subota, 11.08.2007.

Lagali su te

Ne, lagali su te,
nisam ponovno mislila o tebi.
Jednom sam probala nemoguce
i, vjeruj mi, vise nikada ne bi.
Nije istina da sam opet
zbog tebe suzama zaprljala oci.
Ne, vjeruj mi...Lagali su te.
Nisam ni cekala hoces li doci.
Nisam razmisljala ni s kim si
ni gdje.
Ne, nisam zbog tebe plakala.
Lagali su te.
Nisam zalila zbog proslih vremena
jer napokon sada ja imam srecu.
Ne, nisam se sjetila tvojeg imena...
Njega vise nikada ni izreci necu.
Nisam ni na trenutak ceznula
za jednom sekundom dodira tvog.
Kunem se, nisam proklela nas kraj...
Vjeruj mi, ja sam jaca...jaca od tog.
Ne, nisam plakala zato sto te nemam.
Previse je vremena proslo otkad sam te voljela.
Lagali su te da sam zbog tebe osmijeh skrila...
Ja volim nekog drugog... tebe sam preboljela.
Ne, nisam te htjela tog trena pored sebe.
Kunem ti se, doista nisam mislila o tebi.
Lagali su te...Ja nisam plakala...
Ja sam samo tvoj osmijeh na tren zamisljala u sebi.

Image Hosted by ImageShack.us

- 05:32 -

Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.