rekli.....Goran nije ni išo u grad, nemoj te me pitati zašto..........Neam pojma gdje su Sale i Matea bili, al Ivana i Marjana sam sreo oko 21 h u kladionici........ Gledali su tekmu..... Bayern vs. Milan........ I tako mi malo komentirali tekmu, kada uleti neki lik i pita nas kako igra Bayern, mi kažemo dosta dobro......... I lik nas posluša i stavi 500 kn na Bayern........ Ajd zamislite......... I taman što je izašo iz kladionice, Milan je zabio gol.........hehe....... lik se malo zajebo, jbg....... I tako kada je završilo prvo poluvrijeme, nastavimo mi gaziti do Rokicha......... Kada ono kod MD-a moja sestrićna...... Ja sam osto malo prićat s njom i njezinom frendicom Ines, a ona dva tuljana su ošli kupit piće........ Nakon kratkog razgovora sa svojom sekicom........ nastavio ja gaziti do Rokicha....... došo na svoje odredište kada ono svi tamo i mene čekaju....... I uz našeg gemišteka i bambuseka mi se zaprićali....... Nakon nekog vremena Ivan i Marjan su ošli gledat utakmicu u obližnji kafić.blabla...a Sale i Matea... to nemoram ni objašnjavat, samo da kažem da se obožavju.cerek......... I tako došlo 22 h i Matea morala doma no, a Sale ko pravi klavir..... hehe..... ošo je ispratiti svoju curu do stanice...... Ivan i Marjan su još gledali utakmicu.lud....... I tako sam ja nekih 20 minuta sjedio na Rokichu.zijev..... sam uz gemištek.smijeh...... I šta dogodilo? Nestalo je struje.headbang...... I onda sam 20 min sjedio u mraku....... srećom da sam imo mp4 uz sebe pa sam malo i poslušo muzike dok mi nije baterija krepala....... E onda mi se dogodilo nešta strašno, uvredljivo, jadno.....al istinito.... Išle su neke dvije ženske i tako su me izvrijeđale........ stale su iza mene i tako me vrijeđale, a ja sam imo slušalice u ušima, samo one nisu znale da mi je mp4 ugašen...... to što su mi rekle, tolko je strašno da nisam mogo vjerovat i nije za javnost.zaliven..... al jbg, valjda su imale razloga za to..no.... Nakon par minuta, došli su Ivan, Marjan i Sale....... I dok su oni pili ja sam razmišljo o onome što se dogodilo s one dvije ženske....... al nećemo sada o te dvije "dame" i o tome kako sam jadan....... Unatoč tome nastavak nije bio dosadan..thumbup..... Krenuli smo kući, i naravno smo ogladnili....... svratili smo u MD i svako si kupio nešt za pojest..njami....Na putu do kuće, Marjan je podrapo hlaće, ja sam natuko nogo na nekom stupu, Ivan je pišo sigurno 3 - 4 puta, a Sale je samo nosio Kolu koja nam je ostala....... I tako dok smo gazili do Saletove kuće...... Marjan je krenuo sa svojim provalama...... Mi onak šutimo i gazimo i lupi Marjan: " Dečki.... jel bi se vi još družili sa mnom da ja postanem mutant......" ....... mi onak zašutimo, pogledamo se i odvalimo se ko kreteni smijat........ ajd zamislite...... i onda nam je poslije opisovao kako bi on izgledo i koje bi moći imao......... Izgleda da su gemištek i bambusek napravili svoje....... hehe.... I stigli mi do Saletove kuće i našeg slavnog i bezimenog oraha.........E ovaj put smo se namučili da se popnemo na orah.... ne znam šta je bilo, al smo se namučili....... Marjan se nije nikak mogo popet, pa je morao uzet kantu.... I baš uzme onu u kojoj je bilo staklo.... I što je još bolje, zapne za neko drvo i ono staklo tak zazvoni da sam mislio da je probudio ljude u obližnjim kućama...... A on budala stane i pita.... " jel to staklo unutra???" , a Ivan kroz smijeh kaže " Ne, to papir tako zvoni....." smijeh........ I nakon što se Marjan uspio popetthumbup, neš mu se još dogodilo..... tuljan se poskliznuo i skoro pao s drveta, al čovjek ima dobre reflekse pa se stigo uvatit i ostat visit na jednoj grani.... nakon toga je nekak uspio skoćit........ al kasnije se opet popeo i sve je bilo uredu...... Ja sam tražio 2 kn po đepovima, ni sam neznam zašto, al znam da sam izvadio sve stvari iz đepova...... i mobitel, i novčanik, i kljuć od kuće.......i sve to stavio na ogradu........ I popeo se na naš orah....... Nakon nekog vremena išli neki polupijani likovi i mi se opet umirili da nas ne vide......... tada sam se sjetio da su mi sve stvari ostale na ogradi..ludno... e u tom trenutku su mi se noge odsjekle.... cap... I prolaze likovi i kaže jedan " gle neko ostavio mobitel, novčanik i kljućeve" ..... a ja sve promatram s oraha i čekam kada će to uzet...... baš mi se trčalo....... hehe...... I htio je lik to uzet, samo mu je drugi reko, nek ostavi to i nek ide doma......... I nakon dužeg razmišljanja lik je to ostavio i ošo gazit za drugim likovima koji su bil s njime..... kada su oni ošli doma, ja odma pokupio stvari svoje i popeo se natrag na orah...... Nakon nekog vremena mi se rastali i ošli home..... i evo me sada pišem post novi......... pozzz uživajte ljudi......... btw, daj smislite neko kul i fensi ime za naš orah........ hehe......smijeh...mahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fotke......
Koliko ljudi posjećuje moj blog???.........Početak 07.06.2007.

