< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pazite shto radite...kad odlazite, ostawite kommiche....falla=)
BUBIM VAS SVE:::....
Free Hit Counters
Free Hit Counters




Put The Big Red Button on your site

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

About...

Owako.mallo o meni..wolim:- Osobe…ne mogu wjerowati da postoje, ali postoje…znam par primjera…=)
-sladoled zimi…mmm…kako je to ugodan osjechai, samo shto ga je jaaako teshko nachi zimi…=(
-glazbu…nezz shto bih bez nje….Linkin Park, Simple Plan, Fall Out Boy, Blink 182…iss…owisna sam o tome..
-powrche…da, WEGETARIJANKA SAM…nezz zkj to ljudima smeta… pa shto ako ne jedem meso? Hm? Kakaw je to problem u zadnje wrieme postao? I moram li imat neki razlog zashto sam to postala? Ne moram…toe smao moi problem, ne wash…
-Megich….dushu dala za njega.. Sladoled, pomfrit, colaaa, razne pitice, tortice itd., itd., itd. …Zadnji komentar= MMMmmmm….
-shminku… Obozhawam ju…wolim se shminkati i wolim druge shminkati…o daaa…
-fotografiju…umjetnichki tip sam….shta mogu? Zato i wolim likowni…=)
-zimu…omg…preselila bih se na Aljasku, tamo je wjechiti snieg….toooo…=)
-emache…iss…kako su preeeslatkiii…..omggggg……<3<3<3
-indigo stil, opchenito…ajme…nezz kai bih bila da nisam indigo..
-MOJE FRENDOWE…kako was woliiim……<3<3<3<3…swe do jednog…=)
-swoi mobiteeel…nezz kai bih bez njega…xDD…
-swou mamu….ajuuuj..tu bih se mogla raspisati…koliko ta zhena ima energije, wolje i zhelje…ajuuj…sad mi se plache…nezz kai bih bez nje…
-iskrene osobe…koe ne muljaju…ne lazhu…a takwi su rietki…
-posebne osobe…koe nisu obichne, wech koe imaju swoi staw, koe izgledaju ili se ponashaju drugachie od ostalih…obozhawam takwe osobe…<3

A mrzim…: -licemjere…ubila bih ih swe…>=(
-jednu osobu…iz dna dushe…zowem tu osobu Zlo…jer je…utjelowljenje zla….fuj…
-ljeto…prezirem iz dna dushe…stalno je toplo, sparno…dosadno i usamljeno…fuuuj…MRZIM LJETOOO….arghhh
-sebe..tu nechu puno pisati…nemam wishe shta rechi…MRZIM SE…
-kurwe…tj. cure koe se tako ponashaju i oblache..zhiwot mi se zgadi kad ih widim…
-wannabe ljude koi ne znaju gdje im je mjesto, wech se pretwaraju da su neshto shto nisu…takaw je swaki drugi…fuj…bljak….(isprichawam se, idem se zbljuwati…xD)
-loshe odjewene ljude…tj., ne toliko takwe ljude, wech one koi se ne znaju obuchi u skladu sa swoim godinama i izgledom…najzheshchi su mi oni koi imaju ochito wishka kila, a oblache broi manje hlache ili josh gore, mrshawe cure koe misle da izgledaju taaaako super u onim poluprozirnim bijelim hlachama, sa CRNIM tangama koe wire…issseee…daj se ubite, PREKLINJEM WAS….
-i josh par stwari, all ne zhelim sad o tome…xD..no offense…

O meni...=)

Sad mallo o meni:
Ja sam slomljeno, neshwacheno, ljuto, self-hating biche koe se ne mozhe podnijeti…TRAZHIM: osobu koa che me podnijeti…i woljeti..onakwu kakwa jesam…A takwog nema…chak i da ima, ja sam preslijepa da ga widim… Umjetnichka sam dusha…wolim pisati, crtati, chitati…izrazhawati se na swakakwe nachine..ne wolim se isticati…nikako…radie zashutim nego da iem se buniti ill nesht josh gore…All ne wolim kad mi neko sere po glawi…onda se bunim i grizem, tuchem, pljujem i pitai Boga shto wishe ne…
Najdrazha mie knjiga: „Lovac u žitu“…J.D.Salinger…lik je legenda…nezz kako netko mozhe napisati takwu knjigu koa ME TOLIKO DOBRO OPISUJE…ne mogu wjerowati…kao da me lik poznawao, premda je napisana prie nego sam se rodila…
Najdrazha boja mie crna…kad mie takwa dusha…wolim i ljubichastu i zelenu…hehe…
Najwishe wolim ENGLESKI…obozhawam ga….fkt ga wolim..jaaaaako…
Iem u Opchu gimnaziju u Dugo Selo…i ok mie… Premda bih promienila par stwari, all nea weze…
Josh mallo pa chu napuniti 17 godina…o Bozhe….
INDIGO sam…nishta wishe…
I wegetarijanka sam…=)…bez posebnog razloga…

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 27.08.2007.

