rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne By: Lara dizajn

Opis bloga

moj svijetda moj tata ima blogove hehe,evo vam linkici:
blog mog tate
blog mog tate o radu kluba KKK



Kevin Rudolf Ft. Lil Wayne - Let It Rock.mp3 -

lollipop - lil wayne

4 Minutes - Madonna Featuring with Justin Timberlake & Timbaland

Beautiful Girl - Sean Kingston

Closer - Ne-Yodivna pjesma(kliknte play nece sama krenut!)
Created by Crazyprofile.com
ovo su moje ribice,jedna se zove Mia i stara je tri mjeseca.hahababy growth

Citam

Dajchy
Mihy
zajednicki
super cura
moja seka


Get Your Clock



Get Your Aquarium

da vam osvjetli tekst koji citate:

Get Your Lamp



myspace comments

myspace comments




ime:*****
prezime:kaj te briga
mjesto:zagreb
najhrana:voce
Najpice:sve samo ne gazirano
i jos nes o meni:
idem u **** razred,volim glazbu,frendove,
filmove,peseke pogotovo moju lunu,
zivotinje,cokoladu makar sam alergicna
i jos svasta.


ove lutkice su preslatke!!!


myspace glitter

myspace glitter



myspace layout codes

myspace layout



cool myspace layouts

cool myspace layouts



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace glitter

myspace glitter



myspace layout

myspace layout



profile editor

profile editor



myspace layout codes

myspace layout



pimp myspace profile

pimp myspace profile



pimp myspace profile

pimp myspace profile



pimp myspace profile

pimp myspace profile

myspace layouts

myspace layouts



Free Web Counter
Free Web Counter


myspace layout images

myspace layout









adopt your own virtual pet!













adopt your own virtual pet!





nisam luda za tim zecevima al su fora
myspace backgrounds

myspace backgrounds


profile editor

profile editor



obozavam hello kitty!!!!
myspace layout

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout


myspace layouts

myspace layouts


myspace graphics

myspace graphics





myspace backgrounds images

myspace backgrounds


ove ikone su predobre!
myspace layouts

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout


profile editor

profile editor


myspace graphics

myspace graphics

myspace layout images

myspace layout

myspace glitter

myspace glitter

myspace layouts

myspace layouts

myspace backgrounds images

myspace backgrounds

myspace layout codes

myspace layout


Get free graphics at BlingyBlob.com!

myspace layout codes

myspace layout


myspace layout codes

myspace layout


myspace backgrounds

myspace backgrounds

myspace layout codes

myspace layoutmyspace layout codes

myspace layout

myspace layout images

myspace layout

myspace backgrounds

myspace backgrounds

layouts myspace

layouts myspace

cool myspace layouts

cool myspace layoutscool myspace layouts

cool myspace layouts

myspace layout

myspace layout

myspace graphics

myspace graphics

myspace comments

myspace comments

profile editor

profile editor

myspace glitters

myspace glitters

myspace backgrounds images

myspace backgrounds

myspace layouts codes

myspace layouts

pimp myspace profile

pimp myspace profile

cool myspace layouts

cool myspace layouts

cool myspace layouts

cool myspace layouts

nedjelja, 28.09.2008.

nova nedjelja novi postic

sorryte ljudi kaj me nije bilo al rekla bum sve.petak je prosao eventualno dobro osim kaj mi u skoli nisu bile dvije frendice dunja i daya al svejedno sam se zabavila na geografiji.kasnije sam bila kod mihija,pa smo isli malo van pa smo otisli doma,a doma me docekao novi max tv.ima sve zivo i bas je super.onda me zvala profa deruci se na mene sta nisam dosla da smo danas trebali imat sat,ja sam joj objasnila da nismo trebali imat sat pa se ispricala i poklopila.subotu sam provela na ispovjedi ujutro di sam bila s marinom,soldinom rodicom i soldom.srela sam adi,martinu,teu,trcaku i dayu pa sam vani brbljala sa soldom i tak...onda smo imali zbor na koji smo dosli svi osim martine koja je svima razglasila da je zbor u 11 a bio je kad je zavrsio zbor.danas sam se morala dizat u 7.hvala bogu da sutra nemamo prvi sat.jer iam misa i u osm pa mi je bilo bolje doc tad.kad sam dosla doma napisala sam lektiru i otisla posjetit baku.napricale smo se,pomogla sam joj nosit stvari s placa a ona me nagradila coksom.heherofli kaj da vam jos velim osim ugodan vam ponedjeljakmah.
Image and video hosting by TinyPic

