Friendster

Friendster

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Friendster

Friendster

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

petak, 16.03.2007.

DA MI JE VRATITFriendster

Friendster


Da mi je vratit kazaljku na satu,
krenut iznova...ponovno...
Osjetit tvoj dah na vratu.
Da mi je okrenut sve dane
uživati s tobom...neprestalno...
zaboravit sve mane.
Da mi je mjesece vratit,
razmišljala bi drugo,
bilo bi lakše sve shvatit...
e da mi je vratit sve snjegove i kiše
bila bi sada s tobom,
e da mi je vratit ali ne mogu više...



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

- 07:26 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.