< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (1)
2008 Svibanj (1)
2008 Travanj (1)
2008 Ožujak (2)
2008 Veljača (1)
2008 Siječanj (2)
2007 Prosinac (2)
2007 Studeni (2)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (3)
2007 Kolovoz (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

% linkovi,brojevi... %

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


For more widgets please visit www.yourminis.com



online

KOLIKO VAS JE POSJETILO BRINETU???
(17.08.2007.)
Free Website Counters
Free Website Counters

% moj blog %

dobrodošli na blog
jedne srednjoškolke
male brinete
..muzika JAKO razna
..filmovi također
..prijatelja svugdje
..kave u Santani
..malo ruma i loze
..hehe ljubav super
..nikad bolje
by...uživajte


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

NE VOLIM
-ciničnost prije svega jer smatram
da takve osobe sadrže sve loše osobine
u sebi
-prokleti junk mail
-kada mi anonimci uzaludno prijete jer
su jadni te im zato zabranjujem komentiranje

MY SPEACH
**samo se umrijeti mora**
**ljubav nas grije i kad je hladno**
**ne diraj lava dok spava**
**da te ne bi mica-maca**
**shake ti to wake it**
**move it or lose it**
**back off-talk to the hand**

% slike %

kaktus echino kakteen
Image Hosted by ImageShack.us


moja mačka
Image Hosted by ImageShack.us


preminuli pas
Image Hosted by ImageShack.us
javascript: void(0);
Pogledaj

% ja %

--par crtica o meni--
dob-15.8 godina
prebivalište-samobor
obitelj-oba roditelja,stariji brat i sestra
prijatelji- 1.Ivana-omiljena plavuša,prezabavna i veoma inteligentna,spremna na sve...
2.Andreja-poznam je cijelu vječnost,uvijek sluša i tješi,smije je ko luda,prava frendica,
obožava muziku...
3.Mia-borac,razumljiva i domišljata,marljiva,omiljena u Zadru i Stenjevcu :P...zakon
4.Iva K.-predana poslu,zabavna i zaljubljiva..
5.Botica,Karolina,Ivona,Ana Marija (otkačena),Bernarda,Anamari,
Anamarija,Picek...super su

...rekli su mi da sam svadljiva,presamouvjerena,fotogenična,možda i pametna :P,super frendica,zabavna...ja kažem da sam lijena,slabih živci,ali dobrog pamćenja( nevezano uz školu i gradivo :P),rjetko vesela...zapravo mi život djeluje tmurno...

RADO ĆU VAS DODAT NA POPIS BLOGERA,AKO I VI DODATE MENE

četvrtak, 29.11.2007.

29.11. meni najvažniji dan....

Jeeeeeeeeeee………..ROĐENDAN MI JE DANAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!partypartypartypartypartypartyparty
Velikih petnaest! Dobila sam ja svašta,još si samo moram ić kupit nove trapke. U subotu mi je sisterka slavila osamnaesti rođendan,iako joj je tek ovaj ponedjeljak.(3.12) Jedini je razlog bio taj što je slavila s frendicom,pa su pomaknule datum. Bilo je oko 30 ljudi,ponapijali su se svi,a slavilo se do oko 5 ujutro. Buraz mi je u nedjelju navršio dvadeset,a isto je u subotu išao slavit. Sve je to bilo upitno,jer kao što ste mogli pročitat tada na vijestima,u Samoboru je procurio amonijak. Naravno,mediji su napravili slona od buhe,bez razloga.nutnut
Ovih dana mi nije bilo najbolje.tuzan U utorak sam puštena doma zadnja 2 sata iz škole jer mi nije bilo dobro. Prospavala sam većinu podneva,i 3 puta sam se družila s wc školjkom. Kako nevolja ne dolazi sama,imala sam i temperaturu. Jučer sam bila pothlađena i bolila me glava. Danas mi je nešto bolje,pa sutra idem u školu.crycrycry
Sljedeći tjedan napokon dobivamo uniforme za praksu,ja i frendica ćemo radit u Pivnici. Da nema zabune-to je naziv restoranazubo. Naravno,dobit ću i pare za to.
Ne znam što bih više pisala…pa…želim vam svima najbolje,i nadam se da i vi želite meni. SRETAN MI ROĐENDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbup
Bye

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # | * |