Vanilija (s komadicima cokolade).

Svjesna sam da nismo uvijek sposobni donositi ispravne odluke,posebno u trenucima kada nasa savjest zakazuje. Kad smo bili jako,jako mali roditelji su nas ucili ispravnim postupcima i nastojali od nas skriti ono sto nikako nebi trebali ciniti, iako su sami povremeno cinili upravo to. S vremenom,kako odrastamo,roditelji vise nisu sposobni biti uz nas cijelo vrijeme i jedino cemu se mogu nadati jest da ce ono sto su nam nastojali godinama usaditi u glavu, kroz nase postupke izaci na vidjelo. I stoga se pitam,kako je moguce da osnovne vrijednosti kao sto su povjerenje,prijateljstvo,postovanje...zakazu?

Ljudi su tako mali,tako mali i glupi.
(I znam da sam bih na takvu spoznaju trebala burnije reagirati,posebno zato sto je rijec o necemu,meni vrlo delikatnom. Ali jednostavno sam naviknula na licemjerje.)

P.S.
U dosadasnjem skolskom obrazovanju bila sam kampanjac,veliki. VELIKI. I uvijek mi se na kraju dogadalo da sam u sestom mjesecu grijala stolicu dok je mene grijalo sunce. Sada,na faksu,nije vazno hocu li grijati stolicu ili ne,kad ionako imam ispitne rokove u sestom mjesecu. (mislim,vazno je da grijem stolicu prije,ali kuzite sto sam htjela reci?)
Tko je izmislio tu glupost da se ispiti rjesavaju ljeti?!?!? Aaaaaaaaa. headbang

(Nedajte se obeshrabriti,studenti! Dolje Primorac! LOL rofl )

Btw,koliko kalorija ima King Premium od 285 grama?

- 16:09 - Komentari (4) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv