petak, 23.06.2006.

Naslov bez naslova

opis slike Znam da sam sad pretjerano emotivno osjetljiva i da me diraju sve sitnice koje trebaju i ne trebaju, i diraju me stanja drugih ljudi jer postanem svjesna kako jako ne mogu ništa poduzeti da promijenim nešto.

I tako želim komadiće sebe podijeliti ljudima drugim a ne da ih gubim putem i ostaju onak odbačeni i samo ih pregaze slučajni prolaznici bez da se osvrnu i boli to što se ja osvrćem za njima i vidim kak ih gaze. I nisu sad drugi ljudi krivi ja sam ta koja treba kupiti svoje otpatke a ne kupim ih.. nekad jednostavno nemam snage sagnuti se i skupit ih. Očajnički trebam nekog da me podigne nekad... da mi ne dozvoli da padnem... pa i nek padnem al da ne dozvoli da se razbijem.. i opet nek se razbijem al ne jako... jer ne znam koliko padova mogu još podnijeti... a broj ne prestaje rasti. I skuplja se opet gorčina neka u mene jer ne mogu ne misliti, ne osjećati, ne živjeti i disati u svijetu i društvu koje je postalo samo podsjetnik na one dijelove koje želim izgubiti.. a oni ostaju... ne otpadaju putem, ne gaze ih, ne dijelim ih s drugima... ne dižu me kad se spotaknem na njih.

I nekad zapadnem u mislima how all it`s my fault.. Trebala sam učiniti nešto... Ali nisam...Ni onda da spriječim.. ni sad da pomognem da nestane... Jednostavno stojim i ne činim ništa.

- 17:30 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

MEEE!!!

smijeh
opis slike
CounterData.com

home insurance
home insurance Counter

1. Life is like a box of chocolate, you never know what you gonna get (Forest Gump)

2. Don't walk in front of me, I may not follow,
don't walk behind me, I may not lead,
walk beside me, and just be my friend.

3. Never take life too seriously. Nobody gets out alive, anyway.

4. Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein

5. " I`m an idealist, I don`t know where I`m going but I`m on the way."

6. If you love something, set it free; if it comes back it`s yours; if it doesn`t, it never was.