Moj novi post...:)

Dragi blogeri...

Imam puuno novih novosti, pogotovo što SAM KUPILA MINUTES TO MIDNIGHT!!!!!!! beljsretannutpjevazujofino
Neizmjerno sam sretna što sam napokon nagovorila svoje da mi ga kupe! Kupila sam ga u Zadru, i mogu reći da je mrak!! Svi su govorili da je nekako „razvodnjen“, kako da to nije pravi Linkin Park, no, meni su pjesme mrak i jedna od najdražih mi je „Hands Held High“. Sad ga slušam i moram reći da Chester ima božanstven glas, posebno u pjesmama „In Pieces“, „Shadow Of The Day“ i „Leave Out All The Rest“. Mike je mrak u mojoj najdražoj pjesmi, „Hands Held High“. Premda neki kažu da je „Minutes To Midnight“ malo „zakasnio“, meni se čini da je došao točno na vrijeme. U Zadru sam kupila 3 nove majice, sve u Terranovi i mogu reći da ih nisam uopće puno platila. Sve tri sam platila 54, 90 kn. Bila je rasprodaja. Jedva čekam srijedu jer idem s frendicom Marijanom(bok Mare!!!wavebelj) u kino! Idemo gledati „Harryja Pottera i red feniksa“. Još sam si napravila tetovažu koja traje 2-3 tjedna, pa ću ju imati do početka škole.
Kao što sam već spomenula, moja frendica i ja idemo u kino. To je moj poklon njoj(sa malim zakašnjenjem). Kaj da još pišem...? Ak vas još kaj zanima, sam me pitajte!!! Nemojte biti sramežljivi, ne grizem, znatebeljbelj! Sad vam donosim tekst pjesme
Papercut:
Why does it feel like night today?
Something in here's not right today.
Why am I so uptight today?
Paranoia's all I got left
I don't know what stressed me first
Or how the pressure was fed
But I know just what it feels like
To have a voice in the back of my head
It's like a face that I hold inside
A face that awakes when I close my eyes
A face watches every time I lie
A face that laughs every time I fall
(And watches everything)
So I know that when it's time to sink or swim
That the face inside is hearing me
Right underneath my skin

It's like I'm paranoid lookin' over my back
It's like a whirlwind inside of my head
It's like I can't stop what I'm hearing within
It's like the face inside is right beneath my skin

I know I've got a face in me
Points out all my mistakes to me
You've got a face on the inside too and
Your paranoia's probably worse
I don't know what set me off first but I know what I can't stand
Everybody acts like the fact of the matter is
I can't add up to what you can but
Everybody has a face that they hold inside
A face that awakes when I close my eyes
A face watches every time they lie
A face that laughs every time they fall
(And watches everything)
So you know that when it's time to sink or swim
That the face inside is watching you too
Right inside your skin

Chorus

The face inside is right beneath your skin (3x)

The sun goes down
I feel the light betray me (Repeat until end)

Chorus (Repeat until end)

Eto, dragi moji blogeri, moram ići. No, čujemo se kad ću imati vremena, booookwavenutfino



| komentari (3) | print | # | * |

srijeda, 22.08.2007.

Hallo ljudi, kaj ima? Evo moj novi post...

pjevanut Bok blogeri, kako ste?

