Friendster images

Friendster images

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Friendster images

Friendster images

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

ponedjeljak, 29.01.2007.

Zbogom... Friendster images

Friendster images


Krenula je ruka pisati oproštaj već milijun puta
Ali bio je to samo tren,samo onda kada sam bila ljuta
No ovaj put to nije tako, sada znam što pišem
I oprosti mi, ali ovaj put te iz života brišem

Ne, ne mogu te u trenutku tako lako preboljeti
I Bog zna da ću te još dugo voljeti
Ali ovaj put ja završavam priču, ja pišem kraj
Samo sam ja voljela, samo je u mojim očima bio sjaj

Svi sretni dani kroz glavu mi prolaze
Strah me zaklopiti oči, jer suze dolaze
Ali ovaj put ne želim plakati, ovo je odluka moja
Dosta mi je noćima plakati i nadati se da ću biti tvoja

A ti me se nisi ni sjetio, zaboravljaš li mi ime?
Ledene suze su padale, ali čekala sam te i ove zime
Uz zvuk tišine, hladna ruka suze je krila
Znaš li kako boli kada shvatim da nikada nisam voljena bila

Molim te za oprost , što sam te voljela jako
Ni ja nisam htjela, ali očito je Bog zapisao tako
Oprosti što sam do dna milijun puta padala
Oprosti mi što sam ti se noćima uzalud nadala

I zadnje što te molim, oprosti mi što odlazim
Tuđe ruke me čekaju, sada s njim polazim
Ako ikada shvatiš da ti je do mene stalo, ne, nemoj mi reći
Sada je kasno za sve, jer još će samo ovu noć suze za tebe teći…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 07:53 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.