- 16:52 - Komentiraj (0) - Printaj - #

srijeda, 24.09.2008.

Mjesanci i cistokrvni psi...

Danas me toliko razljutila izjava jedne osobe“ja imam cistokrvnog psa kaj cu imat nekog tam fuj fuj mjesanca ,pa njih treba sve pobit!“ja nisam mogla vjerovati da to svarno cujem.ocito je nekim ljudima bitno kako ce im pas izgledat i da ce ih moc oblacit i nosit u svojim torbama,ali meni takvo nesto apsurdno nikad nece past na pamet.psi su kao ljudi,boli ih kad ih povrijedite,sretni su i tuzni kao i svako zivo bice,i oni tuguju kad izgube voljenu osobu ta i oni su zivo bice.ta pretjerana razlika koju su ljudi stvorili izmedju mjesanca i cistokrvnog psa postaje malo po malo predebilna,jer kao sto postoje ljudi kao ta osoba koja moze reci takvo nesto strasno onda postoje i ljudi kojima takva izjava jednostavno moze zvucati prestrasno.s mog stajalista gledano:mjesanci nemaju iste povlastice kao i cistokrvni, a trebali bi imati zato sto su svi psi jednaki samo sto im ljudi stavljaju naljepnice s recenicama poput:ti nisi jednobojan pa si fuj i tako dalje.to je moje misljenje o tim plitkim ljudima koje neznaju pravu ljepotu prijatelja koji ce vas voljeti ma kakvi god bili.

- 15:37 - Komentiraj (0) - Printaj - #

ponedjeljak, 22.09.2008.

Zar je bitno?

Evo danas je ponedjeljak i svi znamo koliko moze biti frustrirajuc.prvi radni dan nakon 2 dana ljencarenja i odmaranja.ahh,danas mi je dan prosao relativno dobro osim povjesti sjedila sam s dajom i cijeli sat slusala jedno te istu pricu,golub poleti pa golub poleti.da ti ja kazem nesto mitak.ti si za mene jedina osoba kraj jedne druge koja mi se toliko gadi.neodgojen si,bahat,smrdis i neznas oprat zube.zivo mi se fucka koliko ces mi puta rec da sam jebeni golub ja znam da cu ja nesto postic u zivotu a ti jadan neces,dao bog da ostanes u osmom razredu zauvijek pa da postanes ruglo skole kao sto si ti nekima napravio.debilu jedan.nakon toga sam bila toliko ljuta i izfrustrirana da sam htjela promjenit prezime no prijatelji,koje ti nikad neces imat osim dilera drogom,su me uvjerili da ja svoj zivot ne zivim zbog debila kao sto si ti neko zbog sebe.nakon povjesti imali smo njemacki,nije da ga nesto pretjerano volim ali nije mi stran.na njemackom nam je raska rekla kako sutra nemamo zadnji sesti sat jer ona nekud ide,a posto nemamo prvi sat i nista popodne sutra imam slobodan dan osim kaj moram ucit kemiju i kaj sutra imamo glazbeni .nakon njem smo imali eng,mihi je bacio mapu na soldu bas kad je profka usla,ja sam jedva susdrzala smijeh.morali smo pisat neka pisma i dobila sam pet.hihi sutra imamo dva tehnickog.neeee zemljo progutaj me e da sad sam se sjetila izaso je novi ok!idem ja kupit.
Jos samo da zahvalim prijateljima koji ce nadam se uvijek bit uz mene kao danas kad mi zatrebaju u nekim teskim trenutcima.sada sam se sjetila svih onih anegdota iz nizih razreda,kako smo se ja i trcak prvi dan skole bez rijeci primile za ruke i otisle do razreda,kako sam s tinom bjezala po bazenu,kako se mihaela skoro utopila u 3. Razredu,kako su se prvi dan skole posvadjale soldo i dunja pa su zavrsile kod pedagogice,kako su se tea i tena pocupale u 4 razredu zbog spuzve,kako je branka ugazila u kantu vode,kad sam dobila jedan iz hr(prva jedinica u zivotu),kako sam se pocela druzit s mihijem dayom i soldom.
Hvala vam na tim lijepo provedenim trenutcima makar ih se malo sjecam!:-)

