< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (1)
2008 Svibanj (1)
2008 Travanj (1)
2008 Ožujak (2)
2008 Veljača (1)
2008 Siječanj (2)
2007 Prosinac (2)
2007 Studeni (2)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (3)
2007 Kolovoz (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

% linkovi,brojevi... %

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


For more widgets please visit www.yourminis.com



online

KOLIKO VAS JE POSJETILO BRINETU???
(17.08.2007.)
Free Website Counters
Free Website Counters

% moj blog %

dobrodošli na blog
jedne srednjoškolke
male brinete
..muzika JAKO razna
..filmovi također
..prijatelja svugdje
..kave u Santani
..malo ruma i loze
..hehe ljubav super
..nikad bolje
by...uživajte


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

NE VOLIM
-ciničnost prije svega jer smatram
da takve osobe sadrže sve loše osobine
u sebi
-prokleti junk mail
-kada mi anonimci uzaludno prijete jer
su jadni te im zato zabranjujem komentiranje

MY SPEACH
**samo se umrijeti mora**
**ljubav nas grije i kad je hladno**
**ne diraj lava dok spava**
**da te ne bi mica-maca**
**shake ti to wake it**
**move it or lose it**
**back off-talk to the hand**

% slike %

kaktus echino kakteen
Image Hosted by ImageShack.us


moja mačka
Image Hosted by ImageShack.us


preminuli pas
Image Hosted by ImageShack.us
javascript: void(0);
Pogledaj

% ja %

--par crtica o meni--
dob-15.8 godina
prebivalište-samobor
obitelj-oba roditelja,stariji brat i sestra
prijatelji- 1.Ivana-omiljena plavuša,prezabavna i veoma inteligentna,spremna na sve...
2.Andreja-poznam je cijelu vječnost,uvijek sluša i tješi,smije je ko luda,prava frendica,
obožava muziku...
3.Mia-borac,razumljiva i domišljata,marljiva,omiljena u Zadru i Stenjevcu :P...zakon
4.Iva K.-predana poslu,zabavna i zaljubljiva..
5.Botica,Karolina,Ivona,Ana Marija (otkačena),Bernarda,Anamari,
Anamarija,Picek...super su

...rekli su mi da sam svadljiva,presamouvjerena,fotogenična,možda i pametna :P,super frendica,zabavna...ja kažem da sam lijena,slabih živci,ali dobrog pamćenja( nevezano uz školu i gradivo :P),rjetko vesela...zapravo mi život djeluje tmurno...

RADO ĆU VAS DODAT NA POPIS BLOGERA,AKO I VI DODATE MENE

četvrtak, 31.01.2008.

