PRICE SA MODNIH PISTA

utorak, 18.07.2006.

cerekjos nesto o meni.............cerek

trenutno sam na odmoru!!!! konacno!!!! nalazim se u puli na predivnoj plazi havaji sa svojim malim ružičastim laptopom!!!cerek
evo, upravo sam zavrsila s mejlanjem Kreši i Šebastijanu...
ohhh... taaaako mi fale!!!
mah, prebolit cu ja to vec nekakoparty
ovdje je ludnica; imam bezbroj propusnica za razno razne partije i tulume tako da cu se ja vec nekako bez mojih dragih snaći.
Sebastijan vise luuudi od nestrpljenja; ZELI DA OSTAVIM KREŠUblabla
...ajme...
srećom, tu je hilaryna pjesma HEY NOW koja me uuuvijek izvlaci iz deprecerekcerekcerekHVALA TI HILARY!!!
nista, mogla bih se ja malcice bućnuti u vodici-već se nekoliko dana sunčam, uopće se ne kupam!
kazu mi da je sol jaaako stetna za moju svijetloplavu njeznu kosicu.
ipak,moram malo riskirati!!!
pa, napokon, nisam si nove badice kupila uzalud...cerek
cerek

- 12:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #