Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

četvrtak, 19.04.2007.

nisi mi značioImage Hosted by ImageShack.us

Nisi mi žnačio sve...
Samo sreću,
Samo radost,
Samo snove...
Najljepše snove.
Nisi mi značio sve...
Samo ljeto,
Samo proljeće,
Samo zimu,
Samo jesen.
Nisi mi značio sve...
Samo noć,
Samo zvjezde,
Samo Sunce,
Samo dan.
Nisi mi značio sve...
Samo ponos,
Samo pokajanje,
Samo prkos,
Samo opravdanje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:13 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.