post

Ej,blogeri,tu sam. Opet. Nakon dugo vremena. I imam puno toga za ispričat. Za početak ću vam pričat o svojoj praksi. Krenula sam sa frendicom već prvi vikend s početkom drugog polugodišta. Prvo smo u 8 ujutro ko idioti čekale vani jer je šef kasnio. Pa nas je pustila teta čistačica u Pivnicu. Onda su nas uvalili nekoj Silvi koja tamo radi koja nas je predala Zoranu (kuhar-praktikant) da nam pokaže di se idemo presvuć. Naravno ja sam bila prisiljena ić prva kroz kuhinju,pa sam samu sebe zgubila na putu do gornjeg kata,onda su mi se smijali. Na kraju smo se Ivana i ja užasavale kako grozno izgledamo u košulji i šosu koje inače furamo svaki drugi ponedjeljak po školi na ugostiteljstvu. Pa sam se skoro raskeljila u kuhinji,ali fala Bogu ne trebamo nosit cipele na petu,nego nosim balerinke. Ujutro smo malo uređivale sale,polirale beštek i tak to učile,a poslje su nas uvalili za šank. Do sad smo se nakon 30 sati rada izvježbale di je kaj i kak to poslužit,al prvi dan je bilo koma. Nisam uopće razlikovala friždere,kužila kaj je machiatto ili kak se radi vermuth. Skoro sam dobila slom živci dok se Silva derala na mene "2 deci mineralne!!!", a noge samo kaj mi nisu otpale. Poslje 8 sati stajanja na nogama sam doslovno šepala do doma,a nakon odlaska u kafić je bilo još gore. Ista rutina i u nedjelju. Naravno, mi smo bile tak glupe da cijeli dan nismo uopće ništa jele,a mogle smo jest bilo kad,bilo kolko i bilo kaj da smo htjele. Ali smo se ovaj vikend opametile (nakon kaj sam se skoro onesvjestila) pa smo jele OGROMNU pljeskavicu sa PUNIM tanjurom pomfrijanjaminjaminjamipartypartyparty. Čak nas je i šef poslužival s ajvarom (koji nismo htjele) i fantom. Tad je u subotu bila svadba,pa dok sam čistila svijećnjake,neki mi se glupi konobar išal upucavat i pričat preglupe fore (nazovite kako to hoćete,al ja sam se htjela ubit). Nažalost i on i Valter (koji nekim čudom sluša i cajke i Jacquesa Houdeka) rade sa nama kao konobari pa se nadam da ću preživit. Onaj smo vikend išle u petak na otvorenje fašnika. Skupilo nas se sedmero i bilo je je*eno. Bili smo i na trgu i u luniću (on je priča za sebe),čak i na koncertu Jacquesa Houdeka na trgu (ni to se ne bi dogodilo da se nije pojavila Anamari),al je najbolje bilo gledat ekipu iz razreda kako se blamira u povorci. Naime,mi kao hotelijeri smo prisiljeni sudjelovat u fašničkoj povorci kao barjaktari i domaćice. Ja sam ovu nedjelju i u 2 popodne prvo vodim dječji vrtić Smokvica,a poslje u 5 nekakvu Policijsku Akademiju Kerestinec. Koja će to bit blamaža. Sutra isto idem u Smb,najvjerojatnije i u subotu,a u nedjelju je (naravno) obavezno. Poželite mi sreću (ipak će mi trebat). Što još ima novog...ah da. Imamo novi par u razredu,samo se nadam da će nas poštedit ljubavnih scena jer smo se već previše mogli nagledat jedne druge cure. Iz Hrvatskog sam najvjerojatnije dobila jedan jer se stara Hrkačica (koja pase krave) sjetila da mi pišemo test kakav su imali na natjecanju iz Hrvatskog. Bilo bi bolje da mi Gabi nije ispravljala pogreške. A isto tako ona nikak da nam donese zadaćnice (a moja je totalna blamaža). Već ih je odavno ispravila,pa sam si obećala da ću je zatuć riječnikom Hrvatske gramatike ako ih sutra ne donese. He-he.
Danas sam išla već od doma u 11 (zbog glupog fašničkog dogovora) pa smo se dogovorili (pola razreda) da markiramo prednulti. Naravno ne će grom u koprive. Našu veselu sedmorku (bez ostalo osmerih) je ni više ni manje vidla Gabriša blizu škole pa nas je sterala na nastavu. Koza stara nas je pratila čak do učione da ne bi imale neopravdani. Sranje!!! Zato barem sutra mogu spavat dugo kad idem tek u tri u školu. To je ta prednost djeljenja u grupe. Na prošlom satu ugostiteljstva smo Ivana i ja zaradile 5,5,5 zbog prekrasno uređenog stola,sa svim mogućim i nemogućim. Pogledajte sliku. Nadam se da vas nisam sve previše izgnjavila (iako imam još puno toga za reć). Komajte i by!!!wave
ps-samo ću ljubomorno dodat da je Ivana dobila novi Sony Ericsson K770i,koji je malo bolji od mog mobitela...burninmad

Image Hosted by ImageShack.us


-znam da se ne vidi najbolje,al kaj je tu je...sretan



| komentari (17) | print | # | * |