PRICE SA MODNIH PISTA

ponedjeljak, 17.07.2006.

o meni-----------------------------------

ime mi je Livija. zavrsila sam matematicku gimnaziju,
nisam dalje nastavila skolovanje- sada sam manekenka.
20 mi je godina ali se jos uvijek osjecam kao teenagerica zeljna zabave, avanture i ludih party-a.
imam decka, zove se Krešo i 31 mu je godina. no međutim imam jos jednog decka......
cudno malo ali ja sam navikla pa mi je to normalnozijev zove se sebastijan i ima 16 godina- kreso ima ono sto sebastijan nema--sebastijan ima ono sto kreso nema---oni neznaju jedno za drugo i ja SAM ZADOVOLJNA :):):)cerekcerekcerek
mnogo,mnogo putujem..
manakenstvom se bavim duzi niz godina a za ozbiljno sam pocela nedugo,kada napunih 17-u godinu.
nosim predivnu odjecu; gucci, armani, versace zujo
kao sto primjestiste- talijanski su mi dizajneri naj naj no nazalost,
nosim ih rijetko kad ali sam se svejedno morala pohvaliti da sam ih nosila!!!blabla
u zadnje vrijeme (spike za EU eurposku uniju) inzistira se da senosi sto je vise moguce hrvatskih modnih dizajnera kreacije.
nije da su lose...ali gucci je ipak gucci! i nema tu alternative...rolleyes.
san mi je inace jednoga dana nositi chanel-ove najnovije kreacije po modnim pistama milana....blabla PISHEMO SE USKORO......DO TADA-----PUSEKKK

- 23:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #