četvrtak, 08.01.2009.

kad god pozelis


kad god pozelis u nas zamisljeni svijet
bez bola i tuge,
gdje vladaju sreca i ljubav
gdje se voli za sebe a ne za druge.....
dodji...
tamo ces mi na dlanu pruziti sreću i svijet
i onu ružu nedosanjanu...
tamo cu ti darovati ljubav .....
povedi me sa sobom na krilima snova
u nebeska prostranstva prepuna ljubavi i strasti...
tamo gdje zajedno cemo cekati zore i zajedno na kraj svijeta ici..
bez osjecaja strepnje,tuge i straha...
tamo gdje cemo na krilima ljubavi do zvijezda stici....
tamo gdje ce moj dlan u tvome biti...moje srce u tvojemu postojati...moja opijenost tvojom biti uzvracna....
i sva strast velikom strascu nagradjena....
povedi me.....

- 21:37 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.