Little Chicken

nedjelja, 21.05.2006.

S druge strane duge

Jutrima ćeš svitati
tamo na drugoj strani duge...
sviće li tamo, javi mi.


Ili možda sunce uvijek sija,
s druge strane duge,
jeli toplo, javi mi.


Zvjezde ćeš brojati
na drugoj strani duge,
koji im je broj, javi mi.


S pticama ćeš zviždati,
tamo iza duge,
pjevaju li ptice tamo, javi mi.


I dali su misli beskonačne,
dali su rijeke baršunaste,
i mora jesu li slana,
a oblaci kao vata...
jesu li lica nasmiješena,
a dječja usta zamusana,
s druge strane duge...
Javi mi.

subota, 13.05.2006.

Suza, dvije

Prva suza ljubavi,
prva suza za tebe...
neznam zašto bez njih nemože,
nikada...


Prva suza za oči kojima boju neznam,
za ruke kojima dodir ne poznam,
za poljubce...
pa i druga za njom...


Suza za osmjeh koji me uvijek veseli
za dan kad smo se prvi put sreli
za onda kad si mi prišao...
prijateljski


Suza za lice koje sada gledaš
za osmijehe kojima pjevaš
za oči, ruke, usne
koje nisu moje....


Suza za ono što bi htjeli
a nikad nebi smjeli
dodiri moji, pogledi
činiti...


Suza koje će me uljuljati u san
suza koja će započeti novi dan,
za minute koje će me grliti
mjesto tebe


Suza za one koje su ti draže
za misli koje te sada traže
za poruke koje slučajno dođu,
za sekunde koje sporo prođu...


Miješaju mi se misli,
i snovi nebom lete,
neznam dali plačem od tuge
ili sam samo sretno dijete...

petak, 12.05.2006.

Neznam

Nemam inspiracije...
po glavi mi se vrte citati i reci koje nikako nemogu skopiti u jednu smislenu pjesmu...
doći će i taj tren kada će poteći kao bujica iz mojih misli...


Da sam opet izbjegavala pogled tvoj,
kad po meni šarale su oči tvoje,
najdraže milo, neznam čak ni koje su boje...

subota, 06.05.2006.

Tebi...

Neznam što bih pričala,
ni što bih činila,
dali bih vikala,
ili smireno plesala...


Dali bih pustila životu,
da me nauči koračati,
ili bih probala,
u suzala zaplivati...


Neznam gdje da te pronađem,
u kojem kutu svojih misli,
jesi li tamo?


Ili se skrivaš negdje duboko,
u duši, u srcu
ako ga još uvijek imam...


I sada, kada bi misli
trebale ploviti drugdje
Ti mi se javljaš kao neka zvijezda,
Ti mi pjevaš,
u duši pišeš note...


O pitam se samo
hoću li im ikada
dati intonaciju?


21.02.2006.g.
23:01

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.