ponedjeljak, 13.04.2009.

...pokušaj šesti....

Prošao i ovaj blagdan....Zgodno bi mi došao i uskršnji utorak da se malo odmorim...ali nema veze...

Uglavnom...subota i nedjelja ujutro se kupovalo,čistilo i kuhalo...
subota....odlazak na placu i kupovanje 3 kila janjetine koja se pokazala odličnom,ali mi je uvalio neplanski glavu i dernuo me za 220 kn....bilo se s Kretenom 1 i curom...Moj radi....Drmamo 2 pive na brzinu poslije Kauflanda i pravac kuhanje (francuska, juha, biskvit od kolača) i farbanje jaja te usputno priprema za sutrašnju generalku....


- 21:51 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 04.04.2009.

...pokušaj peti....

Malo me pustila euforija pisanja bloga i prošla me ideja postajanja superstara blogovske internetske sfere....Spala sam od šest pregledavanja dnevno u nadi da je netko pustio komentar na jedan u pet dana.....To me veseli.....Možda ima nade i za mene...Da, kako da ne....

Inače....Frka mi je na poslu totalna...Stari lisac mi je i dalje za vratom i pokušava me izlevat za lovu,a novi ravnatelj je već počeo gibati s posla ranije, a da nismo što šta riješili...

Čeka se plaća ko ozeblo sunce...Nikako da se riješim dugova...I da na kraju sama sebi vratim lovu koju sam uštedila za kuhinju, a potrošili smo jer je Dragi nije dobivao plaću neko vrijeme...Jebemu da bar trošim na neznam šta...Jebemti pare i tko ih je izmislio...Možda u pećini i nije bilo tako loše...

Ah da kad smo kod love...Dida mi je uletio i dao mi neke pare da popravim vodu na Braču (ljetnikovac od 25,5 m2 korisne površine sa teracom,vrtom i kojem treba srediti vodu,krov i kupaonu,ali je jeben i to je sve što imam u životu i kako je krenulo ostat ću na tome, ali je jeben) što mi je uletilo da platim registraciju pa sad si i to moram vratiti...Ajde barem si ne naplaćujem kamate...

Inače kod mene na poslu se već počelo pričati i tražiti aranžamne za ljeto tipa 10 dana Grčke, Španjolske, Sjeverne Afrike itd. A vidim da se kupuju karte od 100 eurića za U2, Madonnu itd....Fucking mi nije jasno kako mi za to nemamo love...Čak nemam lošu plaću, a ni On kad ju dobije...Ful sam ljubomorna na ekipu koja putuje negdje...Mater im..Neka svi crkavaju kad ja ne mogu samo da bi meni bilo lakše...Đubrad...

Da...moglo bi se reći da sam opterećena parama....Fuck....I meni je dosta misliti o tome cijeli dan...Onaj moj kreten samo dođe i pita da mu dam i to je to...Klasična priča....

sunce je...zatoplilo je i to je nešto...Veseli me Uskrs kao i inače...Taj vikend vidimo i moje i njegove 2 puta...Ne znaš tko je kompliciraniji i dođe mi da ih 10 puta steram u kurac već pri samom dogovoru kad ćemo i kod koga ručat....Naravno Dragi se s time ne opterećuje....Pa ne kvocaju mozak njemu...Mislila sam ih zvati kod mene...Kao da se i ja jednom iskažem za blagdan, ali Dragi je izgleda dežuran...Što možda i nije loše jer ću se onda vaditi na to pa ćemo se doći samo brzinski javiti poslije 4.....Znam da je u kurcu, ali to bi mi najviše odgovaralo...Moja stara se možda zaleti na Brač pa će biti lakše...Vidjeti ćemo...Još se nisam dovoljno uzdigla da ih svih odjebem bez grižnje savjesti...Moji će mi još trebati, a njegove sam ionako ukinula maksimalno....

S godinama ostajem sve čangrizavija,a pesimističnost ne treba ni naglašavati...Ne mogu se ufurati u onu transcedentalnu spiku sve je ok, sve će biti pet, misli pozitivno i sve će se riješiti samo od sebe...Ma daj zajebi...

- 10:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

baljezganje općenito....barem je tako zamišljeno

Linkovi