Friendster

,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Friendster

,blog.dnevnik.hr/ljubavumalom" />

ponedjeljak, 18.12.2006.

JEDNOM Friendster


Jednom kad će se sunce sakriti iza oblaka
ja ću moliti Boga da mi te vrati...

Jednom kad će se kišni oblaci nasmijati priznat
ću ti da sam bila samo tvoja...

Jednom kad će i grane drveća plakati
priznat ću ti koliko sam te voljela...

Jednom kad će travke poprimiti mirise jasmina
reći ću ti koliko noći sam te sanjala...

Jednom ću ti možda priznati da...
TE JOŠ UVIJEK VOLIM!

MySpace

MySpace

- 22:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.