- 19:59 - Komentiraj (0) - Printaj - #

Big brother (gledam al ne gledam)

Od kada je poceo taj glupi sve vise popularan show ja ga gledam sve vise.svadje,prepirke,sreca i prijateljstva sve su cesca u tom reality showu.neki dan gledam ja tako kad mi za oko zapadnu neke apsurdne glupe stvari i navike tih ljudi.ona nova govori nekin cudnim slengom i totalno mi je antipaticna,onaj marko je prenapuhana budala,a jedini normalan mi je ona baba.i to je sve,a kaj da vam velim.da sam ovisnica ma nisam samo mi na zivce idu te njihove ideje,ajmo sad maltretirat slonove,ajmo sad pse ,sad macke,a mozda je ipak najbolje da im stavimo krokodila u kucu.taj big brother je hrpa idiota u jednoj kuci koja nema posao niti kakvu drugu zanimaciju.big brother do sada se odrzavao u hrvatskoj ali sad imaju ideju almo ih poslat na tajland.koji debili.em imaju bespaltne letove,hranu,topli dom i krov nad glavom i dalje nisu zadovoljni jer u igri je ipak 1 000 000 kuna.koliko je to kucica na plazi...
Sad sam upravo gledala kako se rina i marko svadjaju,pa ogovaraju pa ljube i grle,a sad idem gledat svemoguceg bruca.film koji sam gledala 11 000 000 puta ali nije naodmet pogledati jos jednom ako vam mjadja seka to nikad nije gledala,a u kuci se gleda samo na jednom televizoru jer je mali telkac u sobi jucer skoro zapalio cijeli stan.pregorili su svi utikaci i osiguraci ali glavno da se tv gleda.tv,tv,tv,tv.nista drugo toliko ne gledam osim svojih krvnika(profesora).

- 13:46 - Komentiraj (2) - Printaj - #

Pusenje,ruzna navika

Ovih dana mnogo razmisljam o toj jednoj meni jakooo odbojnoj navici.iako moji roditelji vise ne puse jos uvijek se moze osjetiti neka napetost u blizini cigareta.mnogi ljudi koje poznam cak iz razreda sto i nije neka novost predali su se toj ogavnoj navici.shvacam ljude koji imaju obiteljskih ili financijskih problema pa nalaze utjehu u cigaretama ali ne shvacam ljude koji jednostavno vide ljepotu u upropastavanju svog pa i tudjeg zivota (pasivno pusenje).svaki dan vidim ljude kao sebe koji puse a za 20 ce godina lezati u nekoj bolnici i razmisljati „pa sta mi je ovo trebalo“.znam da su svi to vec culi ali koja vam je korist od toga biti cool sada a kasnije ispastati.znam da ovaj moj postic nece promjeniti nista i nicije misljenje o pusenju ali ja samo izrazavam svoje misljenje.meni su odmalena kao i mojim kolegama iz razreda usadili u glavu stetnost pusenja,ali cini mi se da se nekima to upravo ostvaruje.i da nebi sad samo pricala o cigaretama a da ne pocinjem s tim kako su skupe i smrde,odnose zivote i svakim danom postaju dostupnije sve mladijim osobama(jos malo pa cu vidjat djecu u vrticu s cigaretom u ustima),reci cu nesto o svom danu.nedjelja.mrzim ih.debresivne su i zatupljujuce.dosadne i tmurne.nema zabave samo knjiga pred nosom.ucim a ipak bi htjela na blog.dodjem na blog kad i tamo sama dosada, a sta cu kad su nedjelje tako jebeno dosadne.uufff!

