<body> ...:::Trying To Forget Someone Ypou Love Is Like Trying To Remember Someone You Never Met:::... - ...:::Cadence Of Her Last Breath:::... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...:::something:::...

Molim bez lanaca sreće!!! Komentirajte mi post..i nemojte srat.ak vam se ne sviđa imate onaj mali iksić tam gore u desnom kutu i sam kliknete na njega i rješen problem. Vraćam dvostruko!!!

Who am I?

...just an ordinary girl...
...with a simple life...
...someone says crazy (hmm..i dont know..maybe)...
...love the colors...posebno buljičastu..hehehe
...rock, punk, općenito alternativa=L.O.V.E...
...optimistic...al the time
...most of the time hungry...xD
...have a lots of friends...i na tome sam zahvalna
...a very good friends...aha dada
...dance=my second L.O.V.E
...love the music...ne prođe dan da ju ja ne slušam...
...in love with her life...aha..yap.istina..obožavam ga!
...volim jesti sve nezdravo, zat se i debljam toliko.hahah..od čokoladi, sladoleda, pa do sve moguće fast food hrane..hehe
...volim izlaske u grad..samo, ak sam u dobrom društvu..
...volim jednu osobu koju ne bi trebala..a et...valjda će i to proći..
..mrzim umišljenost, dvoličnost, preseravanja općenito, i ljude koji općenito misle za sebe da su sve, da im nitko ništa ne može..ljudi dajte spustite se na zemlju...
...mrzim poriluk..haha
...obožavam one plesne filmove..i horore..hihi...i sumrak..hehhe
...kad se još nečega sjetim ja vam javim..šta vas zanima pitajte me..heheh

Ljudi me opisuju kao:

...pozitivnu osobu
...veselu
...ludu
...nasmijanu
...iskrenu
...tvrdoglavu
...lijenu
...rasplesanu
...čudnu u nekim trenutcima
...buljičastu



...:::My violet world:::...

People that I love to read:

Mateica..moj kewlić..naj frendica
Rain man
Matea
Baraa...Queen
Za njega ja živim
Beb@


...:::Little Of Something:::...

Prijatelji ne gledaju svijet istim očima. Oni jednostavno gledaju u istom smjeru.
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
If there is hundred steps between us, you can take only one step to get near me...And I will take all 99 steps to get near you...<3
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Čovjek ne umire jednom...Umire svaki put kad izgubi ono što voli...
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------
Nitko nije vrijedan tvojih suza..A onaj koji ih je vrijedan, neće te rasplakati... =)
----------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
----------------------------------------


Free Music

Free Music



Free Music


C.R.E.D.I.T.S

diZz by: MaLa CuRiCa DizZz
dijelovi html-a: ldesigns


četvrtak, 14.05.2009.

...:::Trying To Forget Someone Ypou Love Is Like Trying To Remember Someone You Never Met:::...

eh da.znate ona osoba iz prošlog posta..e da.upravo ta osoba me iznenadila.ovaj put ne tako lijepo. ovaj put me razočarala. i povrjedila. govoreći kako joj falim, kako me želi i treba i ljubeći me. stekla je moje povjrenje. no onime što mi je dns rekla je to povjerenje jednostavno izbrisala. svojim riječim: nerviraš me, kapiraš? Da ti nacrtam?" me u potpunosti slomila. Ah znam. Glupa sam totalno. šta da radim..ma iskreno zaboli me.ako toliko nerviram tu osobu ne moramo pričati ni družiti se niti išta.Al svejedno, povrijedio si me. =/ I razmišljam, što sam to u tih tjean dana napravila loše, ili krivo, ili štetno..da te toliko nerviram..i..ne pada mi ništa na pamet. Jesam ja toliko glupa pa nezz, ili je toj osobi jednostano dopi*dilo. ili kaj? možda da sam dobila razlog zašto..zašto ga toliko nerviram možda se sad ne bi toliko žderala i izjedala..a možda i bi. nezz ni sama.Inače sam osoba koja se jako brzo veže za osobe.i onda me na kraju dosta osoba povrijedi.al ne mogu se promjenit.Jednostavno sam takva. pokušala sam promjenit tu svoju naviku lakog vezanja za druge osobe. al ne ide.jednostavno sam takva.i ljudi će se morati s tim pomiriti. Ponekad se pitam..da li me ljudi samo varaju i iskorištavaju i koji su to...više ništa nezz. Mnogi mi kažu zaboli te za njega. Pusti ga. bla bla....al ne mogu. Kako da u sekundi zaboravim nekoga tko mi se sviđa..u koga sam bila zaljubljena (i još uvijek jesam).. kako da se odljubim...kako?? pokušavam i nezz više ni sama načina. i to me ubija. užasno me ubija..jedva čekam ljeto.. nema više učenja a frendovi će biti stalno sa mnom..stalno smo vanka..i bit će nam preedoroo.. i onda znam da ću zaboraviti na sve. na sve one stvari, velike i male, koje me muče..i uživati...samo još nekoliko tjedana i ljeto počinje...Samo se nadam da me i ti prijatelji neće iznevjeriti i povrijedit..al znam da nisu takvi...hehe..njima vjerujem..(i ev opet ona moja lakomislenost) hehe...odlučila sam se pomiriti s tim da sam takva kakva sam..onome kome smeta nešto na meni, tko ne može biti u mome društvu i koji me jednostavno ne podnosi...nek se makne od mene ako mu nešto smeta..ako ne može bit u mom društvu nek ne bude.zaboli me..koji me ne podnosi..ne mora me ni podnositi....jednostavno me više zaboli..zaboli me za tuđa mišljenja...tuđa preseravanja i gluposti i umišljenosti i dvoličnosti...zaboli me za sve..zahvalna sam na svima mojima..svim mojim frendovima..društvo obožavam vas najviše na svijetu...znam da se uvijek mogu osloniti na vas..i zato vam hvala....od srca vam hvala...

Dan i noć mi smo bili zajedno
djelili smo snove i ono malo
što smo imali u džepu.
ja sam bio divlji
a ti si voljela baš to
tražili smo samo svoje
mjesto ispod sunca,
a gdje bi nam bio kraj
da te nisu odveli
dali su ti sve i još ti sve obećali.
al srce tvoje zna
da si sve izgubila
i jednom će ti reći
noć je hladna bez njega
a srce zna
što smo bili ti i ja
ja se još borim i neću stati
tebe su slagali ti si se predala.
kao leptir i cvijet
na dlanu jedne ljubavi
stajali smo sami
bez igdje ičeg
ali sretni kao malo tko
a sada ti se dive
za jedan osmijeh ti plaćaju,
hodat ćeš po zlatu
al nikad više nećeš biti sretna
a gdje bi nam bio kraj....


------------------------------------------------
Image and video hosting by TinyPic
------------------------------------------------



| 0 | Komentiraj | Print | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.