Evo, danas sam bila kod Matee i zafrkavale smo se, zezale i šetale. Dok vam pišem slušam Linkin Park i uživam. Slušam Papercut jer sam čula da je Chesteru najdraža pjesma Linkin Parka Papercut. Sad ću vam dat malu biografiju Chestera Benningtona i male, ali vrlo, vrlo zanimljive pojedinosti o njemu.
Puno ime i prezime: Chester (Charles) Bennington
Datum rođenja: 20. ožujka 1976.godine
Nacionalnost: Amerikanac
Horoskopski znak: Riba, u podznaku Bik
Braća i sestre: stariji brat Brian i sestra, najmlađa od četvero
Bračno stanje: oženio se za Samanthu Bennington, na Noć vještica 1997., sad ima sina Dravena Sebastiana Benningtona, koji je rođen 2002. On nije više oženjen za Samanthu i sad je sa svojom trudnom zaručnicom Talindom Bentley.
Nadimak: Chazzy Chaz, The Chemist(Kemičar)
Boja oči: tamno smeđa
Boja kose: tamno smeđa, no često je bojao kosu, pa je tako znao biti plav, ružičast, crven, doslovno plav itd.
Vjera: nijedna, ima svoj jedinstven pogled na vjeru
Iz: Phoenixa, u Arizoni, U.S.A.
Škola: Greenway srednja škola, Phoenix Arizona
Najdraži bendovi: Depeche Mode, Stone Temple Pilots, Metallica i The Ramonesi.
Najdraži film: Fight Club
Najdraži T.V. show: Sopranosi
Navike: pušenje, javna golotinja i još jedna koju neću spomenuti
Najdraža pjesma: „Wonderful“ od Stone Temple Pilotsa
Koji je dio benda: glavni vokal
Najdraža knjiga: Anna Rice: The Vampire Chronicles
Hobiji: skupljanje naočala, crtanje, kuhanje, posjeduje tattoo klub sa starim prijateljem Seanom Downwellom.
A sad najdraži dio, tetovaže: sve skupa ima 12 tetovaža. Jednu na listu noge, ne kojem je nacrtan omot albuma Hybrid Theory, na drugoj nozi ima zmaja, 4 na leđima( dva zmaja koja okružuju logo Linkin Parka), i još jedna na leđima koja je nacrtana od strane njegova prijatelja koja prikazuje njega u cartoon- obliku, tj.njega na stageu jer on, naime, „ima sposobnost doprijeti u publiku“, dvije poprijeko njegovih prstiju(jedna je njegov kamen rođenja, a druga njegov zaručnički prsten, dvije na njegovoj ruci(na lijevoj je koi riba koju je nacrtao sam, a na drugoj ruci je njegov horoskopski znak Ribe) i na kraju dva plavo-zelena plamena koja idu okolo njegovih zapešća, koji pokazuju drugi dio njegove osobnosti i značenje vatre u njegovom životu. Još je napravio jednu tetovažu, vjerujem da je jedna pirat, premda nisam sigurna, a druga nije poznata, obe su na njegovim laktovima.
Zanimljivosti:
Chester je ljevak(jeste to znali???), i priznao je da, često na svojim koncertima dobije erekciju jer ga silno uzbuđuje što njegova publika pjeva zajedno s njime. Biološki roditelji su se rastali kad mu je bilo 11, i to ga je uništilo. Nikad nije završio srednju školu, imao je lasersku operaciju oka, pa ne nosi više naočale. Konzumirao je droge kad je bio tinejdžer, i bio je uhićen kad mu je bilo18 godina zbog posjedovanja marihuane. Njegov san je bio da postane rock zvijezda. Svira i električnu i akustičnu gitaru.
Eto, to je sve, za danas. Čujemo se kasnije i nadam se da mi ostavljate komentare!!!!
fino Sutra idem na more i vraćam se u nedjelju, čujemo se tad!!! sretanbeljzujo



| komentari (5) | print | # | * |

nedjelja, 19.08.2007.

;(

Bok, ljudi, kaj ima novog?

Jučer sam išla se naći s frendicom, Miom, pred školu, i znate na kog smo nabasale? Na Grabu, pa smo malo popričali. Danas idem kod Matee oko pola 6 i tamo ću ostati do pola 9. Danas sam bila u crkvi(koje čudo!!!) i vidjela sam puno poznatih faca, među kojima su Cule, Babiss, Yami, Matea i vidjela sam još dosta poznatih faca. O čemu da još pišem? Pa, ne znam baš o čemu... nema baš puno zanimljivih stvari kod mene, osim što možda idem u četvrtak na more(opet), Mare je napokon došla doma, ne znam u koliko sati, znam samo da je poprilično kasno navečer došla, negdje oko jedan u noći(ujutro)... eto, ništa se posebno nije dogodilo, a moja maca, Links, koja lijepo prede u mom Word dokumentu, podsjeća me na...mene!! i ja se volim maziti, volim kad netko pazi na mene ko kap vode na dlanu, imala sam nekoć nekog ko me tako čuvao, no sad više nemam... evo, ubacit ću pokoji tekst Linkin Parka, da malo više bude u tom jednom postu... jedva čekam da počne škola, fakat je dosta praznika...da se mene pita, ja bi da su praznici samo 7. mjesec, jer je 8. mjesec previše, premda se neki ne slažu sa mnom... koga god pitam, svi moji frendovi pričaju kako jedva čekaju da počne škola, premda su svi prije godinu dana tvrdili da im nimalo nije nedostajala škola... sad svi masovno tvrde da HOĆE U ŠKOLU...

