< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (28)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (22)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


on/off

napravila:CoKojAdiCa


Linkovi

Blog.hr


...satovi...


• 00.00 - želi te kraj sebe
01.01 - čeka te sreća
02.02 - vara te
03.03 - mrziš osobu na koju misliš
04.04 - mašta o tebi
05.05 - zauvijek će te voljeti
06.06 - misli na tebe
07.07 - pokazat će ti svoju najveću tajnu
08.08 - ne može bez tebe
09.09 - poruka
10.10 - nikad te neće zaboraviti
11.11 - fališ mu
12.12 - nikog nije volio kao tebe
13.13 - voli tvoje oči
14.14 - crni dečko misli na tebe
15.15 - voli te
16.16 - vidio te
17.17 - poljubit će te
18.18 - pozvat će te van
19.19 - odvest će te negdje gdje je lijepo
20.20 - vidjet ćete se
21.21 - ostavit će curu zbog tebe
22.22 - sve bi učinio za tebe
23.23 - sex

nedjelja, 31.08.2008.

ljubav...

hehe...ljubavcerek...
mislim da sam opet zaljubljena...
sada mislite da decke mjenjam ko gace...al nije istina...drugo je svidanje a drugo kad se zaljubite...mislim da to znate...hehe...
ma nema veze sto je plav al svaki put pozzz kad prode...al on prvi...
znam da zvuci cudno ali nikad nijedan decko nepozdravlja prvi...al i nije los...
hehe...joj ljubav...nemos bez nje a ni s njom...cerekcerek

- 21:30 - WiSh a LuCk (7) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

subota, 30.08.2008.

ev...

ev jos malo pa skola...
nazalost...al dobro...
sto prije svrsi to bolje...hehe...
ajme...
ja sada idem 7 razred...
uzas!!!
sada cemo mi bit krivi za sve i bit stariji u dezuranju...
neee...
al dobro...prije cemo zavrsit osnovnu...joj...
jedva cekam da krenem u srednju...
da nadem nove frendove...hehe...
joj...kak mi se neide u glupu skolu...
ev za 1 dan krecem u 7 razred...nemoguce...
al istinito...
i da da vam kazem jednu stvar...vise mi se nesvida...kreten je...
jucer se napio pa je reko da ugasim glazbu...ma nek pusi kurac!!
on i njegove cajke!!!
evo da kazem.. reneto pusi kurac ako znas sa to znac!!!

- 11:43 - WiSh a LuCk (3) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

nedjelja, 24.08.2008.

ej...

nedelja...kako zijev...
nemam para na mobu...cry...
kak cu se sad dopisivat...cry
al dobro...snacic cu se vec nekak...
joj...jos malo pa skola...kako ki se neda ic u skolu...ja bi jos godinu dana htjela bit kod kuce...
sad cu u 7 razred...katastrofa...
sad cemo mi bit odgovorni za sve...neee...
ali mi nismo odgovorni....
mi smo glupi...al recimo da smo najrazred od svih drugih...
al dobro...ae uzivajte...

- 17:30 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

subota, 23.08.2008.

ej..

ej...wavemah
ev da vam ispricam sta je sve jucer bilo...
ja i tina smo se isle setat...dobro isle smo na nk...ali to stavimo pod setanjem...
otisle smo do nk...ljepotan je imo trening...malo smo gledile...dobro stalno...nemojte me krivit...joj...sto je dobar...bilo je maltane 8 sati...krenile smo do skole...kada smo dosle do ambulante...tj kod kioska proso je renato sa skuterom ja ja i tina smo mu mahale ko glupace(dobro bez ovo ko)...tu smo se nas dvje opizdile smijat...kada smo dosle do skole nije nam se ni dalo sjedit...barem meni...ali najvjerojatnije ni njoj...joj...nas dvje kad se udruzimo stalno se smijemo...najvjerojatnije ljudi vec misle da smo poludile...ali ev jedna nova vijest i jesmo...kad smo opet krenile prema nk na mosticu je bio sanela i njezin decko...joj...vec mi idu na nervu...a kad vidis agatic(peder)prelazi cestu i ide ravno prema nama...na svu srecu samo je proso pored mene...koja sam ja sretnica...hehe...ali kad smo odlucile da nam se bas i neda bit na nk odlucile smo mal setat...al samo jednom ulicom...stalno smo sretali renata i agatica(pedera)...ajd renato...on je predobar...a agatic...BOZE SACUVAJ!!!!pred renatom sam se smijala...nisam se mogla suzdrzat...hehe...a ja opicena...hehe...ma bilo je fantasticno...ae uzivajte...pozz...

