Girls just want to have fun :P

četvrtak, 06.11.2008.

.Always and forever.

Evo me.
Ziva sam.
Ahh.
Sve se je promjenilo.
Ne znam ni sama
dali na bolje ili na losije.
Jednostavno puno je toga.
Dogodile su se neke stvari
zbog kojih sam sad pozalila.
Istina...bila sam sretna radi toga...
Ali....uvjek postoji ono jbno ali...
Sama sam si kriva sta sam to
dopustila....
U jednom trenutku je sve super
a u drugom....
Tak je oduvjek bilo i bit ce.
Ja isto mislila da se je nes promjenilo....
Mozda i je...zapravo je....
Ne zelim napravit nesta zbog cega
cu opet pozalit...
Samo zelim bit i dalje sretna....
....sa tobom....

.Ostvarili smo ono sta nismo smjeli.


U subotu Ivonna slavi rockas.Bit ce super...:D
Miš moj maji...vojim ju jako....nek' mi
i dalje bude sretna i nasmjesena.Zasluzuje to.
- 16:19 - Komentari (107) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.