<body> ...:::In my field of paper flowers...Iwatch my purple sky fly over me:::... - ...:::Cadence Of Her Last Breath:::... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...:::something:::...

Molim bez lanaca sreće!!! Komentirajte mi post..i nemojte srat.ak vam se ne sviđa imate onaj mali iksić tam gore u desnom kutu i sam kliknete na njega i rješen problem. Vraćam dvostruko!!!

Who am I?

...just an ordinary girl...
...with a simple life...
...someone says crazy (hmm..i dont know..maybe)...
...love the colors...posebno buljičastu..hehehe
...rock, punk, općenito alternativa=L.O.V.E...
...optimistic...al the time
...most of the time hungry...xD
...have a lots of friends...i na tome sam zahvalna
...a very good friends...aha dada
...dance=my second L.O.V.E
...love the music...ne prođe dan da ju ja ne slušam...
...in love with her life...aha..yap.istina..obožavam ga!
...volim jesti sve nezdravo, zat se i debljam toliko.hahah..od čokoladi, sladoleda, pa do sve moguće fast food hrane..hehe
...volim izlaske u grad..samo, ak sam u dobrom društvu..
...volim jednu osobu koju ne bi trebala..a et...valjda će i to proći..
..mrzim umišljenost, dvoličnost, preseravanja općenito, i ljude koji općenito misle za sebe da su sve, da im nitko ništa ne može..ljudi dajte spustite se na zemlju...
...mrzim poriluk..haha
...obožavam one plesne filmove..i horore..hihi...i sumrak..hehhe
...kad se još nečega sjetim ja vam javim..šta vas zanima pitajte me..heheh

Ljudi me opisuju kao:

...pozitivnu osobu
...veselu
...ludu
...nasmijanu
...iskrenu
...tvrdoglavu
...lijenu
...rasplesanu
...čudnu u nekim trenutcima
...buljičastu



...:::My violet world:::...

People that I love to read:

Mateica..moj kewlić..naj frendica
Rain man
Matea
Baraa...Queen
Za njega ja živim
Beb@


...:::Little Of Something:::...

Prijatelji ne gledaju svijet istim očima. Oni jednostavno gledaju u istom smjeru.
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
If there is hundred steps between us, you can take only one step to get near me...And I will take all 99 steps to get near you...<3
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Čovjek ne umire jednom...Umire svaki put kad izgubi ono što voli...
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Nitko nije vrijedan tvojih suza..A onaj koji ih je vrijedan, neće te rasplakati... =)
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------


Free Music

Free Music



Free Music


C.R.E.D.I.T.S

diZz by: MaLa CuRiCa DizZz
dijelovi html-a: ldesigns


petak, 22.05.2009.

...:::In my field of paper flowers...Iwatch my purple sky fly over me:::...

Hmmm..nisam dugo pisala post..sama sam sebe iznenadila...hehe..s obzirom na to kako sam krenula...uglavnom nije se ništa spešl ni događalo novoga pa ono uglavnom je i to razlog a i premlao inspiracije imam u zadnje vrijeme..prvo zbog sparine, drugo zbog previše učenja -.- onda zbog svega na šta trebam mislit i ne trebam i tak..uglavnom svega pomalo...al et odvažih se i ev pišem. (i to gluposti sve mi se čini xD)..uglavnom u zadnje vrijeme non stop mislim na te neke tužne stvari..stvari koje me tjeraju u depru..onak imam osjećaj kak gubim prijatelje..nezz zašto..jer ih ne gubim..izgubila sam jednoga (barem za tog jednog znam). Sa ostalima sam svima ostala super i dalje...jel zbog toga jednoga prijatelja da se tako osjećam? nekak šugavo i nezz...iskorišteno...ma nezz ni sama..Maybe =/
uglavnom puštam non stop neke depra-pjesme i onak ljudi me pitaju šta si opet u k*** bla bla...šta da im kažem..da jesam..al neam blage zaš...sam me uhavti..a možda mi pomogne... ^.- možda...hh..
uglavnom pišem vam bzvz gluposti odustajem od ovoga posta..stavim vam riječi pjesme od Evanescence koju slušam sad zadnjih dana..taman lijepo za depru...xD..i jednu moju fotku koju sam ja fotkala i to je to..sve vas ljubim..pusek.hug. ^^

(Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, paper flowers) [X2]

I linger in the doorway
Of alarm clock screaming
Monsters calling my name
Let me stay
Where the wind will whisper to me
Where the raindrops, as they’re falling, tell a story

[Chorus:]
In my field of paper flowers
And candy clouds of lullaby (flowers)
I lie inside myself for hours
And watch my purple sky fly over me (flowers)

Don’t say I’m out of touch
With this rampant chaos - your reality
I know well what lies beyond my sleeping refuge
The nightmare I built my own world to escape

[Chorus]

Swallowed up in the sound of my screaming
Cannot cease for the fear of silent nights
Oh, how I long for the deep sleep dreaming
The goddess of imaginary light

[Chorus]

(Paper flowers)


--------------------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
--------------------------------------------------

Posted by: little_violet_fairy Image and video hosting by TinyPic



| 2 | Komentiraj | Print | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.