D0rica4life

24.08.2007., petak

burninmadheadbangmadpuknucublablako jedva čeka školu!!!!!!!!!!!
ja malo zato sto ču vidjeti naj frndicu i dečka:rolleyes
:
ali ne naravno zbog pisanja ili zbog učenjaheadbangheadbang
- 09:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.08.2007., subota

:thumbup:ja slušam hip hop to je cool od moje sestre dečko je reperthumbupi on je smislio pjesmu koja se zove zločin i kazna
- 13:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.08.2007., petak

evo opet ja evo opet sam zaboravila kako se stavljaju slike na blogić šitmadheadbangburninmadpuknucu:blabla
ljuta sam na sebeheadbangheadbang
ali nije bitno sad idem na frendicin blog ajde bok pusamahwavemahwavekissrofl
- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.08.2007., ponedjeljak

dosla mi je prijateljica s mora koja se zove Mirijam i bila sam kod nje!!!!!!!!!thumbupthumbup
i srela sam dečka koji se zove Nikola iz njemačke ali sam posebno sretna zato sto idem spavat kod Mirijam i zato sto se zaljubio u mene i zato sto je rekao da sam sexsi evo idem bok pusa ćao!!!!!!!!!!!!!!!!!kisskissthumbupmahwave
- 21:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Blog images codes

Blog images


thumbup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 16:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #
slušajte ovu pjesmu!!!!
zove se još uvijek
Volim te još uvijek sada poreć neću ali znam da stobom neću pronač sreću život je prekratak a trudit se nema jer da si ti mene volio nebi me tuga stisla stalo mi je do tebe alti to sada neću opet reći sada ako želiš živit s drugom u sreći slomio si moje srce i sada je puklo jer sam ja za tebe do maloprije tuklo možda jednog dana srce me prestane boljeti i možda opet budem sposobna drugog voljeti!!!!!!!!!!!1
- 09:27 - Komentari (7) - Isprintaj - #
Shy Glitter Dalmation Glitters

Purple Glitter I Heart Horses! Glitters

Purple Glitter I Heart Horses! Glitters

><Friendster Layout hosted images

Friendster Layout

a href="http://www.bPlayboy Bunny Glitters

Playboy Bunny Glitters

igoo.ws">Shy GlitterLetters Pink Glitters

Letters Pink Glitters

Dalmation Glitters

MySpace Layouts images

MySpace Layouts

MySpace Layouts images

MySpace Layouts

Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters


- 09:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.08.2007., nedjelja

evo malo priće o meni!!!!!!!!!!!!!!

:zovem se Dora.mahwavemahwavemah
živim u Višnjevcu tamo i idem u osnovnu skolu visnjevac!!!smijehyes
Imam super prijatelje ali imam naj najbojlu frendicu koja se zove Ana-Maria volimo se zajedno rolat i vozit biciklom idemo zajedno u skolu sjedimo zajedno i dobivamo loše ocjene zato što pričamo pod satom!!!!!!!!!!!!!
eto gotovo za danas o meni !!!!!PUSA !!!!!!!!!!ĆAO!!!!!kisskissmah

- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Betty Boop Glitters

Betty Boop Glitters


- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

evo malo slikica

Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters

Diamond Glitter Ghostbusters Glitters

Diamond Glitter Ghostbusters Glitters



- 18:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svašta !

headbang

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

sport!!!!!!!!!!!!!

Išla sam na karate pa sam onda odustala pa sam se prijavila na Latino američke plesove i zamislite ijos uvijek idem na taj ples>...Naravno da i Ana-Maria ide na taj ples!!!!! Nas obicčaj je da idemo poslije treninga idemo u park koji je preko te zgrade u kojoj plešemo !!!!!!!!!!!!!ijluta sam sto sam odustala od karateaheadbangburninmadpuknucu