< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi

***::.Ovo je za fanove MAGAZINA ::- ***

www.grupamagazin.com/

http://bs.wikipedia.org/wiki/Magazin_(grupa)



**:._Prijateljski blogovi __:::.********

BAHAT - bratic
DARIA - ide z Bahatom u razred .... zakon cura .....
JANJA - zakon cura .....ide s Bahatom u razred ........
LUKICA - ide z Bahatom u razred .........zakon tip.........

ERIKA - cura je super ...ima super frizuru osobine neznam ali cura je zakon ...ide s bahatom u razred .
NELLA - zakon cura ....
JELENA - ide s Bahatom u raz....cura je zakon..... lepo se dosaduje doma :d
BUBIKA - zakon cura .... ali ima decka kai se nebi ko zaletel :d

*** O meni ****

My x-fire ::_: hormartin :_::

ICQ :_: 487580398

***Magazin **

Pisi, pisi mi

Pisi, pisi mi
dal' jos me volis ti
pisi, pisi mi
jos ove jeseni

Kazi ko
kazi ko ljubi te
ko mi krade te
krade od mene
uzima mi sve

Pisi, pisi mi
kad vise nemas kom'
pisi, pisi mi
ko prijatelju svom

Kazi gdje
kazi gdje da trazim te
gdje da nadjem te
sakrijem od nje
sakrijem od nje

Pisi, pisi mi
ne ostavljaj me ti
pisi, pisi mi
o svemu pisi mi

Kazi ko
kazi ko laze sve
lazi i meni
samo ostani
samo ostani
(2x)

Lazi i meni
samo ostani
samo ostani

Ako poludim

I u dobru i u zlu
Ljudi jedva cekaju
Da ti zemlju pomaknu
Grijeh za srce zataknu

Na daleko cuje se
Da si brat od nevolje
Nevolje
Ali, ali meni si
Med i mlijeko ljubavi

Ako poludim i podjem za tebe
Reci ce ljudi sve o meni najgore
Jer ne znaju da ti za me bio si
Za me bio si jedino jutro ljubavi

Ako poludim i podjem za tebe
Jer ne znaju da ti za me bio si
Za me bio si jedino jutro ljubavi

Stavi ruku na mene
da me prodju brige sve
Ruka tvoja miluje
nosi prst od sudbine

Nadaleko cuje se
Da si brat od nevolje
Nevolje
Ali, ali meni si
Med i mlijeko ljubavi

Da li znas da te ne volim

Teska srca priznajem
kao da te izdajem
cijeli dan mi proleti
da te se i ne sjetim
na prste ja izbrojim sve
to sto od nas ostalo je

Dugo nisam stopala
grijala na tvojima
i vec dugo tebi sam
okrenuta ledjima
i gdje su sad ta lika dva
nasmijana na slikama

Ref.
Da li znas da te ne volim
cujes li, tebi govorim
trosi se sve
zao mi je, al' tako je

Da li znas da te ne volim
gdje je puklo, to i ne pamtim
trosi se sve
zao mi je, al' tako je
zao mi je, ali tako je

Sve na svijetu mijenja se
na bolje il' na gore
neke vatre dogore
sto ljubis me u krivi cas
nije do nas, nije do nas

Ginem

Ja na koljenima sam
i bicu tako znam
dok se budem sjecala
tebe pod prstima
ja izgubila sam vid
i koje je boje zid
iza kojeg sanjas ti

Ref. 2x
Ginem za tobom, ljubavi, ginem
k'o vojnik na nocnoj strazi
k'o covjek koji srecu trazi

Evo idem
samo za jedno jos brinem
sto priznacu si sve ja
kad ubiju me sjecanja

Kad bi bio blizu

Ja se osjecam lose na dane
ko bi sa mnom zamjenio strane
moja vojska suza ranjena
jos se nije povukla

Ja te sretnoga sanjam na dane
pa mi kapa samoca na rame
kako samo mi nedostajes
ni ne pitas se da l' smijes

Ko led u kosti ljubav se uvukla
zelja za tobom skroz me dotukla

Ref.
Kad bi bio blizu
bio blizu kraj mene
jednu noc bez suza
dugujes mi najmanje

Ja se ponadam tebi na dane
sirom otvorim oci ko lane
onda biram ruz i haljine
koje volis najvise

Minus i plus

Jesi li blizu il' me vara osjecaj
cujem li tebe ili srca otkucaj
u ovoj prici sve me navodi na grijeh
zivot mi vec odavno nema raspored

Ne priznaj nikome da ides kod mene
preskoci pitanja i sve stepenice
kad vidim te za srce zalijepi se med
jer jedanaesta za mene ti si zapovjed

