Probni bloggg.

četvrtak, 31.07.2008.

..zar trebam naslov??..

hello...evo novi post..napokon..
baš imam potrebu neš napisat..
nisam mogla dočekat 300 komova...
dosadno mi je...mogla bih napisat 100 postova...
al radi komentara neću...hehe...
pa eto...
opet idem na bazen...došlo sunce...nema kiše...napokon...
mal kasnim s postom..al nema veze...
a šta da pišem...
dobro nam je na bazenu..mal se svađamo..al šta...za 5 min. ko da niš nije ni bilo..
a voda...hladna ko led...jedva me natjeraju da uđem u vodu...
a danas se baš i nisam neš kupala..
sad na kraju je bilo najbolje...
nas 6 sami u jednom metru...zakon bilo..
al nas ovaj čuvar istjero..
a baš je bilo super na kraju...
aj idem sad...
i hvala vam na 220 i nešto komentara...
puno hvala..
pozdrav svima koji mi komentiraju
i svim mojim prijateljima koje puno olim..
i svima sa bazena..
i svima!!!
hehe
ajde pozdrav...
i komajte mi puno..
volim vas...
PuSSa * * *


I komajte...
pozz!

- 00:12 - Komentari (48) - Isprintaj - #

subota, 26.07.2008.

.Bježi kišo s prozora ! ! !.

.ei..
Došla sam.Napisati post za vas.
Već bi i bio red.
Ovih dana mi ej baš glupo.Samo kiša i kiša...
Nije da ju ne volim...ali jednostavno mrzim kišne dane.
Nemam volje ni za što.
I sad kad dolazi kraj ljeta.Hoču na bazen!
Želim se još malo družiti s prijateljima.Nema puno vremena do kraja ljeta.
Dobro ajde.Ima mjesec dana.Malo više od mjesec dana.
Ali kad bolje razmislim: 8.8. mi počinju treninzi.Prelazimo u drugu ekipu.(big deal)
17.8 idem na more! I to će brzo doći.
Tako želim ići na bazen! družiti se s prijateljima.Ne mora to biti bazen.
Ali opet.Fale mi moji.I danas kad je sunce malčice zasjalo.Mislila sam da će biti lijepo.Da će nestati kiša.Da će doći dani kada ću moći ići na bazen!
Više mi je dosta kiše!
I ovo je kratak post.I sad idem.
Volim vas.


°°PusSa°°



UPDATE:30.srpanj 2008. 21:39 h

hello...
mislila sam pisati novi post..
al pošto imam puno komova...
cekat cemo 300..
aj možete vi to..
PuSSaa...

- 03:17 - Komentari (224) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.07.2008.

..tisuču stepenica ti treba do vrha..a samo jedna jedina do dna..

..jer sve što prođe,sve što jednom prođe..
kao po kazni..uvijek vraća se...
a kad se vrati..jednom kad se vrati..
dođe da prođe i opet sječaš se...
svakog si jutra bolje nego sutra..
a svaka noć je uvijek presudna...
jer tisuču ti stepenika treba..do vrha..
a samo jedan jedini do dna...

i bolje da se ne vidimo nikad..ne živimo u istom vremenu..
ja imam prošlost..ti imaš budućnost..
snovi su između..
i bolje da se ne vidimo više..
jer shvatili bi tad u isti čas..
da sve je ovo,sve je ovo moglo..
da prođe...i bez nas...=(

- 14:30 - Komentari (100) - Isprintaj - #

srijeda, 16.07.2008.

..opet živim i osmijeh imam..i opet sam preporođena..°

..sutra češ misliti: "ona bez mene neče živjeti"..
nečeš ni slutiti..NIKAD se tebi neču vratiti...
ti me pustio..a drugi istog trena došao...
crveni BMW čeka me....apartman,bazen,separe..
i haljine,dve od satena,duplo sve...
a kad te sretnem neznam te...
od muke da poludiš što si ostavio me...

- 12:58 - Komentari (100) - Isprintaj - #

utorak, 08.07.2008.

