srijeda, 30.08.2006.

Životna filozofija by A. Č.

I tako išavši prema kinu svratile smo kod šipaca na slaju. Dale smo mu novce iz zajedničkog budžeta i rekle da nam da svakoj po dvi kugle čokolade i jagode. Njoj je slastičar da tri kugle i dupli kornet, a meni jednu i jedan kornet. Zabezeknuto san gledala u moga slaju dok je Liza svoga već ponosno i zadovoljno lizala ne obazirući se na moju iskrivljenu facu. Kad san ga u čudu zapitala zašto nan nije pravedno podilija, on je odgovorija: «Zato šta si ti mala, deblja, a uz to još i brineta, a ja voljim vile duge pljave kose, ka šta je tvoja prijateljica. Za tu svoju lipotu ona zaslužuje tri kuglje, a tebi je dosta jedna, jer i tako moraš malo smršavit, vidi te kakva si

Tada, toga momenta, svatila san cilu bit, svrhu i postojanje i zaklela se u sebi da ću se kad – tad izdužit, skinit koje kilo i imat dugu pljavu kosu. Njega uopće nije zanimalo kakva san ja osoba, njemu se svidila ona isprazna Liza lizalica duge plave kose i bolila ga je briga za moje osjećaje. Ugkavnom, ona je dobila tri kugle, a ja san dobila životnu filozofiju: Za ženu je najvažniji izgled i samo izgled, a kad si uz to još i plavuša, uspjeh je zagarantiran.


Arijana Čulina, Što svaka žena triba znat o onin stvarima.

- 22:39 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (1)
Ožujak 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MEEE!!!

smijeh
opis slike
CounterData.com

home insurance
home insurance Counter

1. Life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get (Forest Gump)

2. Don't walk in front of me, I may not follow,
don't walk behind me, I may not lead,
walk beside me, and just be my friend.

3. Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.

4. Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein

5. " I`m an idealist, I don`t know where I`m going but I`m on the way."

6. If you love something, set it free; if it comes back it`s yours; if it doesn`t, it never was.