free web counter

free web counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni......
Zovem se Dario, živim u Sisku, kvart Zeleni Brijeg popularno zvan Zelenjak, ulica Podravska 12..... Kako sam dobio nadimak? To se i ja pitam..... prije 7 godina, dok smo na livadi igrali nogomet, moj me jedan frend nazvo Ljubo....i od tada tako mi je nadimak.... iako mi je ime Dario, svi me znaju po nadimku.... Šta slušam? U biti ja slušam sve vrste zike, ali preferiram metal.... a uz to što slušam metal, sviram i tamburice.... malo čudan spoj...jako čudan.... Idem u Tehničku školu za računalno tehnićara u strojarstvu....A ljubav? E tu nemam nikakve sreće... tak da o tome neću ni prićati... Ja se nadam da će vam biti dosadan blog kao što je i moj život....


Evo ako se netko želi dopisivati samnom (moš mislit....) evo mog MSN-a i ICQ brojčeka....

MSN: ljubo_0108@hotmail.com
ICQ: 433-647-881


Free Music

Free Music



Free Music
LiNkOvI......
Blogovi mojih cool frendova

Sale
Maja
Matea
Vinca
Ivićka
Ado
Berek
Biseri iz moje zatvorske čelije.......
evo malo provala i gluposti za kojih nema objašnjenja

Prof: Tržiću, tvoja inteligencija je vrlo upitna......

Prof: Kako se troše mehaničke stijene?
Tržić: trošimo ih bagerima!!!

Sat povijesti....mir i tišina svi prate nastavu......
Iveljić: aaaaaa
Prof: Šta je??!!
Iveljić: Vidio sam Isusa sada
Prof: O čem ti??
Iveljić: a neee, neee........to je bio Nikola Tesla.......
Iveljić: ček ček......
Iveljić: evo javlja mi Tesla da će Isus doć za 15 min sam da nađe parking.......

Prof: Vi ništa ne učite......živite u zabludi
Toni: Profesorice ja živim u Petrinji.......

Pod tjelesnim.....Matković uletava u dvoranu bos
Prof: Matkoviću, šta si bos došao u dvoranu???
Matković: Pa nisam stigao zavezati tenisice.....
Prof: pa da izvadiš prst iz šupka, možda bi i stigao.......