MySpace

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> MySpace

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

četvrtak, 21.12.2006.

DALEKO...MySpace


Ti si za mene
kao suncev sjaj
grijes me,a daleko si
osjecam te,kraj mene nisi..
Ti si za mene
kao suncev sjaj
osjecam te u svojoj blizini
osjecam,al ne doticem.
Ponekad tako zelim plakati
jezero od mojih suza napraviti
Ja imam te..daleko
kao sunca sjaj
osjecam toplinu
al ne i tvoj zagrljaj..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:29 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.