#

Žigice malog Marka

25.07.2005., ponedjeljak

Budi brz ili jebi si mamu

....................................... kita ....................................... kita
Zašto ovako nebjašnjivo glup uvod
Možda zato jer će i ostatak posta biti isti
Nakon čitanja svojih nepismenih čičkarija zaključih da je ti sedam mjeseci bilo dosadno i jadno
I tako zaključih da više ništa neću remizirati analizorati i slično jer je to poprilično debilno
Imam osjećaj da retardirana moruzgva bi bolje provela tih 7 mjeseci jer ipak koliko se bića može pohvaliti da je moruzgva ili čak retAdirana moruzgva

- 01:41 - Pljuni (2) - Ili ne - #

21.07.2005., četvrtak

Ass






U suši guzica iskopah jednu vanserijsku ovou usltimate brutal spešl combo guz koliko je samo prištavaca natezalu svog majmuna gledajući ovo umjetničko djelo zato dajem svoj doprinos zbog ovog guza se vode neviđene bitke između dobea i zla počastite se i vi
Suv post
- 14:28 - Pljuni (1) - Ili ne - #

13.07.2005., srijeda

Kopanje nosa

Od ovog trenutka počinje mojih 40 dana slobode u tih 40 dana će biti iznimno dosadno s pokojom iznimnkom... nečeg nemam pojma čega jel upće bitno čega nije
Eto dobio sam slobodu sad ne znam što ću s njom najradije bih je stjerao u pičku materinu i nabio joj nogu u guzicu marš sve to ću vrijeme provesti čekajući subotu more bocu vina bilo što imam osjećaj da čekam život ili prosvjetljenje u obliku sna koji će mi sve objasniti
Evo u ovom trenutku čekam subotu da se napijem poslije toga ću čekati da me prođe glavobolja pa pa prvu kavu ujutro i tako te sitne debilne stvari koje čine život ljepšim
Uglavnom opet serem sad idem sastavljat neki šator u Bilaj
Jel se netko želi mjenjat za život
Pozdrav iz Nosnica
- 15:00 - Pljuni (2) - Ili ne - #

07.07.2005., četvrtak

Da li uopće itko čita naslov

Još jedna usamljena noć pred jedan od najšugaviji ispita učio sam nisam učio ne brinem se brinem se jebe mi se ne jebe mi se slušam let 3 diže mi se ne diže mi se uglavnom jedna velika predimenzionirana kita koja mi dira šupak ali neće da uđe osjećam se kao papagaj u krletci s malo hrane serem bez ikakve veze pišem da pišem osjećam se kao na velikom vrtuljku i mislim da ću uskoro povratiti
Poslije ovoga sve bi trebalo biti ok napokon ću moć živjeti punim plućima barem onim djelom koji nije zatrovan vidjet sve nas na okupu opet ću moć provocirati iste ljude sramotit se kod dane na terasi pit jutarnju kavu u 20h na nekoj terasici gledati minjake u prolazu kupati se na maslaru porošiti 12h gledajući u plafon biti u gaćam cijeli dan čitati novine ne wc-u 2h analizirati oblik izmeta sjediti u parkiću do izlasak sunca rušiti rekorde u masturbiranju na rate pogledati sve dijelove mućki igrati košarku sve ono što mi fali nije nešto ali je gušt
Pozdrav dogradonačelnika Nosnica degradiran sam

Jedna velika rečenica koju vjerovatno niste pročitali by opakog kolumniste Zorana
Život zaslužuje više od reciklaže.
Kontradiktorno ne
- 22:08 - Pljuni (2) - Ili ne - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovdje bi kao nešto trebalo pisat

Sajberspejs jahači

Crno pivo