- 12:10 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

petak, 22.08.2008.

ev mal slika...

- 16:44 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

ej...

ej...wavemah
kaj se radi kod vas...
ev kod mene nist posebno...
jucer sam se isla "setat"sa kumom i frendicom...
bile smo na nk...a jesmo se smijale...ja sam nekom liku mahala a nisam ni znala ko je to...hehe..jucer su na nk imali trening...bio je jedan koji je najljepsi od njih svih...hehe...cak sam i njemu mahnila...hehe...a jesam se osramotila...hehe...al jednom se zivi,zar ne?neznam jel je on meni i uzvratio...al koga briga kad je stariji od mene ohoho...a najvjerojatnije ima 20 godina...a ja 13...hehe...ajde to je zajebancija...ovo ljeto mi je zasad najbolje od svih...ali zasad...

- 14:06 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

noc...

ajde idem gledat tv...pozzwavemah

- 00:07 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

četvrtak, 21.08.2008.

hy

ej..mahwave
ev ja se dosadujemzijev...a sta ce te...
ev maltane sam vam sve i rekla...smijeh...
kao sto znate da postoji jedan decko u mom zivotucerek...iz splita...al jbg...dalko je...pa je jedan drugi...hehe...
al jbg...takav je zivot...hehe...
ae uzivajte ...pozz

- 14:02 - WiSh a LuCk (4) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

ej

ej..wavemah
kaj se radi kad se nist neradi?roflrofl
ev ja se malo prije probudila...ma ja bi jos spavala da me sestra nije probudila svojim pjesmama...joj...
ali dobro...i sada sam rascupana ko kokos...dobro bez onog ko....
imala sam najbolji svijetu!!!radise o meni i o njemu...jedan o kojem sam vam prije pricala...ali nije iz splita...jedan koji je predivan...ali ugl...da smo bili zajedno ali prije svega da sam ja njega glavusom ovom svojom opalila u njegov preljep nosic...onda me pozvo van...i tak...a kad smo bili vani dosla je moja sestricna i sogi...oni su imali bebaca...joj...pa smo ja i moj tejanstveni decko uvjek isli sjest negdje...odma sam ga isla upoznat sa mojima...tu se on zacudio...a ja sam samo rekla da sam takva...joj...mogu vam cijeli san ispricat ali onda nije to to...hehe...ae uzivajte...pozzwavemah

- 10:48 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

srijeda, 20.08.2008.

hy...

hi...wavemah
joj...jos tako malo pa skola...zasto?cry
ali dobro...sestra mi je dobila placugreedy...jeee...
sada cu se moc grepst za slatkise...fino...mljac...
hehe...ja samo mislim o slatkisu...a kad je fino...
takva sam...zubo
hehe...joj cokolado...evo me!!!

- 14:59 - WiSh a LuCk (9) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

utorak, 19.08.2008.

ev sad cu malo slikica staviti...

Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


- 17:51 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

- 17:41 - WiSh a LuCk (16) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

pozz

ejmahwave
kak vam ide zivot?
meni bas i neide...roflrofl
oni kaj sam tjela da napisemrolleyes...
e da...zasto decki zajebavaju cureeek?
koja im je to fora?
mozda im se svidamo kad nas zajebavajunono...
ne...fujj...ljak...onda kolko mene voli ako je po toj logici...moze sacuvaj...svi ruzni...
fuj...noma samo se to tako kaze...ljak...

