Little Chicken

petak, 22.12.2006.

Nemam krila...

Nije moje...ali raspoloženje je aktualno...
Dobila sam ovu pjesmu sinoć...
I odmah me osvojila...
Narodnjak je ali je upravo sve što sada želim reći...
Mada ne želim nikoga ponovo...nego nekog sasvim novog...ali...


Nisam anđeo...





Ponovo


Kriva sam,
pred Bogom i pred ljudima,
takva mi je sudbina,
ne misli da ponosna sam
na to sto nisam andjeo.


Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo.


Ref.
Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam!


Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas!



Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim!


Evo me,
slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se
navikni da nema krila,
nikad nisam bila andjeo


Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo.


Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam!


Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas!



Izvođač: Nataša Bekvalac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.