- 13:45 - Komentiraj (0) - Printaj - #

subota, 20.09.2008.

jucerasnji koncert...

jucer nakon sto sam se ispuhala u onom mom tuznom posticu otisla sam na koncert klasicne glazbe u skolu.na repertoaru su bili hyden i dvorzak koncert u d-duru za violoncelo,nisam ja svirala ne brinite.upisala sam u glazbenu skolu u 5 razredu osnovne skole na nagovor mame.lijepo je uciti svirati neki tako mocan instrument kao sto je violoncelorofldobro mi za sad ide s tim da sam preskocila jedan razred.yeskoncert je bio predivan nisam bas neki ljubitelj klasicne glazbe ali ju volim cut kad kad,to mi je usadjeno od tate on stalno ide na neke koncerte i tek gluposti.
danas je subota,sjedim za laptopom i pisem ovaj postic.cekam da me neko nazove da idemo van sto cisto sumnjam jer je vani ledeno doba.cak mi i u stanu odpadaju prsti od zime.mogli bi vec jednom pustiti grijanje,a u nasoj zgradi to nije moguce jer su cijevi potrgane il nes tak.bas sad cujem na maminom radiju da ce cijeli dan bit ovako usrano vrijeme.a jbt di je nase toplo ljeto i majice kratkih rukava.danas bi mi trebao stiv ona televizija t-mobile,max tv,al cisto sumnjam kakvo je vrijeme ni njima se neda radit.rofl
i da vam jos velim,osim zabundajte se ak idete van i ne obazirite se na crknute pingvine vani i njima je malo frisko tu kod nas,kommajte mi blog nemojte sam doc pa ah kommat su drugi put e neces nego ces sad.hehe
vidimo se malo slikica koje su mi fora u slijedecem postu

- 12:38 - Komentiraj (1) - Printaj - #

srijeda, 17.09.2008.

bolestan postic :(

e znate kak sam vam ja jadna bolesna,sve me boli i zacepljen mi je nos,maramica nikad dosta.
danas smo imali 2 sata matise i ja bas moram bit redar
JA SAM BUBANA!
e ljudi moji ne da mi se pisat post jer me sve boli i moram ic na zbor i da vam jos velim zove mene soldo i place kak se osisala i da je odvratno,a kak da ja znam kad nisam ni vidla a boze moj,a nis vidjet cu sutra!wave

- 18:48 - Komentiraj (4) - Printaj - #

subota, 13.09.2008.

post za dayu i mihija

evo daya pisem post hihidead nakon nekog vremena!
jucer je u skoli bilo ok,al je dan bio totalno dosadan.vrijeme je bilo uzasno.danas je hladno i tmurno,a jucer je bilo suncano kraj skole a u parku mracno.luduzasno
poslje skole otisla sam s mihijem vam.bili smo malo vani pa smo otisli u neki tam park pa nas je neko gadjao jabukama i jajima a meni je njemu je to bilo presmjesno.rofl
zatim smo otisli po soldu,a nje nije bilo doma pa smo kasnije sreli njenu mamu koja je rekla da je ona sama doma pa se zatvori u sobu i navine glazbu.lud
jucer sam takodjer bila na msnu s frendicom nelly koju nisam vidjela od kad smo bili u novom vinodolskom.
jooj sad idem papati spagete..njami

- 13:35 - Komentiraj (4) - Printaj - #

srijeda, 10.09.2008.

a sta mislis nego novi dan

danas smo imali prvi sat hr a onda mat tj. test iz mat,ja cu ja mislim dobit 3.nis drugo ni ne ocekujem.danas sam prvi sat imala i violoncelo,jooj do sutra trebam naucit 2 pjesme napamet.bangjucer sam cijeli dan malo sama malo s mihijem ucila mat a onda am s mihijem isla van.kad smo kretali kuci neka baba me tam naganjala sa svojim psom.madkrava
sad mozda idem van s mihijem ak on ne ide u amadeus.


tree hill i ja odajem pocas najseriji na svijetu!!!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


sve druge slike su velike pa mi ne stanu!

