<body>
15.12.2006.

U potrazi za inspiracijom....

Ajoj ljudi dragi koji je ovo naporan tjedan bio!! Počevši od subote smijeh na dalje... Mislim ono profesori pukli totalno, ovaj tjedan smo pisali 4 spita...
I uglavnom je sve dobro prošlo... Jedino šta neću proć polugodište hehehehe, padam knjigovodstvo.. Predmet koji mi je ujedno i nesto najdosadnije i najgroznije sta postoji! lud
Ma NEDA MI SE, ljudi moji, neda mi se to ucit, imam toliko drugh pametnijih stvari za radit, ne pada mi na pamet visit za time po cijele dane! Morat cu se iduce polugodiste malo probudit, jer mi je ipak u interesu sto bolje proci, to vise sto mi je zadnja godina...

Inace, sta se ljubavi tice, dogodilo mi se nesto cudno, sta nikad prije nije.. Mislila sam da sam uzasno zaljubljena u tog lika, ko nikad u zivotu, sve dok smo bili samo prijatelji.. Kad smo zabrijali, jednostavno me nesto "prebacilo" i skuzila sam da ne zelim apsolutno nista vise od prijateljstva... Ajde, da se lose ljubi pa bi bilo razloga, ali ne, bilo je stvarno fenomenalno i sve je to ok, ali neznam... Jednostavno sam shvatila da to nema veze sa zaljubljenosti...

Nemam bas puno inspiracije ovih dana... Ma za nista, u biti htjela sam samo napisati nekakav post.. tek tako... da ne mislite da sam vas zaboravila mouthwash

Pozzzz & RAVE ON :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

By: MuSSa @


AboUt Me...

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NoW pLaYiNg

BlOgErI

OtHeR LiNkS