< srpanj, 2021 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Litterula

lat. litterula, ae, f. 1) slovce.
2) (plur.) listić, neznatni književni rad.

srdačno pozdravljam sve blogerice i blogere kao i sve ostale posjetitelje koji gledaju moje fotografije te čitaju moje stihove, crtice, kratke priče i osvrte što ih ispisujem na ovim digitalnim listićima


Objavljeni listići

Ožujak 2024 (2)
Veljača 2024 (4)
Rujan 2022 (3)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (1)
Siječanj 2022 (5)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (26)
Listopad 2021 (17)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (6)
Lipanj 2021 (16)
Svibanj 2021 (24)
Travanj 2021 (22)
Ožujak 2021 (18)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (8)
Prosinac 2020 (13)
Studeni 2020 (3)


Ako vas zanima vrtlarstvo i fotografija posjetite blogove:

Stara vrtlarica
Moje fotografije







Copyright © Litterula.

Litterula
01.07.2021., četvrtak
Vrt u srpnju


Šnajderaj je sređen, mašina je na stoliću, daska za peglanje na mjestu, stara obična i nova parna pegla spremne za rad, pribor je složen, rešetka za veš na koju odlažem materijale za šivanje kraj stola je, a stol za krojenje raščišćen. Jučer sam malo predahnula pa jutros napokon krenula i na dvorište. Voćkice i jagode koje sam prošle jeseni posadila preživjele su zimu i proljeće, a sad uz redovito zalijevanje dobro podnose i ove užasne vrućine. Uspjela sam se probuditi oko pet, popiti kavicu i prije nego što zaprži sunce nešto i napraviti. Za početak sam pregledala i posložila tačke, alat i pribor, bačve i kante za vodu, onda sam promiješala masu u kompostištu pa do devet zalijevala rondele, živice, grmlje i cvjetnjake u dijelu vrta u kojem je ujutro hladovina. Kad počne sunce pržiti u glavu ni slamnati šešir sa širokim obodom ne pomaže pa bježim u podrum u hlad, iako na dvorištu ima još dosta posla. Trebalo bi što brže obaviti sve zaostale poslove: raščistiti cvjetnjake i rondele za uzgoj povrća pa svu počupanu i odrezanu biljnu masu posjeckati – još nisam našla dobre škare koje bi mogle dostojno zamijeniti one stare bakine - i odložiti u kompostište, ošišati živice, orezati grmlje, sve okopati, kad padne kiša povaljati i pograbljati tratinu, razbacati zreli kompost na gredice, prikupiti sjemenje cvijeća koje sad dozrijeva, prazne gredice pripremiti za sjetvu, pripremiti posudice za pojedinačni uzgoj flanaca cvijeća i povrća pa posijati dvogodišnje cvijeće i trajnice - nabavila sam dosta sjemenja preko čakovečke udruge Biovrt, a imam i vlastitoga sjemenja koje prikupljam svake godine.
A malo detaljnije upute o tome što bi sve do konca srpnja trebalo učiniti u svakom vrtu u našem klimatskom području, svi vi koji imate vrtove ili vas zanima vrtlarstvo možete pročitati kod Stare vrtlarice.
A ja nam svima želim da naši lijepi vrtovi i voćnjaci uspješno prebrode ove ljetne vrućine i da nam, kad se već naradimo na našim dvorištima, omoguće da bar nešto uberemo te napunimo škrinje i staklenke domaćim zdravim voćem i povrćem.

- 17:00 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>