Evo Vam neke slike!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Eto, sad ću vam ubaciti pokoji tekst pjesama Linkin Parka...

Breaking The Habit

Memories consume
Like opening the wound
I'm picking me apart again
You all assume
I'm safe here in my room
(Unless I try to start again)
I don't want to be the one
The battles always choose
'Cause inside I realize
That I'm the one confused

Chorus:
I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm
Breaking the habit
Tonight

Clutching my cure
I tightly lock the door
I try to catch my breath again
I hurt much more
Than anytime before
I had no options left again

I dont want to be the one
Who battles always choose
Cause inside I realize
That I'm the one confused

Chorus

I'll paint it on the walls
'Cause I'm the one at fault
I'll never fight again
And this is how it ends

Chorus


Evo, i ovim putem pozdravljam sve svoje prijatelje i prijateljice i onoga koga sam nekad davno jaaaaako puno voljela, pozdravljam svoju razrednicu Jurić i nastavnicu s tečaja engleskog, nast. Nađa i sve ostale nastavnike iz moje super škole Stjepana Radića u Božjakovini...

Bye...:)



| komentari (9) | print | # | * |

petak, 17.08.2007.

Još samo da nekaj napišem...

Neki dan smo, mi, fanovi LP mogli uživati u njihovom nastupu na HTV-u(Live Earth)!!! Izveli su pjesmu "Faint" koja je bila jednostavno PERFECT!!! Chester je bio mrak, a tek Mike....zujo
Poludila sam kad sam ih gledala, vrištala sam, bilo je mrak!!! Snimala sam na digitalcu cijeli show i mogu reći da su bili baš cool!
No, sad idem mami pomoć oko ručka, da ne radi sve sama, čujemo se navečer, bye!!!partynjami

Image and video hosting by TinyPic





| komentari (1) | print | # | * |

Hello, people...;(

Bok, ljudi...
Hi, ljudi, ko bi rekao da je već došao današnji dan... upravo gledam reklamu za ono pivo „Prima“, ma znate, premda mislim da ljudi više gledaju Pišekine sise neko pivo..he..he...kaj nije tak? Kladim se da kad sam spomenula Prima pivo, niste znali koje je to pivo, a im sam spomenula Nikolinu Pišek i njen „famozan“ badić koji više otkriva nego pokriva, odmah ste znali koja je to reklama, kaj ne? Uglavnom, nećemo danas o Pišekici da ne uvrijedim dobrog prijatelja, Cibru, koji je priznao da je, prema njemu, Nikolina Pišek savršena žena...sorry Cibra... : )

Što da pišem? Sad bi malo opisala moje dečke iz razreda, ako vam nije frka to čitati, ha? Krenut ćemo sa Miškom, koji je „vođa“...tata mu je ravnatelj, trenira rukomet, odličan je đak a uz sve to svira klavijature...čini se savršeno, kaj ne? E, pa, nije! Upada u više nevolja nego većina dječaka u mom razredu. Sad nastavljamo s...hm...koga ćemo sad opisati...možda...Biosa? Ajd, malo ćemo o njemu. Kratak opis: zgodan, šarmantan, veoma inteligentan, svira gitaru, ono, sve najbolje, kaj ne? U većini slučajeva jest tako, no u onih 10% nije tako, nažalost. U onih ostalih 10% je arogantan, sebičan, egoističan i vrlo, vrlo iritantan. U u ostalih 90% je dobar, drag, šarmantan i nikako ne bi rekli da postoji onih 10%. No, kad se pretvori u tih 10% stvarno je...hm...blago rečeno čudan. Da zadrži tih 90% i da se nikad ne mijenja u tih 10% bio bi savršen. Većinu vremena i jest savršen, no kad ga pukne onda ga pukne. Kao upravo sad. Pukli su ga hormoni. Zato sad koristi tih 10% i ubrzo ih pretvara u 11%, 12%, 13%....samo se nadam da će shvatiti da to ne pali kod cura. Biose, shvati, cure vole nježne, pažljive, drage dečke koji paze na svaki curin pokret i ne namjeravaju ju pustiti iz ruku, sjećaš se? No, ove godine okrećem ploču. Nisam više mala dobra curica. Ove godine sam mala, opaka, cura s karakterom koja ne šljivi nikog osim one koji to zaslužuju.

