Slike
moja besna kola

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zastava moje bosne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moj naj klub: DINAMO
Image Hosted by ImageShack.us

blog na bosanski način

subota, 23.06.2007.

evo malo da pišete


Get Your Own Chat Box! Go Large!

- 14:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #

petak, 22.06.2007.

GOTOVA JE JEBENA ŠKOLA!!!!!!!!

jao narode kako je ljepo kada nema jebene škole. koje jebeno olakšanje.
fala bogu ja ništa ne padam, dok moji jarani nažalost padaju. sada počinje ljeto, švabice, austrijanke, švicarke, slovenke ....................................................................................................
neče nam biti dosadno. sada ču početi i malo raditi. bit če para............ neka svega je nekada dosta samo para nikada nije.
e da, antonija ako ovo čitaš čeka te iznenađenje.....

kako vam se sviđa novi dizajn??????????????

P.S. treba da se zafalim na novom dizajnu jednom jaranu i njegovoj jaranici, e pa fala ti jarane najljepša.

- 13:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Evo da i ja napravim svoj blog.

Da se indetificiram:
Zovem se Akrap. Nenad Akrap, rođen 15.12.1989 u Zenici u Bosni i Hercegovini.
frendovi me zovu "brzi", "neno" itd.

Živim u Taru, idem u školu u pazin (tehničar za elektroniku), vozikam se na motoru,
jebem konju majku itd.

što se tiče stvari koje volim to su:1. Cure
2. Pare
3. elektrotehniku
4. aute i motore

a što se tiče stvari koje ne volim to su:1. Škola (osobito matematika)
2. zmije i ostale gmazove