- 17:37 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

ejjj

kako ste?ev ja thumbup...
ide jbg...nemos da zaustavis vrijeme...hehe...znam lud sam...
cryjos malo pa skola....neeeeeeeeeeeeeeeeenonononononononono
nonononononono
nonononononono
crycrycrycrycrycry
crycrycrycrycrycry
nezelim ici u skolu...tam je dosadno...
neka je vise ukinu!!!
kao da cemo nest nauciti iz te skole...da ocemo...kako je zamrziti!!
ali sada moram party dok nepocne glupa skolacrycry...ja cu se bang pa kad bude pocela skola ja cu bit dead...imam genijalnu ideju naughty...i lusu nutlud...hehe...

- 14:22 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

sta da pisem?headbangheadbangheadbang

nemogu se vise sjetit sta da pisem...misli anitaheadbangmisli anitaheadbang,dobro iako nemam s cim...ali nema veze...ajd idem...uzivajte pozz..wavemahwavemah

- 11:20 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

joj...

eto kao sto znate i moja kuma ce isto pisat postove...hehe...ali posto je njezin ljubavni zivot odlican tako i ja imam kuma...eto...kuma dobije decka a ja dobijem kuma...kako je thumbupthumbupthumbup...kao sto znate da sam lud pa tako je sto posto i moj kum lud...al jbg...takav je zivot...rofl...eto...dvoje opicenih su kumovi...roflrofl...

- 10:54 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

- 10:37 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

ponedjeljak, 18.08.2008.

laku noc...

ajd idem gledat tv...mal za promjenu...idem gledat hausa i csi...kad obozavam takve serije...sta ce te...ajd laku noc...lijepo mi spavajte...nemojte da vas bube grizu...hehe...tamo da vam dodu buba svabe po noci pa da vas grickaju...hehe...sala...ajde uzivajte...laku noc...

- 23:51 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

ej...

covjece kolko je vec sati...a stace te samnom...ja sam vam nocna ptica...ma da me bang ja nemogu sad spavati!!!eto malo cu postove pisati...hehe...kao sto ste najvjerojatnije skuzili da sam opicena osobazujo...i lud ali sta cete...bolje da sam takva nego da sam neka umisljena cura...al jednom se zivi i sve treba iskusati...niko nemoze biti normalan...ama bas niko...kolko god neko reko da je on normalna osoba nemoguce!!!jer svi imamo musice i poludimo...al jbg...takav je zivot...

- 23:44 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

kaj da vam pricam...

vise nezma sta da vam pricam...misli anita misli headbangheadbangheadbang...heherofl...evo sjetila se ja...najvjerojatnije znate da volim glazbu i ples...eto...ja vam u slobodno vrijeme plesem...tj.smisljam koreografiju...heherofl...znam da zvuci cudno ali takva sam...ali plesem samo na vjencanjima i kod kuce...nevolim da me vide kako plesem...ja sam sramezljiva u vezi s timrolleyes...a sa slakisima neznam di je krajfinohehe...covjek mora de se snade...

- 15:55 - WiSh a LuCk (3) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

IMAM BURAZA!!!!

kao sto vidite imam buraza...ali samo preko igre....stariji je od mene...jupi!!!imam buraza...igram travian pa smo tak nest se dop i on meni kaze...ja tebi mogu bit stariji buraz a ti meni mlada seka...hehe...i eto imam starijeg buraza...jupi!!!

- 14:37 - WiSh a LuCk (1) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

ljubav...

ljubavcerek...pa u mom zivotu ih postojirolleyes...ali ni jedan nije bas nesto osvojio moje srce da ga volim cijelu vjecnostno...dobro...ima jedan iz splita...a di ih nadem...hehe...ali on ima curuheadbang...nazalost...ubit cu ja njubang...al on ce nac novu...hehe...ajde koda bi on mene i pogledo...ma moj ljubavni status i nije dobar...jer ja sam jakoooooooooo zahtjevna...al jbg...voljela bi imat nekog pokraj sebe...da ga mogu kiss,da ga mogu grliti i znati da samo mene voli...samo to zelim...zar je to tesko za shvatit?namcor