Image and video hosting by TinyPic

A Place for My head by: Linkin Park

I watch how the moon sits in the sky
On a dark night shining with the light from the sun
The sun doesn't give light to the moon
Assuming the moon's going to owe it one
It makes me think of how you act to me
You do favors and then rapidly
You just turn around and start asking me about
Things you want back from me

Pre chorus:
I'm sick of the tension, sick of the hunger
Sick of you acting like I owe you this
Find another place to feed your greed
While I find a place to rest
Chorus:
I want to be in another place
I hate when you say you don't understand
(You'll see it's not meant to be)
I want to be in the energy, not with the enemy
A place for my head

Maybe someday I'll be just like you, and
Step on people like you do and
Run away the people I thought I knew
I remember back then who you were
You used to be calm, used to be strong
Used to be generous, but you should've known
That you'd wear out your welcome
Now you see how quiet it is, all alone

Pre chorus (2x)
Chorus

You try to take the best of me
Go away (8x)

Chorus

Pre chorus (2x)

Sad ćemo o onom dečku kojeg smo upoznale na moru... Mare i ja smo došle na more u 7. mjesecu. Ona se morala vratiti doma, no ja sam ostala. Tako sam jedan dan otišla na sladoled i gle čuda! ON je prodavao sladoled. Nakon nekoliko tjedana sam skužila da ima buraza blizanca.
Nakon još nekoliko tjedana njegov buraz se ošišao a Mare je, kad je opet došla, skoro pala sa zidića kad ga je vidjela...he...he... evo kako je to išlo:
Sjele smo na zidić ispred caffea i slušale Mp4. Odjednom se stvori čokac koji je, prema Marijani, strašno ličio na Chestera, obrijan, sav u crnom. Odjednom ja kažem Marijani da je to ON!!! Ošišao je kosu koja je toliko značila Marijani. (Ona inače obožava dečke s malo dužom kosom). I tako je moja Mare bila u „badu“ nekoliko dana...ja i dalje, mjesec dana od tog, njoj nemilog događaja, NE KUŽIM KAKO NETKO MOŽE BITI TOLIKO U BADU ZBOG TUĐE KOSE??!!!! Može mi netko objasniti zašto netko posvećuje toliko pažnje TUĐOJ kosi?
Uglavnom, nikad to neću skužiti(bok Mare, ha, ha, ha, ha..)Ako vas kaj zanima, samo me pitajte, don´t be shy!!! PLEASE, OSTAVLJAJTE KOMENTARE, ČUJEMO SE BYE! I ZA KRAJ, TEKST JEDNE PJESME LINKIN PARKA!!

In The End
It starts with one thing
I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
keep that in mind
I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Wasted it all just to
Watch you go
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when

Chorus:
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter

One thing, I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
keep that in mind
I designed this rhyme, to remind myself how
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised it got so (far)
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me (in the end)
You kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be a memory of a time when

Chorus

I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
For all this
There's only one thing you should know (2x)

Chorus



| komentari (1) | print | # | * |

četvrtak, 16.08.2007.

:(

Dragi moji...

Evo, ja se vratih s mora, napokon... nedostajao mi je dom...znate onu:“Moja kućica, moja slobodica“? To definitivno stoji... Sad sam se našla s frendicom Marijanom koja mi je s interneta skinula moje toliko iščekivane pjesmu Linkin Parka!!! Dosad sam imala tek 4-5, no sam ih imam 24! Najdraža mi je In The End, Faint i Crawling. A od novijih Bleed It Out. Što da sad pišem...? Hm...možda o dečku kojeg smo Mare i ja upoznale na moru...možda o njenom tulumu(sjećate se, bio joj je ročkas?)...možda o tome kako planiram ići u shopping...ma ne znam ni sama... znate šta? Pisat ću sutra, u novom postu, jer sam danas mrtva umorna...Jedva čekam sutra jer vam moram puuuuuuno toga ispričati, i dugujem vam opis jedne osobe...sjećate se Biosa? E, pa, o njemu ćemo u idućem postu... byewave

Image and video hosting by TinyPic

Linkin park spotovi!

In the end!


What I've done


Faint


Numb


Somewhere I belong


Papercut


Breaking The Habit


Runaway


QWERTY


Given up






| komentari (4) | print | # | * |

petak, 03.08.2007.

