<body> ...:::I'm Falling Behind:::... - ...:::Cadence Of Her Last Breath:::... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...:::something:::...

Molim bez lanaca sreće!!! Komentirajte mi post..i nemojte srat.ak vam se ne sviđa imate onaj mali iksić tam gore u desnom kutu i sam kliknete na njega i rješen problem. Vraćam dvostruko!!!

Who am I?

...just an ordinary girl...
...with a simple life...
...someone says crazy (hmm..i dont know..maybe)...
...love the colors...posebno buljičastu..hehehe
...rock, punk, općenito alternativa=L.O.V.E...
...optimistic...al the time
...most of the time hungry...xD
...have a lots of friends...i na tome sam zahvalna
...a very good friends...aha dada
...dance=my second L.O.V.E
...love the music...ne prođe dan da ju ja ne slušam...
...in love with her life...aha..yap.istina..obožavam ga!
...volim jesti sve nezdravo, zat se i debljam toliko.hahah..od čokoladi, sladoleda, pa do sve moguće fast food hrane..hehe
...volim izlaske u grad..samo, ak sam u dobrom društvu..
...volim jednu osobu koju ne bi trebala..a et...valjda će i to proći..
..mrzim umišljenost, dvoličnost, preseravanja općenito, i ljude koji općenito misle za sebe da su sve, da im nitko ništa ne može..ljudi dajte spustite se na zemlju...
...mrzim poriluk..haha
...obožavam one plesne filmove..i horore..hihi...i sumrak..hehhe
...kad se još nečega sjetim ja vam javim..šta vas zanima pitajte me..heheh

Ljudi me opisuju kao:

...pozitivnu osobu
...veselu
...ludu
...nasmijanu
...iskrenu
...tvrdoglavu
...lijenu
...rasplesanu
...čudnu u nekim trenutcima
...buljičastu



...:::My violet world:::...

People that I love to read:

Mateica..moj kewlić..naj frendica
Rain man
Matea
Baraa...Queen
Za njega ja živim
Beb@


...:::Little Of Something:::...

Prijatelji ne gledaju svijet istim očima. Oni jednostavno gledaju u istom smjeru.
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
If there is hundred steps between us, you can take only one step to get near me...And I will take all 99 steps to get near you...<3
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Čovjek ne umire jednom...Umire svaki put kad izgubi ono što voli...
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Nitko nije vrijedan tvojih suza..A onaj koji ih je vrijedan, neće te rasplakati... =)
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------


Free Music

Free Music



Free Music


C.R.E.D.I.T.S

diZz by: MaLa CuRiCa DizZz
dijelovi html-a: ldesigns


petak, 15.05.2009.

...:::I'm Falling Behind:::...

I'm fading to clay, losing all track of time, (I'll die, you're
absurd), I'm shattered to pieces, (Push out my eyes, I am falling this
time)
I open my heart for you, now I'm being something I'm not, memories
gone, I'm falling behind! Now, I'm standing no bleeding tears, my
heart is gone, I'm falling behind!
I'm fading away, I lose in the end, (I lose in the end),
A reason to be, Find me and here we go,
(Break my arms of this sorrowed storm), what am I worth now,
(my happy day is long gone)
I open my heart for you, now I'm being something I'm not, memories
gone, I'm falling behind! Now, I'm standing no bleeding tears, my
heart is gone, I'm falling behind!
(My life seems not alive), there's no turning back,
(For this life is long gone), I'm falling behind, (My life seems not to cry),
the legends are willing, (I'm falling behind), (I'm losing my worth now),
(I'm falling behind), (My life becomes lifeless), (I'm falling behind)
Standing no bleeding tears, my heart is gone, I'm falling behind,
now I'm being something I'm not, (Something I'm not),
memories gone, I'm falling behind, now I'm standing no bleeding tears
(no bleeding tears), my heart is gone, I'm falling behind,
now I'm being something I'm not, (Something I'm not), memories gone,
I'm falling behind, now I'm standing no bleeding tears (no bleeding tears),
my heart is gone, I'm falling behind


hmm..upravo slušam ovu pjesmu i razmišljam...razmišljam o svemu..općenito o ljudima, o problemima koje mi oni stvaraju..i..onak...nezz..postala sam svjesna toga kako ne trebam tako lako vjerovat svakome na koga naiđem. toliko lakovjerna biti...shvatila sam neke stvari...voljela bi da neke stvari ispadnu bolje..a ne ovako kako ispadaju iz dana u dan..al svi bi mi htjeli..nešto...a znam, ne možemo sve imati. Ono što mi najviše fali je moj tata. Ne volim pričati o tome što mu se dogodilo..jednostavno se ne volim prisjećati..onog ulaska u kuću, pogleda na stol u sobi u mraku stoji jedna svijeća. stoji zapaljena. u kući tišina. Ulazim i čujem riječi svoje bake (njegove mame)..."Tajana, tate više nema...Tate više nema" kroz plač i suze sam uspjela razaznati što mi je baka rekla..Naime, tata mi je imao rak koji nije bio zloćudan niti je trebao ikako nauditi tati..jednostavno je u snu preminuo. Bio je to 29.10.2007. ujutro oko 8 sati. Neću nikada zaboraviti. sjećam se svake sitnice svega. Taj period moga života nikada zaboraviti neću...prošli tjedan smo pisali zadaćnice...naravno sve teme kao i uvijek totalka bolesne i glupe..no jedna je bila onako prava. pisala sam o svom tati. o njegovoj smrti bolje rečeno. kako sam se osjećala. i sve sam to povezala s onim što se dogodilo toga dana kad sam pisala zadaćnicu. prijateljičin tata je umro. kada sam čula tu vijest ujutro, totalno sam se rasplakala..prvenstveno zbog nje. a onda poslije zbog uspomena..svega sam se prisjetila..svega što se dogodilo prije godinu i po kada je moj tata umro...Zašto nam se to događa svakodnevno. Smrt. Iskreno smrt je stvar koje se bojim. Jel nam to sudbina tako određuje ili? Mnogi tvrde kako nas Bog kažnjava, no tome ne vjerujem. Tome nikako ni ne mogu vjerovat. Sjećam se kad sam mami rekla tih dana:" Mama, Bog je samo htio još jednog anđela na nebu kod sebe, pa nam je uzeo tatu..."
Plakali smo zajedno, zajedno se smijali, svađali se naravno kao i svaka familija...ali nikad neću zaboraviti one njegove krupne oči, njegove guste obrve, njega samoga...Mnogi su mi govorili ita si tvoj tata..i dan dns mi to govore...i drago mi je..obožavala sam ga i još uvijek ga obožavam, samo..još više nego prije...i znam, uvijek će mi faliti, ali znam da je tamo gore i pazi nas sve i čuva i i dalje se zajedno s nama smije, i zajedno s nama plače....Tata, hvala ti na svemu. Volim te najviše na svijetu. I uvijek hoću. Vidimo se.....

------------------------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
------------------------------------------------------



| 2 | Komentiraj | Print | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.