< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2008 Kolovoz (1)
2008 Srpanj (1)
2008 Lipanj (1)
2008 Svibanj (1)
2008 Travanj (1)
2008 Ožujak (2)
2008 Veljača (1)
2008 Siječanj (2)
2007 Prosinac (2)
2007 Studeni (2)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (3)
2007 Kolovoz (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

% linkovi,brojevi... %

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


For more widgets please visit www.yourminis.com



online

KOLIKO VAS JE POSJETILO BRINETU???
(17.08.2007.)
Free Website Counters
Free Website Counters

% moj blog %

dobrodošli na blog
jedne srednjoškolke
male brinete
..muzika JAKO razna
..filmovi također
..prijatelja svugdje
..kave u Santani
..malo ruma i loze
..hehe ljubav super
..nikad bolje
by...uživajte


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

NE VOLIM
-ciničnost prije svega jer smatram
da takve osobe sadrže sve loše osobine
u sebi
-prokleti junk mail
-kada mi anonimci uzaludno prijete jer
su jadni te im zato zabranjujem komentiranje

MY SPEACH
**samo se umrijeti mora**
**ljubav nas grije i kad je hladno**
**ne diraj lava dok spava**
**da te ne bi mica-maca**
**shake ti to wake it**
**move it or lose it**
**back off-talk to the hand**

% slike %

kaktus echino kakteen
Image Hosted by ImageShack.us


moja mačka
Image Hosted by ImageShack.us


preminuli pas
Image Hosted by ImageShack.us
javascript: void(0);
Pogledaj

% ja %

--par crtica o meni--
dob-15.8 godina
prebivalište-samobor
obitelj-oba roditelja,stariji brat i sestra
prijatelji- 1.Ivana-omiljena plavuša,prezabavna i veoma inteligentna,spremna na sve...
2.Andreja-poznam je cijelu vječnost,uvijek sluša i tješi,smije je ko luda,prava frendica,
obožava muziku...
3.Mia-borac,razumljiva i domišljata,marljiva,omiljena u Zadru i Stenjevcu :P...zakon
4.Iva K.-predana poslu,zabavna i zaljubljiva..
5.Botica,Karolina,Ivona,Ana Marija (otkačena),Bernarda,Anamari,
Anamarija,Picek...super su

...rekli su mi da sam svadljiva,presamouvjerena,fotogenična,možda i pametna :P,super frendica,zabavna...ja kažem da sam lijena,slabih živci,ali dobrog pamćenja( nevezano uz školu i gradivo :P),rjetko vesela...zapravo mi život djeluje tmurno...

RADO ĆU VAS DODAT NA POPIS BLOGERA,AKO I VI DODATE MENE

ponedjeljak, 01.10.2007.

post

Evo me opet. Znam da me nije dugo bilo,pa počnimo redom. Položila sa zaštitu na radu!!!!!!! thumbupthumbupthumbupfinofinopartyparty. I kao jedna od najboljih sam dobila peticu. U četvrtak smo prvi put pisali na daktilografiji. U jebemti,te mašine ti ube prste. I to kaj se moramo ravno držat ko stupovi. Pola papira mi nije uopće ispunjeno kako treba,slova su mi felšala na sve strane. roflrofl. Samo smo se zajebavali i radili gluposti,a najbolja je bila Ivona. He-he. Frendica mi je napokon dobila novi komp,fenomenalan je!!! Ima predivan LCD ekran (šta bi ja dala za jedan). Barem ću dobit novi printer samo za sebe i "svoje potrebe za vježbanjem sljepog pisanja" roflrofl. Sinoć mi se stari vratil nakon 3 tjedna iz Pitera,pa sam s burazom i starom ga išla pokupit na aerodrom. Ovaj put nisu kasnili yes. Baš kad smo dolazili je njegov avion sljetao. I da vam iskreno kažem-izgubila sam volju za letenjem avionom. To se oni po pisti malo prebrzo spuštaju. Kasnije kad smo odlazili kući je jedan ravno iznad nas prošal prema pisti. Avioni su velike mrcine,to je jasno. Onda mi je ujutro došlo da markiram jer mi se previše spavalo,ali me uspila razveselit Barbara. Ona je uvijek puna optimizma. Prva 3 sata smo imali "Ugostiteljstvo i turizam" pa sam opet zaradila peticu iz slaganja ubrusa (dolje su vam slike). Onda nas je i učila polirat čaše,Radulj je naučil prat suđe rofl. Puno smo toga i prepisivali,ali smo na kraju pili kavice. Ja sam pila capuccino i častila sam frendicu. Jedini je bio razlog što se raskeljila ko daska u razredu,trčeči prema kuhinji beljrofl. Zaboravila sam napomenut da smo Barbara i ja peglale ubruse rofldeadrofl. He-he...to je valjda dosta svega,pa evo vam slikica:
UBRUS KOJI SE SLAŽE U ČAŠE
Image Hosted by ImageShack.us

1. UBRUS KOJI SE STAVLJA NA TANJUR
Image Hosted by ImageShack.us

2. UBRUS KOJI SE STAVLJA NA TANJUR
Image Hosted by ImageShack.us

3. UBRUS KOJI SE STAVLJA NA TANJUR
Image Hosted by ImageShack.us

(te sam ja kod kuće slagala)
Bye...wave...



| komentari (63) | print | # | * |