mumin box
alo people!!!


ja zvana MUMI 'D BUB (*nije više blagojebić si lud!!*)
došla ja na ovaj ludi svjet 12.12.1991 točno u 14 i 5 h dan je bio četvrtak......
volim sve people! pogotovo moju bubišu, lolicu i lelicu!!!
.......

Myspace

Myspace





DA LiMiT

srijeda, 24.05.2006.

a post dedicated to....

LELA ...
piše lola...
ona je isto dio ove limit ekipe... ali razlog zaš ona ne piše na ovom blogu jest zato kaj.... hmm.. se ne kuži baš u internet... ili ti tehnologiju... a sad kad mislim (da da..) nije ni bubi daleko od lele...rofl smijeh:rofl... jednie pametne smo ja i mumi (mislim kad je pitanje u tehnologiji)
i tako...mmmda...
ovako.. lela je najmlađa od nas 4... rođena je 22.01.1992. tu negdje... (di točno neznam...). veri je smješna... ima dobar (individualan i samouvjeren) stil.... i cijelo vrijeme radi neš svoje.. zna iz jedne šugave stvari napravit kuul stvarčice... (primjer lela zna... ali lela.. nemogu nać ono gornje..)
i sad.. nadam se da će bubi i mumi napravit edit na ovaj post i reć svoje.. jer ja se ne mogu sjetit... ja ću vam stavit samo još njenu slikicu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


slatko zar ne??

piše bubi...
ma ona je lUDA SKROZ...
ona je inače LELA d NE-ZNA-S-KIM-CE....to sam ja smislila..nije bitno zasto...večina ljudi zna al ok.. nut
ona ima neki svoj stil kao sa je lola rekla..ma ona je legenda..
uzasno je perverzna...rolleyes
na exk smo se urotile protiv lole...najs....ma samo smo je sprdale...weeee...
a neznam sa da kažem..s njom mi nikad al nikad nije dosadno...uvijek pjevamo i izvađamo nes...
ma ona je fensi!!!!!
i to je to...ajde ljudi kbo... mah

- 21:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

lolin box
pa ovako..... ovo je lola pokrenula iz čiste dosade u točno 21:17 dana 9.5.2006 (utorak).... ovo ćemo pokušat..... ne ne mi smo optimisti... ovo ĆEMO nadopunjavat šta češće i donosit vam sve naše komentare na ovaj šugavi život.... i još jedno....

don't tell us to be cool, we ARE cool...... zujo zujo

e sad malo o meni....

mahodazivam se na: lola, borka, lori, plavuša, lorka, bitch (kad bubi zove), lezbijska RI (pglu domo me tako zove) itd.....
nuthoroskop: blizanac [kineski:koza; kineski podznak; koza]
blablanajveća sam lajavica u državi [imam crno na bijelo]
nutimam jako dobru [je rajt] seku koja je najpametnija od svih sedmaša.... [da da] kako da ne... ma ok... vi ju više znate kao mocho... onu curu... koja da se još jednom rodi bi trebala bit plavuša koliko ja pglu
kad se sjetim još nešto... javim... a sad

MySpace Layouts

MySpace Layouts



bubin box
alo ljudeki!!!
ja sam BUBI D BITCH DELA DROLJIČ
ROĐENA SAM 02.07.1991.U Rijeci..od mame i tate..imam sestru mlađu..imam puunoooooooo frendova i frendica..i tako...

MySpace Layouts

MySpace Layouts