Ref.
Trebam te ja, nije nacin da
okreces mi ledja zato jer smo razlika
ko minus i plus, ko Amer i Rus
u mom svijetu ti si korov, a ja hibiskus

Minut srca tvog

Vezati cu sjecanja
da ne lete nikuda
da ne lete nikuda
jer su gorkog okusa

Nije more toliko
veliko ni duboko
veliko ni duboko
da u njega stanu sve
uspomene na tebe

Ref.
Sve da hocu
ja ne mogu sebi sakriti
da sam na te
slaba ljubavi

Sve da hocu
ja ne mogu tebi priznati
da je cjeli zivot moj
samo minut srca tvog

Nazaret

Ref.
Jedan je spasio svijet
in the Nazareth, in the Nazareth
cuda je cinila rijec
in the Nazareth, in the Nazareth
jedan je umro za sve
in the Nazareth, in the Nazareth
in Nazareth

Raduj se, dodji i ne boj se rece on
mrak je sa zvjerima
nebo sa covjekom
kraj mene za sve ima mjesta
ja cu sjesti ocu sa desna
sheriadonnay, sheriadonnay
sheriadonnay

Ref.


Nostalgija

Tiha, tiha se cuje violina
i moga srca strune dira
preko mora i planina
svira mi, svira

Tiha, tiha se cuja violina
ko svjetlo s nebeskih visina
paganina s neba svira
svira mi, svira

Ref.
Nostalgija, nostalgija niz dusu krenula
i cijeli zivot mene je za tebe vezala
kad te nema ona mi je dom i rodbina
nostalgija, nostalgija, nostalgija

Tamara

Laga, lagala si ga
nocu druge ljubila
laga, lagala si ga
s njime bila svetica
sad kad cujes telefon
ti bi htjela da je on

Nocas, nocas trebas ga
losa stara navika
nocas, nocas trebas ga
radio te nervira
zuris, zvoni telefon
zovu svi, al' ne i on

Ref.
Tamara, Tamara
koga si nocas varala, varala
dok si njega sanjala svu noc
kazi nam, Tamara

Tamara, Tamara
za kim si nocas plakala, plakala
dok si njega sanjala svu noc
kazi nam, Tamara

Laga, lagala si ga
bjezala na prstima
laga, lagala si ga
zorom bi se vracala
opet zvoni telefon
glas ne poznas, nije on

Ref.

Suze biserne

Ne zovite me, nemam
ja nemam ime svoje
jer odnio je ime i
svjetlo i lice moje

Ref.
Ne zovite mene, ne
mene ne, ne zovite
i recite mu da me
mene nema, nema me

Ne zovite mene, ne
mene ne, ne zovite
da ga moje oci ne vide
dok su u njima suze biserne
dok su u njima suze biserne

Da ga moje oci ne vide
dok su u njima suze biserne

Ja smijat' cu se, nek'
vide drugi da ja to mogu
i radovat' se, pustiti
sunce u moju sobu

Bacio je nebo
ispod mojih nogu
nocas ljudi moji
sa vama ne mogu

Ref.

Ref.

Ljube se dobri, losi, zli

Ljube se dobri, losi, zli
al' niko tako kao mi, ne zaboravi

Vino mi ljulja usne, vino najsladje
nocas ga pijem kao pjesme narodne
vjetar na ceznju mirise
ko ti sad nebo daruje
ko mi ga umiva, sretna ne bila

Nocas te oci vide i kroz zidove
nocas mi tuga svija gnijezdo za mene
putuju ruke do tebe
odlaze da se ne vrate
ko mi ga umiva, sretna ne bila

Ref.
Ljube, ljube se dobri, losi, zli
al' niko tako kao mi
al' niko dobro kao ti, aj, aj, aj
ljube, ljube se dobri, losi, zli
al' niko tako kao mi, ne zaboravi

Starimo, duso

Vodi me tamo gdje
ljubav prva pocinje za mene
gdje mi se srce raduje
kazi mi, kazi gdje
prva ljubav stanuje, caruje
jutro je, jutro je
nemoj sunce na mene
samo idi, pusti me

Svice dan radostan
a u meni jos je noc preduga
kamen na srcu ne spava
da mi je ljubiti
da mi te zaljubiti u mene
jutro je, jutro je
nemoj sunce na mene
samo idi, pusti me

Ref.
Starimo, duso, dan po dan
i ti i ja, i ti i ja
negdje na kraju pameti
uvijek si ti, cujes li

Svice dan radostan
a u meni jos je noc preduga
da mi je ljubiti
da mi te zaljubiti u mene
jutro je, jutro je
nemoj sunce na mene
samo idi, pusti me

Ref.

