< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (1)
2008 Svibanj (1)
2008 Travanj (1)
2008 Ožujak (2)
2008 Veljača (1)
2008 Siječanj (2)
2007 Prosinac (2)
2007 Studeni (2)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (3)
2007 Kolovoz (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

% linkovi,brojevi... %

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


For more widgets please visit www.yourminis.com



online

KOLIKO VAS JE POSJETILO BRINETU???
(17.08.2007.)
Free Website Counters
Free Website Counters

% moj blog %

dobrodošli na blog
jedne srednjoškolke
male brinete
..muzika JAKO razna
..filmovi također
..prijatelja svugdje
..kave u Santani
..malo ruma i loze
..hehe ljubav super
..nikad bolje
by...uživajte


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

NE VOLIM
-ciničnost prije svega jer smatram
da takve osobe sadrže sve loše osobine
u sebi
-prokleti junk mail
-kada mi anonimci uzaludno prijete jer
su jadni te im zato zabranjujem komentiranje

MY SPEACH
**samo se umrijeti mora**
**ljubav nas grije i kad je hladno**
**ne diraj lava dok spava**
**da te ne bi mica-maca**
**shake ti to wake it**
**move it or lose it**
**back off-talk to the hand**

% slike %

kaktus echino kakteen
Image Hosted by ImageShack.us


moja mačka
Image Hosted by ImageShack.us


preminuli pas
Image Hosted by ImageShack.us
javascript: void(0);
Pogledaj

% ja %

--par crtica o meni--
dob-15.8 godina
prebivalište-samobor
obitelj-oba roditelja,stariji brat i sestra
prijatelji- 1.Ivana-omiljena plavuša,prezabavna i veoma inteligentna,spremna na sve...
2.Andreja-poznam je cijelu vječnost,uvijek sluša i tješi,smije je ko luda,prava frendica,
obožava muziku...
3.Mia-borac,razumljiva i domišljata,marljiva,omiljena u Zadru i Stenjevcu :P...zakon
4.Iva K.-predana poslu,zabavna i zaljubljiva..
5.Botica,Karolina,Ivona,Ana Marija (otkačena),Bernarda,Anamari,
Anamarija,Picek...super su

...rekli su mi da sam svadljiva,presamouvjerena,fotogenična,možda i pametna :P,super frendica,zabavna...ja kažem da sam lijena,slabih živci,ali dobrog pamćenja( nevezano uz školu i gradivo :P),rjetko vesela...zapravo mi život djeluje tmurno...

RADO ĆU VAS DODAT NA POPIS BLOGERA,AKO I VI DODATE MENE

nedjelja, 28.10.2007.

yes,yes...I'm here...

Evo me opet narode. Ne znam što da vam pišem pa ću opisat školski izlet,tj.vanrazrednu nastavu. Nešto poput prakse.
Na izlet smo išli u srijedu,24.10,a inače smo trebali ići u petak. Totalno sam se iživcirala jer je kiša “srala” cijeli dan,a jutro je bilo najgore. Pred školom sam čekala skoro vuru vremena jer imbecili ne znaju doć na vrijeme s busom,a još nam je nastavnica prijetila da moramo doć u pola. Na kraju smo se ukrcali sa još pola četvrtog htt razreda,jer su bili mali busevi,te smo se zaputili u Ludbreg. Ondje smo bili u crkvi Presvetog Krista Kralja,koja je veoma ljepo uređena,te smo vidjeli nekakv kalež u kojoj je Kristova krv. Nisam potpuno shvatila priču o tome,ali nema veze. Kasnije smo na trgu došli do CENTRA SVIJETA,ne znam kako to objasnit,pa si pronađite taj pojam na internetu koga zanima. Onda smo se uputili u Čakovac,kroz kaljužu,blato i drveće,ali glavno da je trava od ceste bila 1 metar pokošena. Ajd vrit,ko da mi je to bitno,al se Gabriša ne da. U Čakovcu smo gledali nekakvu crkvu i utvrđevinu,nemam pojma kaj smo zapravo gledali. Kasnije smo imali sat i pol slobodnog vremena. Prvo se naša petorka zaputila u potragu McDonaldsa,ali ga nije bilo. Pa smo se vratile u prvu pizzeriu,najele se,zabavile se i srele onog gay konobara Armanda iz Bitangi i Princezi. Bilo je tu i pokušaja slikanja njega,ali se mutno vidi. Skoknule smo i do shopping centra,razgledavale,i kupile nekakve privjeske. Ondje je na trgu palo puno fotka. Tada smo se zaputili u veličanstvene,najbolje Hrvatske toplice,Sv.Martin na Muri. Izgledaju predivno,neki su se,tko je htio,i kupali. Ja,na žalost,nisam. Ali smo se ostali super zabavili u kafiću. Stvarno preporučam da otiđete onamo,predivno je. Tokom cijelog dana je bilo tu puno slikanja,glupiranja,a i opijanja. Tako su dvije cure zaradile jedinice zbog cuge. Neki jednostavno ne mogu bez alkohola….:Ppartyparty
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U petak smo pisali KZ iz njemačkog,a to je više ličilo na cirkus. Svi su prepisivali,smijali se i pričali. Čak nam je nastavnica pomagala.
Danas sam bila vani,naravno bilo je odlično. Super sam se zabavila.
Zaboravila sam vam reć da se frendica i ja dopisujemo s jednim čudnom tipom,kojeg zajebavamo već po drugi put. Lik je totalno zbunjen,a meni je sve to smiješno.
Ne znam što da vam više napišem,osim što možda objavim novi post i neke slikice za Noć vještica. Laku noć.zijev
…bye…wave



| komentari (39) | print | # | * |