petak, 12.09.2008.




Priča o svemu
<Jednom će neka žena da uđe u život tvoj
da izmami na tvoje lice suze
za svaki moj nespokoj...
Jednom ćeš plakati na koljenima
je moliti da ti se prašta
desit će ti se svašta
o čemu ni ne slutiš...
jednom će Bog stati na moju stranu
i kada za tebe zauvijek On zašuti
shvatićeš koliko si pogriješio
što što si me tako pustio,
mene se k'o stare navike se riješio...
Jednom će jedna žena
uništiti sve dobro u tebi
baš kao ti u meni,
vjeruj mi...



Image Hosted by ImageShack.us



Nasmij se

Nasmij se.
Hajde, znam ja da mozes ti to...
Ne, trazim te uopce puno.
Samo se nasmij...i gotovo.
Koliko volim tvoj osmijeh najbolje znas ti,
sigurna sam.
Znas koliko te zelim voljeti,
uvjerena sam.
I nema veze ako odlazis, nema,
prihvacam da je moralo biti tako.
Naci se vec negdje neka barem meni slicna zena,
ali nijedna te, sreco, nikada nece voljeti ovako.
Necu trositi ovo malo vremena koje je ostalo
na to da ti kazem da nisam mogla zamisliti da bi do tu dosla.
Od jedne ljubavi dvoje je razlicitih ljudi postalo,
jos jedna tuzna prica koja je tuznoo prosla.
Nasmij se, hajde,
samo mi jos to treba.
Nasmij se, zelim da tvoj osmijeh
bude mi put do neba,
nasmij se jer tvoj osmijeh moja je najdraza tisina,
moj smisao zbog kojeg idem u novi dan.
Ti samo budi tu negdje, jer treba mi tvoja blizina,
ti znas koliko mi znacis. Sigurna sam.


Image Hosted by ImageShack.us


kako zivot pise tuzne price
danas si tu
a odjednom nikada vise
ti bio si
tako blizak mome srcu
bio si prva misao
cim probudih se
a zadnja prije sna
bio si nesto posebno
sto me bacilo da najgoreg moguceg dna
bio si nesto najljepse sto mi se ikada dogodilo
bio si i ostao
ali samo u mome sjecanju
promjenio si me
i nikada vise necu biti ista
a tebi ce
tko zna kada
i tko zna gdje
biti neko sto ti nisam mogla ja....

VT JAKO



- 09:34 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.