Ko me zove

Ref. 2x
Ko me zove, ko me zove
Ko me zove kroz snove moje
koje boje, koje su boje
oci bile tvoje

Zora mi tjera noc
na noge staje dan
hocu li ikada moc
da ti ne pripadam

Lica, bez tijela, od akvarela
razvodnio ih san
neke se niti ne mogu skriti
bojim se nije san

Ref. 2x

Molim da pomognu
bjezim al' ne mogu
hladne se sjene lijepe za mene
bojim se nije san

Ref. 2x

Kao da budim se
ali ne pristajem
oci ne otvaram
jer jos te milujem

Lica, bez tijela, od akvarela
razvodnio ih san
neke se niti ne mogu skriti
bojim se nije san

Ref.

Na svijetu sve

Ima dana kad me nema
Kad me nitko ne cuje
Kad me ljudi ne vide
Poslije tebe samo zima
Moze zaspat' kraj mene

Ref.
Ti si mi sve, na svijetu sve,
Na svijetu sve, u tebi je.
Kad nema te, ne zivi se
Ne zivi se, cujes li me
Nestane me

Ima dana kad me ima
Ima samo zbog tebe.
Sunce, vjetar, nevere
Nek' pred vrata mi donesu
Opet tvoje korake

Ref.



...............

......

petak, 10.08.2007.

Za herc i dusu ....

Goran Vukosic
Za prijatelje


Bas ti hvala
sto si me ostavila
ti si mi, veruj
oci otvorila

Slutio nisam
da ces me prevariti
tesko sam ranjen
ali cu ustati

Ref.
Kad u daljini cujes veselje
znaj da je samo za prijatelje
znaj da sam nasao onu pravu
idi i nestani u zaboravu

Kad se na jesen momci zene
seti se, bivsa ljubavi, mene
naci cu drugu da te prebolim
jos imam snage nekog da volim

Zivot je cudo
ziv sam, a sve se rusi
kunes li sebe
sto nosis me na dusi

Da mi se vratis
bolje je nemoj, stani
pozvana nisi
kad dodju bolji mi dani



Ceca
Pile


Ovo je svet za pametnije
ovo je put za neke hrabrije

A moje srce je pile drhti od straha kada grmi
nezno k'o svila na kaldrmi
a moje srce je pile pokislo, zuto i malo
sto je kraj orla jednom zaspalo

Ref.
Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
a ja sam sa svakim otisla predaleko
al' ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne

Moje suze prema tebi padaju
moje suze prema tebi padaju
moje suze padaju na gore

Ovo je svet za neke vaznije
ovo je put za neke snaznije



Viki
Bajadera


Znam da je lazes isto k'o i mene
i da je varas s vremena na vreme
znam ja dobro sve
znam i briga me

Jer ljudi kazu cutanje je zlato
a zlato kosta dodji meni zato
ti na dogovor, ja sam zivi stvor
lako cemo se duso ja i ti
oko svega dogovoriti

Ref.
U zoru bisere i bajadere
u podne zlato i orhideje
u ponoc vino i dijamante
to je nacin da se greske plate

U zoru bisere i bajadere
u podne zlato i orhideje
u ponoc vino i dijamante
to je, to je to sto zene pamte

Znam da je lazes isto k'o i mene
i da je varas s vremena na vreme
znam ja dobro sve
znam i briga me

Jer ljudi kazu cutanje je zlato
a zlato kosta dodji meni zato
ti na dogovor, ja sam zivi stvor
lako cemo se duso ja i ti
oko svega dogovoriti

Ref.

Ref.
Ref.
partyparty

- 17:36 - Pazi kai pises (35) - salim se :d - *


nedjelja, 05.08.2007.

........


Na brisanje onog posta potaknulo me dugo razmisljanje...
Ja mislim ono sto mislim ........
neznam mozda sanjam ili kai ali neznam ..........
pozdrav svima i fala kai ste komentirali ..................
mislim da sad moram cvrsto stajati na nogama a ne .......................
zao mi je svima ......

razmisljanje dovodi do mnogih ciljeva ..............
moras uvjek vjerovati u sebe i to nesto ..........
pazi da ne padnes na krivi put ................




Miroslav Skoro
Heroji ne placu


Sto ostat ce jednom od mene
kad' usnama sudbinu dotaknem
samo tuzne pjesme, neka tudja zena
reci ce moje ime sapatom

Ref.
Heroji ne placu
i kad gube, pobjedjuju
heroji ne mole
zube stisnu i prebole

Sto ostane jednom od covjeka
kad istina na vrata pokuca
miris davnog jutra, san o boljem sutra
sjecanja samo saka pepela

Ref. 2x



- 13:21 - Pazi kai pises (31) - salim se :d - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.