< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Litterula

lat. litterula, ae, f. 1) slovce.
2) (plur.) listić, neznatni književni rad.

srdačno pozdravljam sve blogerice i blogere kao i sve ostale posjetitelje koji gledaju moje fotografije te čitaju moje stihove, crtice, kratke priče i osvrte što ih ispisujem na ovim digitalnim listićima


Objavljeni listići

Ožujak 2024 (2)
Veljača 2024 (4)
Rujan 2022 (3)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (1)
Siječanj 2022 (5)
Prosinac 2021 (18)
Studeni 2021 (26)
Listopad 2021 (17)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (6)
Lipanj 2021 (16)
Svibanj 2021 (24)
Travanj 2021 (22)
Ožujak 2021 (18)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (8)
Prosinac 2020 (13)
Studeni 2020 (3)


Ako vas zanima vrtlarstvo i fotografija posjetite blogove:

Stara vrtlarica
Moje fotografije







Copyright © Litterula.

Litterula
30.01.2021., subota
Stara vrtlarica


Dobar daan! Ja stiglaa! Gdje steee? Aa, na vrtu ste! Pa gdje bi drugdje stara vrtlarica bila nego na vrtu! Oćete doć gore? Oke, čekam vaas!
Dosta je bilo šetnje po dvorištu po toj zimi. Kako ste, jel’ sve u redu? Šta ćemo danas? Jel’ ima veša? Hoću l’ najprije peglat pa onda čistit? Šta? Najprije kavica? Doobro, može, ajmo popit kavicu, pa onda na posao. Hoću ja skuhat? Ne? Vi ćete? Dobro onda, ajde da sjednem pet minuta. Već sam se jutros nahodala, ajd u dućan po mlijeko, ajd u pekarnicu po friški kruh i pecivo, ajd u apoteku, pa čekaj tamo u redu po toj zimi pola sata, pa ajd natrag kući..
Joooj, morate ovo čut. Kad sam se vraćala iz dućana sretnem ja onu novu mladu susjedu, pune ruke vrećica, reko dajte da ja to ponesem, to vam je preteško. Fala, kaže ona, lijepo od vas, evo uzmite ove dvije, a ja ću ovu. I tako idemo mi polako kući, i priča ona kako ne voli ovo povrće iz šoping centara, da ima ona dosta velik komad zemlje iza kuće, pa napravila ona bašču, oće uzgajat svoje povrće u svom vrtu. Posadila živicu, po jednu jabuku, krušku, marelicu i breskvu, dodala i jednu magnoliju – kakav ti je to vrt bez magnolije - nekoliko ukrasnih grmova: pajasmin, japansku dunju, sljezoliku, ruže stablašice, napravila gredice za povrće, uredila cvjetnjake, posadila cvijeće: svega pomalo od tulipana i narcisa do hosta i krizantema, tako da od proljeća do jeseni uvijek nešto cvate. Kad dođem kući, veli, moram smislit plan sjetve za novu vrtlarsku sezonu, moram isplanirat šta ću sve uzgajat ove godine, da vidim šta sve treba kupit’. Flance, lučice, sjemenje, i koliko toga treba, da ne uzmem previše. Da mi ne ostane viška. Pogotovo sjemenja. Ne valja kad sjeme predugo stoji, izgubi klijavost.
Tako kaže Stara vrtlarica, znate, ona vam piše to na internetu, ima svoju web stranicu, to se zove blog. Prije nego što idem na vrt bilo što radit’ ja vam uvijek najprije pogledam što je ona napisala. Ako kod nje ne nađem, tek onda tražim dalje. Znate, ona vam sve tako lijepo objasni, šta treba radit’ u vrtu, kada i kako, i ima lijepe fotografije, sve slikano u njenom vrtu, sve sama fotografira pa te slike objavi na blogu. Jako lijepo, poučno i korisno!!
Tako priča susjeda o Staroj vrtlarici, a ja se čudim: Šta? Stara vrtlarica? Pa to je moja gazdarica!!
Da??!! Ozbiljno?!?! Čudi se susjeda, a ja kažem, ko bi reko, jel da, da je to naša susjeda, stara vrtlarica iz naše ulice, aa? Popodne idem k njoj pa ću joj reć da vi redovito čitate njenu web stranicu.
Puno ju pozdravite, veli nova mlada susjeda, i nek joj je sretna i uspješna nova vrtlarska sezona!

- 12:14 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>