Free Image Hosting at www.ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Free Image Hosting at www.ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

petak, 19.01.2007.

Za mene ne pitaj Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zasto pitas kako sam, kad sve znas i sam?
Ti barem znas, pa ti si me i srusio.
Ti si samo svoj, a ja tebi pripadam,
ja sam sve gradila, a ti sve si rusio.
Zasto gledas u mene, kad znas da brzo padam,
znas da tvoj je pogled meni uvijek sve.
Zasto me pustas da se uzalud nadam?
Sto jos vise zelis? Da ponovno gubim te?
Zasto mi se obracas, a rekao si da je kraj?
Da me ne zelis vise vidjeti, da te ja neznam voljeti.
Rekao si: idi, nekom drugom pripadaj...
Ostavio me, a znao da te necu preboljeti.
Ti si ubio nekoga tko ce te voljeti do zadnjeg trena,
a kazes da sam ja kriva za sve.
Ti si uvijek bio netko, a ja samo tvoja sjena,
okrenuo si se i u trenu porusio sne.
Sve sto smo imali uzeo si i ubio,
isto kao i mene, jednom svojom rijeci.
I na kraju kazes da si ti sve izgubio,
da si ti preko svega uvijek morao prijeci.
Ti si oduzeo srecu onome tko je ionako ima malo,
a meni kazes da sam ja kriva za to sto je kraj.
Ostavio si me tako lako, a kazes da je tebi stalo,
samo nek ti je sretno. Za mene ne pitaj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 08:39 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.