petak, 27.06.2008.

,-,-,

Necu reci nikome
da opet si se kajao,
i da cijelu noc si tu,
pred mojim pragom stajao.
Necu niti spominjati
i da ruku sam ti pruzila.
Niti zivot proklinjati
sto nisam nas zasluzila.
Necu nikom o tome
niti rijec izustiti,
ni da oboje smo znali
cesto suzu pustiti.
Necu nikom govoriti
da si ti me cekao
i da ponovno si one
iste rijeci rekao.
Necu pricati ni to
da si grlio me snazno
i da znala sam u tome trenu
da to nije bilo lazno.
I ako pozelis,
zaboravit cu ljude.
Zaboravit cu bol koju znaju zadati.
I pustit cu im svima
da smiju se i cude
kako jos se mogu samo tebi nadati.
I nikom necu pricati da smo sjecali se nas
i da opet me je vino s tvojih usana izludilo.
Necu nikome o tome pustiti ni glas...
Jer opet nas je jutro zajedno probudilo.
Necu pricati o tome ni u pjesmama mojim,
necu pustiti suzu ni kad budem sama.
I Životu cu priznati da i njega se bojim...
Da se ne bi opet poigrao s nama.

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:47 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.