subota, 22.03.2008.

Neka vam Uskrsli Krist bude svjetlo života, neka vas vodi na pravi put jer, umro je za nas, koji toliko često tu svetu smrti uskrsnuće ne zaslužujemo, koju tako olako shvaćamo. Budimo pravi svjedoci vjere i neka nas ništa ne pokoleba....
Ajde, da ne filozofiram, želim da danas svi imate razlog za slavlje, smijeh, i eto, ja sam sretna jer napokon mogu navinuti muziku i reći: "Imam razlog!". Pa, uživajte i svi vi jer IMAMO RAZLOG. Uskrsli nam je dao razlog! Budite sretni, ispunjeni i blagoslovljeni.
I da, sretna sam jer vidim da svatko od vas ima nešto za reći, i samo govorite i pišite, što god. Nemojte misliti da je to zbog broj komentara jer znate i sami da nije. Nego jednostavno, zbog saznanja da postoji Nešto što nas pokreće da kažemo i jednu jedinu riječ.
Eto, ja dobila dar govora, pa da ne gnjavim više, još jednom svima SRETAN USKRS!

Svim vjernicima Katoličke vjeroispovjesti želim
sretan i blagoslovljen Uskrs uz obilje zdravlja,
sreće, mira i zadovoljstva.
Budite mi dobro, neka vas sam Isus vodi do vaseg zadovoljstva i srece....

Laura

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:50 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.