;)

Kako ste mi blogeri? Sad je 21:16h i ja pišem blog. Htjela sam nadopuniti s još nekoliko pjesama Linkin Parka, mislim, ako to vama ne smeta(mislim da vam neće smetati!!!)

Image and video hosting by TinyPic

Bleed It Out

[Mike Shinoda]

Yea here we go for the hundredth time,
Hand grenade pins in every line,
Throw 'em up and let something shine.
Going out of my fucking mind.
Filthy mouth, no excuse.
Find a new place to hang this noose.
String me up from atop these roofs.
Knot it tight so I won't get loose.
Truth is you can stop and stare,
Run myself out and no one cares.
Dug a trench out, laid down there
With a shovel up out to reach somewhere.
Yea someone pour it in,
Make it a dirt dance floor again.
Say your prayers and stomp it out,
When they bring that chorus in.

[Chester Bennington]

(Chorus)
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away,
Just to throw it away,
Just to throw it away.

[Mike Shinoda]

I bleed it out.
Go, stop the show.
Chop your words in a sloppy flow.
Shotgun I pump, lock and load,
Cock it back and then watch it go.
Mama help me, I've been cursed,
Death is rolling in every verse.
Candypaint on his brand new hearse.
Can't contain him, he knows he works.
I hope this hurts, I won't mind.
Doesn't matter how hard I try.

Half the words don't mean a thing,
And I know that I won't be satisfied.
So why, try ignoring him.
Make your dirt dance floor again.
Say your prayers and stomp it out,
When they bring that chorus in.

[Chester Bennington]

(Chorus)
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away,
Just to throw it away,
Just to throw it away.

I bleed it out.
I've opened up these skies,
I'll make you face this.
I pulled myself so far,
I'll make you face this now.

I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away,
Just to throw it away,
Just to throw it away.

I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away.
I bleed it out,
Digging deeper just to throw it away,
Just to throw it away,
Just to throw it away.

I bleed it out. [3X]

Crawling

Crawling in my skin
These wounds, they will not heal
Fear is how I fall
Confusing what is real

There's something inside me that pulls beneath the surface
Consuming, confusing
This lack of self control I fear is never ending
Controlling

I can't seem
To find myself again
My walls are closing in
(Without a sense of confidence I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
So insecure

Chorus
Discomfort, endlessly has pulled itself upon me
Distracting, reacting
Against my will I stand beside my own reflection
It's haunting how I can't seem...

To find myself again
My walls are closing in
(Without a sense of confidence I'm convinced that there's just too much pressure to take)
I've felt this way before
So insecure

Chorus (Repeat until end)

There's something inside me that pulls beneath the surface
Consuming, confusing
This lack of self control I fear is never ending
Controlling (Whispered during chorus)

One Step closer

I cannot take this anymore
I'm saying everything I've said before
All these words they make no sense
I find bliss in ignorance
Less I hear the less you'll say
But you'll find that out anyway
Just like before...

Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break

I find the answers aren't so clear
Wish I could find a way to disappear
All these thoughts they make no sense
I find bliss in ignorance
Nothing seems to go away
Over and over again

shut up when I'm talking to you

What I´ve Done

In this farewell,
There’s no blood,
There’s no alibi.
‘Cause I’ve drawn regret,
From the truth,
Of a thousand lies.

So let mercy come,
And wash away…

What I’ve Done.
I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I've done.

Put to rest,
What you thought of me.
While I clean this slate,
With the hands,
Of uncertainty.

So let mercy come,
And wash away…

What I’ve Done.
I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I've done.

For What I’ve Done

I start again,
And whatever pain may come.
Today this ends,
I’m forgiving what I’ve done.

I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.
(Na na na na, na na na na, na na na na, na na na na)
What I’ve done.

Forgivďng What I’ve Done.
(Na na na na, na na na na, na na na na, na na na na)


Dakle, dragi moji, opet ponavljam, ako trebate koji tekst ili neku slikicu, samo ostavite komentar i ja ću to (samo za vas) objaviti!!! Pjesmu Bleed It Out (njen tekst) posvećujem mojoj frendici/blogerici Antoniji!!! Ponovno ću pisati blog nakon Velike Gospe, jer se kući vraćam 16.8.!!!
P.S. Sretan ročkas Mare!!!



| komentari (0) | print | # | * |

Evo jednog posta...prije mora!

