<body> ...:::This time was different Felt like, I was just a victim And it cut me like a knife When you walked out of my life Now I'm, in this condition And I've, got all the symptoms Of a girl with a broken heart But no matter what you'll never see me cry:::... - ...:::Cadence Of Her Last Breath:::... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...:::something:::...

Molim bez lanaca sreće!!! Komentirajte mi post..i nemojte srat.ak vam se ne sviđa imate onaj mali iksić tam gore u desnom kutu i sam kliknete na njega i rješen problem. Vraćam dvostruko!!!

Who am I?

...just an ordinary girl...
...with a simple life...
...someone says crazy (hmm..i dont know..maybe)...
...love the colors...posebno buljičastu..hehehe
...rock, punk, općenito alternativa=L.O.V.E...
...optimistic...al the time
...most of the time hungry...xD
...have a lots of friends...i na tome sam zahvalna
...a very good friends...aha dada
...dance=my second L.O.V.E
...love the music...ne prođe dan da ju ja ne slušam...
...in love with her life...aha..yap.istina..obožavam ga!
...volim jesti sve nezdravo, zat se i debljam toliko.hahah..od čokoladi, sladoleda, pa do sve moguće fast food hrane..hehe
...volim izlaske u grad..samo, ak sam u dobrom društvu..
...volim jednu osobu koju ne bi trebala..a et...valjda će i to proći..
..mrzim umišljenost, dvoličnost, preseravanja općenito, i ljude koji općenito misle za sebe da su sve, da im nitko ništa ne može..ljudi dajte spustite se na zemlju...
...mrzim poriluk..haha
...obožavam one plesne filmove..i horore..hihi...i sumrak..hehhe
...kad se još nečega sjetim ja vam javim..šta vas zanima pitajte me..heheh

Ljudi me opisuju kao:

...pozitivnu osobu
...veselu
...ludu
...nasmijanu
...iskrenu
...tvrdoglavu
...lijenu
...rasplesanu
...čudnu u nekim trenutcima
...buljičastu



...:::My violet world:::...

People that I love to read:

Mateica..moj kewlić..naj frendica
Rain man
Matea
Baraa...Queen
Za njega ja živim
Beb@


...:::Little Of Something:::...

Prijatelji ne gledaju svijet istim očima. Oni jednostavno gledaju u istom smjeru.
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
If there is hundred steps between us, you can take only one step to get near me...And I will take all 99 steps to get near you...<3
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Čovjek ne umire jednom...Umire svaki put kad izgubi ono što voli...
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Nitko nije vrijedan tvojih suza..A onaj koji ih je vrijedan, neće te rasplakati... =)
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------


Free Music

Free Music



Free Music


C.R.E.D.I.T.S

diZz by: MaLa CuRiCa DizZz
dijelovi html-a: ldesigns


ponedjeljak, 15.06.2009.

...:::This time was different Felt like, I was just a victim And it cut me like a knife When you walked out of my life Now I'm, in this condition And I've, got all the symptoms Of a girl with a broken heart But no matter what you'll never see me cry:::...

hmm šta da kažem. Znam nema me jako jako dugo. i ovim putem se dubokjo ispričavam svim blogerima kojima nisam odgovarala na komove..imala sam posla sa školom. ai nisam baš zalazila na blog. nezz ni sama zašto. dosta problema me zahvatilo. možda zbog toga. al dobro..počeli su praznici. našla sam vremena i za vas sve blogere. i iskreno neam balge veze što da vam pišem u ovom postu. ima previše stvari koje mi se upravo sada.. u ovom trenutku motaju po glavi..ali nezz kako da ih prenesem na papir..odnosno ovdje u ovaj post...toliko toga se izdogađalo toliko svega..a opet nezz kako da vam išta prenesem i kažem ima toliko toga.. uglavnom prošla sam sa 4 u gimnaziji čime sam djelomično zadovoljna jer znam da mogu i bolje.. kao osoba sam se djelomično promjenila..prestala sam biti toliko lakovjerna.. vjeruj samo onim ljudima u koje sam sto posto sigurna da im mogu vjerovat a ne kao prije svakoj drugoj osobi.. previše sm vjerovala svima i razočarala..tak da sam izvukla poruku iz toga.. a kak kažu: na greškama se uči! tako i ja jesam. inače dan mi prolazi u uživanju izležavanju, druženju. izlascima i sličnome..hehe..ma ljeto je..zabavljam se..i treba se zabavaljat. želim zaboraviti na sve svoje probleme.. želim zaboraviti na sve... početi misliti malo više na sve a ne samo na druge...zato sam se tako i odlučila. jednostavno uživati uživati..i samo uživati...i što da vam više kažem.. ne mogu vam točno reći kad ću napisati novi post.. kada mi opet dođe.. kad nađem neku ideju. kad me pukne neka inspiracija. ako me pukne.. hehe...uglavnom vi svi poušajtešto više uživati sada dok nema škole.. dok nema toliko problema... volim vas sve.. eto i riječi jedne pjesme...odabrala sam ju jer opisuje ono što ja osjećam u ovom trenutku.. ono kako se ja sada upravo osjećam.. kako se osjećam zadnjih par dana.. iznova ju slušam i uvijek plačem na nju.. =(.. ajde uživajte mi.. dosta od mene.. pusa.hug =)

I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing

[Chorus:]
My mind is gone, I'm spinning round
And deep inside, my tears I'll drown
I'm losing grip, what's happening
I stray from love, this is how I feel
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

Did it happen when we first kissed?
'cause it's hurting me to let it go
Maybe 'cause we spent so much time
And I know that it's no more
I should've never let you hold me baby
Maybe why I'm sad to see us apart
I didn't give to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart

[Chorus]

How did I get here with you, I'll never know?
I never meant to let it get so, personal
And after all I tried to do, to stay away from loving you
I'm broken heart and I can't let you know
And I won't let it show
You won't see me cry

[x2]
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

All my life...


----------------------------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------------------------

by: Little_Violet_Fairy Image and video hosting by TinyPic



| 0 | Komentiraj | Print | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.