- 17:52 - Komentiraj (3) - Printaj - #

subota, 06.09.2008.

ninja penguin


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!

- 19:50 - Komentiraj (1) - Printaj - #

njegovo visocanstvo SUNNY

i tako sad sam se vratila iz setnje.malo smo bili vani samo ja i mihi pa je onda doveo i svoga peseka sunnya.da su bar moji peseki sad samnomcry.sunny je divlaj,lajao,igrao se pa ozednio tada smo ga odveli do pipe kraj skole pa je pio i uvali se u blatonono.ja i mihi pricamo kad odjednom "kak slatki peso"dodje ella i mia.sunny je tak zmazal miu da su joj hlace sa sivih presle na smedje.i tak sve za danas.
bye
pozz mihyumah

- 19:44 - Komentiraj (1) - Printaj - #

dunja i karla-losa kombinacija...

i tako dunja i ja jucer otisle u kino gledat mamma mia.film je bio predivan a radi se o majci i kceri koja pokusava naci svog oca.sve pjesme koristene u filmu su iz grupe abba.kad je zavrsio film,dok sam jos pjevusila,na trecem smo katu sreli adi,dayu i trcak no one su brzo pobjegle od nas.valjad su htjele bit same a nisu rekle ni bok.kako bezobrazno cccnono
cujemo se sad idem van setat
byewave

- 13:58 - Komentiraj (1) - Printaj - #

četvrtak, 04.09.2008.

novi dan...

jooj danas je bilo zabavno a nesto i nije.danas smo na sro-u bili vani pa smo se dajana,mihi,
soldo i ja nasmijavali.jooj da umres od smjeha.danas sam vidjela totalno slatkog sannyacerek (mihijevog peseka) ma premeden je malo sam ga i vodila na uzici jooj to je predivan osjecaj!roflja sam tak htjela psa ali su ga otpeljali na selo jer je kod nas malo mjesta i frendica mi je trebala dobit pesa al mama joj je odustala od te namjere.cry danas sam procitala cak 2 pjesmebelj jedna kaj je adi napisala e adi kak si sredila onu glupacu tessu u toj pjesmi,a drugu mi je miha uvalila na glazbenom kaj je c razred napiso.da umres od smjehasmijeh
kak sam tuzna kaj sljedeci tjedan pocinje glazbena ubi sebang ma idem samo zbog mojih doma.u utorak pisemo test iz matke trebat cu strebat prek vikenda.neeeeheadbang
sad idem
bye-bye
pozz dayi,dori,tei,michi i michiyu te soldi puusaaaacerek

- 19:10 - Komentiraj (2) - Printaj - #

srijeda, 03.09.2008.

kakvo ljeto takva skola

evo i mene na blogu,vec sam prije radila blogove ali svi su propali jel mi se nije dalo pisat.
I tako proslo ljeto i dosla skola.Ma tko se jos veseli skoli osim prijateljima i zabavi pod odmorima.
Meni je ljeto na rabu proslo savrseno a bilo bi i bolje da nismo ja i moja frendica u 7 mjesecu po onim silnim vrucinama hodale u utrine na spanjolski. .Moram promjenit ovaj glupi header ak neko zna di da ga skinem nek mi veli u kommovima.
Danas je bilo fora u skoli nismo nis radili osim kaj smo imali dva sata matke i hrpu zadace iz povjesti.Dodjem ja doma kad vidim da za sat vremena moram ic u glupu glazbenu skolu.Meni se uopce ne da ic tamo ali ici cu jos ove godine i onda kvit!!!


pusa

- 18:49 - Komentiraj (1) - Printaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.