Dragi moji!
Moram vas obavjestiti da nažalost idem na more(na vašu žalost, ne moju!!!). Zato ću vam danas puno toga napisati da blog ne bude prazan... prošli put sam obećala da, ako nađem, tekstove pjesama Dire Straitsa, da ću ih objaviti na blogu. Pošto sam ja bila jaaako radišna djevojčica, ja ću to obećanje i ispuniti! Dakle, sad slijede tekstovi pjesama Dire Straitsa!!!

Lady Writer

Lady writer on the TV
Talk about the Virgin Mary
Reminded me of you
Expectation left a come on too
Lady writer on the TV
She had another quality
The way you used to look
And I know you never read a book
Just the way that her hair fell down around her face
And I recall my fall from grace
Another time another place
Lady writer on the TV
She had all her brains and the beauty
The pictures does not fit
You'd talk to me when you felt like this
Just the way that her hair fell down around her face
And I recall my fall from grace
Another time another place

Your rich old man,
You know he'd a call her a dead wringer
You got the same command
Plus your mother was a mess in life
Just the way that her hair fell down around her face
And I recall my fall from grace
Another time another place
Lady writer on the TV
She knew all about history
You couldn't hardly write your name
I think I want it just the same
Lady writer on the TV
Talking about the Virgin Mary
You know I'm talking about you and me
Lady writer on the TV

Brothers In Arms

These mist covered mountains
Are a home now for me
But my home is the lowlands
And always will be
Some day you'll return to
Your valleys and your farms
And you'll no longer burn
To be brothers in arms


Through these fields of destruction
Baptism of fire
I've watched all your suffering
As the battles raged higher
And though they did hurt me so bad
In the fear and alarm
You did not desert me
My brothers in arms



There's so many different worlds
So many different suns
And we have just one world
But we live in different ones


Now the sun's gone to hell
And the moon's riding high
Let me bid you farewell
Every man has to die
But it's written in the starlight
And every line on your palm
We're fools to make war
On our brothers in arms

Sultans of Swing

You get a shiver in the dark
It's raining in the park but meantime
South of the river you stop and you hold everything
A band is blowing Dixie double four time
You feel alright when you hear that music ring


You step inside but you don't see too many faces
Coming in out of the rain to hear the jazz go down
Too much competition too many other places
But not too many horns can make that sound
Way on downsouth way on downsouth London town


You check out Guitar George he knows all the chords
Mind he's strictly rhythm he doesn't want to make it cry or sing
And an old guitar is all he can afford
When he gets up under the lights to play his thing


And Harry doesn't mind if he doesn't make the scene
He's got a daytime job he's doing alright
He can play honky-tonk just like anything
Saving it up for Friday night
With the Sultans with the Sultans of Swing


And a crowd of young boys they're fooling around in the corner
Drunk and dressed in their best brown baggies and their platform soles
The don't give a damn about any trumpet playing band
It ain't what they call rock and roll
And the Sultans played Creole


And then the man he steps right up to the microphone
And says at last just as the time bell rings
'Thank you goodnight now it's time to go home'
and he makes it fast with one more thing
'We are the Sultans of Swing'

Walk of Life

Here comes Johnny singing oldies, goldies
Be-Bop-A-Lula, Baby What I Say
Here comes Johnny singing I Gotta Woman
Down in the tunnels, trying to make it pay
He got the action, he got the motion
Yeah, the boy can play
Dedication devotion
Turning all the night time into the day


He do the song about the sweet lovin' woman
He do the song about the knife
He do the walk, he do the walk of life


Here comes Johnny and he'll tell you the story
Hand me down my walkin' shoes
Here come Johnny with the power and the glory
Backbeat the talkin' blues
He got the action, he got the motion
Yeah, the boy can play
Dedication devotion
Turning all the night time into the day

He do the song about the sweet lovin' woman
He do the song about the knife
He do the walk, he do the walk of life


Here comes Johnny singing oldies, goldies
Be-Bop-A-Lula, Baby What I Say
Here comes Johnny singing I Gotta Woman
Down in the tunnels, trying to make it pay
He got the action, he got the motion
Yeah the boy can play
Decidation devotion
Turning all the night time into the day


And after all the violence and double talk
There's just a song in the trouble and the strife
You do the walk, you do the walk of life

Heavy Fuel

last time I was sober, man I felt bad
worst hangover that I ever had
it took six hamburgers and scotch all night
nicotine for breakfast just to put me right
'cos if you wanna run cool
if you wanna run cool
if you wanna run cool, you got to run
on heavy, heavy fuel

my life makes perfect sense
lust and food and violence
sex and money are my major kicks
get me in a fight I like dirty tricks
'cos if you wanna run cool
yes if you wanna run cool, you got to run
on heavy, heavy fuel

my chick loves a man who's strong
the things she'll do to turn me on
I love the babes, don't get me wrong
hey, that's why I wrote this song