- 14:17 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

book...

ej...wavemah
kako ste?ev ja thumbup...
kod mene je ludnica...jucer sam bila na djedovom i bakinom grobucry...
kad sam bila tamo suze su mi krenule...nedostaje mi djeda...a ponekad i baka...za baku se nisam toliko vezala ko za djeda...obozavala sam ga...evo...jucer je bila godisnjica kako je djeda umro...cryvec je proslo 7 godina...nemogu vjerovat...nono
ali dobro...i tako...ali kasnije sam isla sa frendicom se setat...bilo je ludo...zajebavale smo se...bile smo jucer lude...roflhehe...

- 12:37 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

nedjelja, 17.08.2008.

laku noc...

ajde ostavit cu vas da spavate...hehe...ae uzivajte dok mozete...laku noc...mahwaverolleyeswink

- 22:58 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

...

joj...vise ni sama neznam sta da radim...dosadno mi je...malo sam odlucila da vam pisem...posto nisam dugo pa...zubokad bi barem mogla promjenit svijet...bas da vidim na sto bi izgledalo....predobro bi izgledalo...nebi bilo ni jedne roze boje na tom svijetu!!!predobro!!!sport bi bio na svakom koraku...normalnih ljudi bi bilo!!

- 22:50 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

evo malo....


Created by Crazyprofile.com

- 22:37 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

pozzz

ej...mah
kako ste mi?ima li kaj novog kod vas...ev kod mene ama bas nista...
dobro ima jedan decko...cerekal sta ce te...bez ljubavi se ne zivi...zivi u splitu...eee da znate kako je lijep...joj...cerekcerekali jbg ima curublablaubit cu je ja...rofla i ja...koda ce se u mene neko i zaljubit...niko kad nisam ljepa...a jbg...ali ko sam ja da se izjadam...niko...ali dobro...nadam se da vas zivot je superthumbup i da nemate primjedbiblabla...ali dobro...takav je zivot...moras biti spreman na uspone i padove...heheroflbelj

- 22:31 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

book

ej...znam da nisam dugo pisala postove...al sta se moze...nest mi nije htjeo pisat postove...tj objavljivat...ali sada je sve ok...posto je sada tako malo do skole morat cu vam sve ispricat...ovako...ja i frendica tina smo se maltane svaki dan isle setati...ali uvjek smo dosle do nk i sjedile dok nismo krenile kuc...u zadnje vrijeme sam se druzila sa kumom...mal me je prevarila pa se sada osjecam ko govno...znam da sam i frendicu ogovarala i sve okolo ali nadam se da vise necu...nikoga ogovarati...jer nije fer prema nikome...ali nije fer ni to sto meni rade al nema veze...ja njima cu sve oprostit a oni meni nemoraju...nemoraju se ni druzit samnom ako im ne pase moje drustvo...

- 16:55 - WiSh a LuCk (0) - oR dOn't - #


ev malo super blogova...

Ja u svom ludom životu
Alwajs around YOU!
_avril_
a život......

Nest o meni

moje dragocijeno ime:Anita
datum kad sam mami dan upropastila:29.9...znači imam 12 god..
volim:obitelj,njega,životinje,
prijatelje,laž
(ali samo kad ja lažem)lazemob,komp,tv,glazbu....
ne volim:neke ljude,svađu,prepiranje oko nečega glupog,umišljenost....
slušam:sve osim operu tamburaše klape i take neke gluposti...
obićna sam cura koja nevoli da je se zajebava..navolim se šminkati praviti netko ko nisam..
ljubav..hm..a ima jedan...postoji u mom zivotu...hehe...cerek..
na svu sreću imam najbolje frendice pa me nasmijavaju..
najbolju obitelj koja se svaki dan smije pa i kad je u krizi..
ja obožavam svoj život ko i sport i zivotinje ma kadka bi htijela da se ubijem i da me nema na ovome svijetu..
takav je moj život...yesyesyesyesyes



ev malo slikica....



Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com






Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.comcerek


Myspace Graphics
Myspace Graphics at WishAFriend.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.