..Great day...na bazenu!...

hey...jučer na bazenu bilo super...
bile smo Ja,Elena&Antonia...
onda je došao Renato..pa onda Hrvoje..
pa su nas onda gnjurali...
bez brige..i mi smo njih...LoLsmijeh
i onda je Hrvoje u bazenu našao 5 kn...
pa je uzela Antonia..i onda su oni nju okrivljavali da ej uzela..
al je dala meni a nisu vidjeli...
i onda Hrvoje gleda u moju šaku...
ja si mislim: de neće vald skužit..
i kaže: "iwana ispruži obadvije ruke.."
ja ispružim sam jednu..heh...
a onda su skužili..
pa ih je Elena bacila u dva metra,,,
i neš vjerovat...našli ih..hehe..smijeh
onda smo si kasnije išli kupit nešt za jest...
ja sendvič..a Antonia pomfri...pa smo išli jest...njaminjami
i sad idem gledat TV...
čujemo se...
i naravno...
KOMMAJTEMI PUUUNOOO!!!!
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
ajde kiSS*cerek
e ljudi...
aj molim vas malo pričekajte
i pritisnite play na pjesmi
jer je text pjesme odličan...
pogotovo refren...
aj sad stvarno idem..
kissssss*

- 16:08 - Komentari (123) - Isprintaj - #

subota, 05.07.2008.

evo me opett..=))

e bok...
došla ja opet..napisat neki post...
Hrc će ipak ić u belišče u školu....
yesss!!
bit če opet sve po starom...
pa bar čemo se opet moć družit s njim...=)
a sad pišem post zbog jedne osobe...
da ima šta čitat...hehe...pozz Ivi..
a svi idu nekud na more..
ja tek u osmom mj...
dobro...iči ču na bazenn
sa društvom...
e da..jučer bile Igre na vodi..
to je natjecanje koje bude svake godine kod nas na bazenu..
pa idemo gledat...a naravno..šta drugo..
a i nije mi baš nešt posebno bilo ove godine..
i igre su mi mal bile glupe...
al ajd..ima nešt...
u jednoj igri pobijedio od bačmage brat...hhe..
aj sad idem...
pozdrav svim mojim prijateljima...
volim vas...
kiSS*

- 14:41 - Komentari (52) - Isprintaj - #

petak, 04.07.2008.

..new shit..

hey...
opet novi post...
život ima lažan sjaj...
toliko ljudi umire nepotrebno...
objese se...
ubijaju se...
drogiraju se...
opijaju se..
i šta ja znam šta sve ne....
oni umiru bezveze...tako..dođe im..
razumijem da imaju problema..
al kakvi su to problemi da se moraš ubit...
oni se ubijaju...
boli ih briga kako će se drugi osjećati zbog njih...
pa da...neče ni znati..bit će mrtvi...
dok neki žele živjeti..
a ipak...
umru mladi...
a ja sad idem...
da ne pomislite da sam luda što tu prićam o smrti..
i da..možda je ovaj post nekome posvećen...
volim vas...
pussa=)smijeh

- 13:34 - Komentari (28) - Isprintaj - #

utorak, 01.07.2008.

..svi na bazenu..a ja doma..KOJA KOMA!!

e bok..piše mi se post..
al neznam o čem da pišem...
i dalje sam prehlađena..
i ne mogu na bazen..nono
jooj...a umirem od dosade cijeli dan bit kod kuče..
stalno sam na kompu...več se bojim da če mi dojadit...eek
a na kompu jedino: gledam blogove,budem na msn-u
i neš prčkam po kompu...
i tak...danas sam kupila novi OK!...pa mal čitala...
pa si uređivala cijeli box..neš je ostalo isto a nešt nije...hehe..smijehsmijeh
aj sad idem...
stvarno više neznam
šta da pišem..


volim vas..
pussa...=)

- 22:17 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Box1

  • Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.
    Ovo je prvi box.

Box2

  • Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.
    Ovo je drugi box.

Box3

  • TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.
    TReči box.

  • Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.
    Četvrti po redu.