I don't care if my liver is hanging by a thread
don't care if my doctor says I ought to be dead
when my ugly big car won't climb this hill
I'll write a suicide note on a hundred dollar bill
'cos if you wanna run cool
if you wanna run cool
yes if you wanna run cool, you got to run
on heavy, heavy fuel, heavy fuel


Romeo and Juliet


A lovestruck Romeo sing a streetsuss serenade
Laying everybody low with a lovesong that he made
Finds a convenient street light steps out of the shade
Says something like you and me babe how about it?

Juliet says hey it's Romeo you nearly gimme a heart attack
He's underneath the window she's singing hey la my boyfriend's back
You shouldn't come around here singing up at people like that
Anyway what you gonna do about it?

Juliet the dice was loaded from the start
And I bet and you exploded into my heart
And I forget the movie song
When you gonna realise it was just that the time was wrong Juliet?

Come up on different streets they both were streets of shame
Both dirty both mean yes and the dream was just the same
And I dreamed your dream for you and now your dream is real
How can you look at me as if I was just another one of your deals?

When you can fall for chains of silver you can fall for chains of gold
You can fall for pretty strangers and the promises they hold
You promised me everything you promised me thick and thin
Now you just say oh Romeo yeah you know I used to have a scene with him

Juliet when we made love you used to cry
You said I love you like the stars above and I love you till I die
There's a place for us you know the movie song
When you gonna realise it was just that the time was wrong Juliet?

I can't do the talk like they talk on the TV
And I can't do a love song like the way it's meant to be
I can't do everything but I'd do anything for you
I can't do anything except be in love you

And all I do is miss you and the way we used to be
And all I do is keep the beat and bad company
All I do is kiss you through the bars of a rhyme
Julie I'd do the stars with you any time

Juliet when we made love you used to cry
You said I love you like the stars above I'll love you till I die
And there's a place for us you know the movie song
When you gonna realise it was just that the time was wrong Juliet?

A lovestruck Romeo sings a streetsuss serenade
Laying everybody low with a lovesong that he made
finds a convenient streetlight steps out of the shade
Says something like you and me babe how about it?


Money for Nothing


Now look at them yo-yo's that's the way you do it
You play the guitar on the MTV
That ain't workin' that's the way you do it
Money for nothin' and chicks for free
Now that ain't workin' that's the way you do it
Lemme tell ya them guys ain't dumb
Maybe get a blister on your little finger
Maybe get a blister on your thumb

We gotta install microwave ovens
Custom kitchen deliveries
We gotta move these refrigerators
We gotta move these colour TV's

See the little faggot with the earring and the makeup
Yeah buddy that's his own hair
That little faggot got his own jet airplane
That little faggot he's a millionaire

We gotta install microwave ovesns
Custom kitchens deliveries
We gotta move these refrigerators
We gotta move these colour TV's

I shoulda learned to play the guitar
I shoulda learned to play them drums
Look at that mama, she got it stickin' in the camera
Man we could have some fun
And he's up there, what's that? Hawaiian noises?
Bangin' on the bongoes like a chimpanzee
That ain't workin' that's the way you do it
Get your money for nothin' get your chicks for free

We gotta install microwave ovens
Custom kitchen deliveries
We gotta move these refrigerators
We gotta move these colour TV's, Lord

Now that ain't workin' that's the way you do it
You play the guitar on the MTV
That ain't workin' that's the way you do it
Money for nothin' and your chicks for free
Money for nothin' and chicks for free


Dragi moji, ako trebate još koju pjesmu, imam ih 20- ak, napišite komentar i recite mi koju pjesmu hoćete!!! Ja sad idem na more, i vraćam se 16.8. onda idem u shopping jer počinje škola!!! Moram dobiti nove krpice, cipele, jaknu jer ih nemam!!! Sve sam prerasla! Jedva čekam da vidim frendicu Marijanu na moru i jedva čekam da proslavimo njen rođendan koji je točno na Veliku Gospu, 15. 8.!!! Ovim blogom pozdravljam sve blogere i šaljem veeliki pozdrav mom frendu Ivanu kojeg sam upoznala na forumu www.linkin-park.hrhosting.net , a i usput ga imate u boxu pokraj kao link!!! Eto, ljudi moji!!! Bok!!!



| komentari (5) | print | # | * |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.