Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

ponedjeljak, 07.05.2007.

htio si bitiImage Hosted by ImageShack.us

Htio si mi biti sve:
svjetlost u tami,
sreća u nesreći,
u padu oslonac,
suza radosnica u tuzi.
Htio si biti onaj tko bi me pronašao
kad bih se izgubila,
i onaj što bi mi svojim rukavom suze otirao
kada bih plakala.
Kad sam ti rekla da mi ništa od toga ne treba;
samo da me zavoliš bar upola onako
kako ja tebe već neko vrijeme volim...
Toplo si me pogledao
sa strahom u očima.
Nasmiješio si se,
otišao
i nikada se više nisi vratio.
I dok, ležeći u krevetu
gledam kroz prozor u nebo
i tražim među zvijezdama tvoj lik,
tonem lagano u san - tako trenutnu
i nerealnu vječnost;
nadajući se da ću te bar ondje sresti
i ponovno osjetiti tvoju blizinu...

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:34 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.